Czy jestem zła tylko dlatego, że chcę pomagać innym ludziom?Co takiego jest w złe?Dlaczego uważacie to za coś złego?Czy to przez złą interpretację?Zawiść?Co Wami kieruje?Co sprawia, że uważacie, że ludzki gest, podanie dłoni leżącemu jest złe?
Kochani, może pora otworzyć oczy, zdjąć maskę i spojrzeć na tych ludzi wokół. Spojrzeć im w oczy.Odczytać te emocje skryte pod maską szczęścia.Ja swoją zrzuciłam.Ale nie zrobiłabym tego gdyby nie ONI.Gdyby nie Ci wszyscy ludzie, którzy czytają te moje wypociny.Którzy chcą mnie wesprzeć.Ja chcę im pomóc.Ale nie tylko im.Chce pomóc wszystkim, którzy cierpią.Chcę dać im poczucie bezpieczeństwa.Chcę ich wysłuchać,zrozumieć i podać im dłoń.Przytulić, popłakać z Nimi jeśli i do tego dojdzie.A wy?Nazywacie to podżeganiem do samobójstwa, ale wiecie co?Gdyby któreś z nich...gdyby się zabiło ja traktowałabym to jako swoją osobistą porażkę ponieważ nie podałam mu pomocnej dłoni na czas.
Gdy jedna z moich internetowych przyjaciółek powiedziała mi o tym, że cierpi na anoreksję, rozpłakałam się.Pocięłam się bo to była po części moja wina.Nie było mnie dla Niej gdy mnie potrzebowała.Ale później zaczęłam wychodzić z tego, a ona wraz ze mną.Mimo kilometrów.Obie wychodzimy na prostą.Powiedziałam jej o tym, o tym wszystkim.A ona powiedziała mi o swoich sukcesach w walce z Aną.A ja jestem z niej dumna.Tak jak z każdego.Z każdego drobnego sukcesu tych ludzi, którzy tu są.Którzy walczą i tych, którzy rozpoczną tę walkę.
A ty?Rozejrzyj się.Nie piszę tego by Cię obrazić.Piszę to ponieważ chcę byś i ty dojrzał to co ja widzę.Te biedne zbłąkane duszyczki.Jeśli wyciągniesz do nich rękę i pomożesz im...to zrozumiesz.Poczujesz to co ja.Dumę.Ponieważ to ty przyczynisz się do ich sukcesu.To będzie też Twoja zasługa.A uwierz mi, że warto.Oni są tego warci.Warci tego by im pomóc, a ty możesz im pomóc wyjść na lepszą drogę życia.Spróbuj.Poczuj.Zrozum... ♥
CZYTASZ
Dark Side Of Being Angel ✖ZAKOŃCZONE✖
Teen FictionDepresja, Cierpienie, Choroby Psychiczne i Trudne Tematy.Wszystko o czym trudno jest mówić lub o czym ludzie wstydzą się mówić.