-Atencja ponad wszystko?-

67 10 3
                                    

Dążenie do atencji jest rzeczą ludzką.Ale jaka jest tego cena?Czy krzywdzenie ludzi i ich mienia jest właściwe?Nie.Otóż nie kochani.Pryskanie młodego chłopaka w twarz gazem pieprzowym dla zdobycia uwagi jest absurdalne.Chcesz zabłysnąć?Zrób coś wartościowego.

Wybicie okna dziewczynie za to, że wyrażą swoje zdanie?Groźby?Jeśli chciałeś mieć konflikt z prawem to są na to łatwiejsze sposoby.Swoim przykładem pokazałeś jak bardzo pragniesz atencji.Ale Twoje działania to nieśmieszny żart.Masz problem bo mówią o Twoim forum anonimów?Bądźmy szczerzy, to co robisz nie jest śmieszne.Jesteście zbiorowiskiem wszelkiej patologii.Pornografia, nieśmieszne żarty, obrażane znanych ludzi...nie wiem co jest śmiesznego czy zajebistego w krzywdzeniu innych ludzi.W moich oczach takie zachowanie jest żałosne i niegodne jakiejkolwiek uwagi.No chyba , że policja się Wami zainteresuje, wtedy to inne sprawa.

A teraz na poważnie.Jeśli jakimś trafem ta wiadomość trafi do Ciebie, kochanieńki, to zapraszam.Jestem ciekawa czy odważysz się mnie odwiedzić.I jeśli to się stanie to co dla mnie wymyślisz.Podejmiesz ryzyko?Zaatakujesz Córkę komendanta policji?

A teraz zwrócę się do Was moje Aniołki.Nigdy, ale to nigdy nie próbujcie zwracać na siebie uwagi w ten sposób.To szczeniackie.Nieodpowiedzialne.Głupie.Nie poświęcajcie też temu uwagi.To nie jest zachowanie godne uwagi.Takie zachowanie należy potępiać.A ponieważ jest to łamanie prawa i naruszanie nietykalności cielesnej i nietykalności mienia.Po prostu ignorujcie takie zachowania, a groźby zgłaszajcie natychmiast osobom dorosłym i policji.A jeśli będziecie się bali ja spróbuję Wam pomóc.Sama miałam taką sytuację.I pomogę Wam.Wystarczy napisać, Aniołki ♥ 

Dark Side Of Being Angel ✖ZAKOŃCZONE✖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz