-Zmiana tytułu, dlaczego?Inne zmiany?-

35 5 0
                                    

Wróciłam.Choć w sumie jeszcze nie do końca.Ale jako pierwszą istotną zmianę uznałam za konieczne zmiany tytułu powieści i jej okładki.Jestem Aniołkiem, ponieważ się tnę.Wkrótce wyjaśnię Wam dogłębniej kim są Aniołki i dlaczego mimo wszystko się do nich zaliczam.Ale teraz o czym innym.Dlaczego zmieniłam tytuł i okładkę?Bo i ja sama się zmieniłam.Od 06.06.2017 roku jestem w szczęśliwym zwiazku z mężczyzną, który jest całym moim światem.Kocham Go i dla niego postanowiłam zmienić swoje życie.Kochamy się mimo dzielących Nas kilometrów i drobnej różnicy wieku.Dla niego postanowiłam się zmienić.

Ale to co się nie zmieni to fakt, że zawsze dla Was będę.A jeśli poczuje się na siłach by pomóc mi w mojej "misji" to będziemy oboje.Uważam go bowiem za osobę cudowną, pozbawioną wad i godną tego by powierzyć Was w jego ręce tak jak powierzyłam Mu swoje serce.

Planuje też nieco przybliżyć Wam historię Naszego związku w osobnej książce. Ja odnalazłam swoje szczęście w miejscu, w którym bym się nie spodziewała, że je odnajdę.Dlatego tego samego życzę i Wam.Dziękuję, że jesteście.A Tobie Skarbie dziękuję za miłość, wsparcie i to, że po prostu ze mną jesteś.
Kocham Cię, zawsze będę kochać ♥

Dark Side Of Being Angel ✖ZAKOŃCZONE✖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz