-Przepraszam-

134 16 5
                                    

Ostatnio były Podziękowania.Teraz nadszedł czas na przeprosiny.W końcu każdy z nas ma coś, za co powinien przeprosić.W końcu żadne z nas nie jest bez winy.Każdy kiedyś powiedział kilka słów za dużo.Każdy powiedział coś co zraniło kogoś na kim mu zależało, a później...żałował tego jak niczego innego.Ja również mam kilka powodów do przeprosin.Kilka ska na duszy i osobowości.

Mam 18 lat.Wielokrotnie zraniłam swoich przyjaciół z podwórka gdy byłam młodsza.Wiele padło wtedy nieprzyjemnych słów.Kłótnie praktycznie o nic wywołane dziecięcymi ambicjami wykraczającymi ponad normę.Wiele kłótni właściwie o nic.I choć później się ze sobą godziliśmy i wszystko było okej, to czuję, że jestem wam to winna.Dlatego też, przepraszam.

Jestem pełnoletnia.Będąc w czwartej klasie podstawówki zaczęłam wagarować.Nie chodziłam do szkoły, ponieważ rówieśnicy traktowali mnie jak śmiecia.Przez długi czas to znosiłam.Ale wtedy coś we mnie pękło i nie potrafiłam tak dłużej.To wszystko zbyt bolało, a ja nie chciałam mówić o tym tacie, ani nikomu innemu.Ale po jakimś czasie to wyszło na jaw.Mój tata był zawiedziony.Ale to nie był ostatni raz.Wagaruję do dziś.Niszczę sobie w ten sposób życie, ale nie potrafię inaczej.Tato, przepraszam.

Wkroczyłam w Dorosłość.Ale nadal popełniam te same błędy.Ranię ludzi, których kocham.Przyjaciół,rodzinę i tych, którzy stanowią fundament mojego serca.Tych,za których bez wahania oddałabym życie.I choć najczęściej jest to nieświadome to tak jest.A ja nie umiem tego zmienić.To tylko buduje moje poczucie beznadziei.Ale walczę z tym.Dla tych osób.Przepraszam.

Jestem Dorosła.A wciąż zachowuję się jak dziecko.Obiecałam sobie pisać to wszystko, co tutaj czytacie jak najczęściej i nie wywiązuję się z tej obietnicy.łamię obietnicę daną samej sobie.Ale chcę Was za to przeprosić.Przeprosić za to, że nie jestem idealna.Mam skazy.Ale każda z tych skaz kształtuje mnie taką jaka jestem.A ponieważ czuję, że to właśnie powinnam zrobić to, przepraszam Was.Przepraszam Ciebie.

Na sam koniec chcę Wam życzyć kogoś tak wspaniałego jak Pandzia.Choć pewnie jej nie znacie, to przysięgam Wam, że Pandzia jest naprawdę cudowna osobą.Poprawia mi humor nawet w najgorszych momentach.Ona rozumie i nie potępia.Jest po prostu kochana.I przechodząc już zupełnie do sedna.Chcę Wam życzyć byście i Wy odnaleźli swoją Pandzię.Bo każdy z Was zasługuje na kogoś tak cudownego.Pandziu, przepraszam za wszystko co złe.Dziękuję za wszystko co dobre.

Dark Side Of Being Angel ✖ZAKOŃCZONE✖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz