-Złe Wybory Życiowe-

216 30 4
                                    

Właśnie doszłam do wniosku, że bardzo źle wybrałam.Wybrałam źle, ale czy był wybór dobry?Matka ma odebrane prawa rodzicielskie, a ojcu boje się powiedzieć co czuję.Boję się tego jak na to zareaguje...Tak właściwie nie mam nikogo komu mogłabym w pełni zaufać.Wychowawczyni?Ona powiedziałaby tacie i tylko byłoby gorzej.Pedagog?Nie ufam mu...nie potrafię choć chce mi pomóc.Lekarze?Za dużo się wydarzyło bym mogła im zaufać.

Czasami myślę, że lepiej by było gdybym jednak odebrała sobie życie.Gdybym odeszła kilka lat temu.Teraz te myśli wróciły bo popełniłam kolejny poważny błąd i boje się związanych z nim konsekwencji...

Zabawne, że tak bardzo uzależniłam się od czegoś co tak mnie wyniszcza.Żyletka wzywa mnie.Od popołudnia pragnę po nią sięgnąć i zrobić szereg nacięć.Głębokich.Krwawych.Pięknych kreseczek.A ona, moja przyjaciółka wzywa mnie coraz głośniej.Coraz boleśniej.

Ciekawa jestem jakby to było, gdybym odeszła.Albo gdybym się nigdy nie urodziła...Kilka osób pocierpiało by przez jakiś czas, a później by zapomnieli.A ja byłabym szczęśliwa.Powróciłabym do dziadka.Do jedynej osoby, która mnie kochała i o mnie dbała...

Ale to chyba na tyle w tej chwili.Dla mnie to jedyne wyjście.Dobre wyjście.A ja nie mam siły się dalej męczyć.Mam ochotę tylko odejść.Zniknąć.Odejść już na zawsze...

W tym miejscu chcę też podziękować tym, którzy to czytają.To wiele znaczy dla mnie.I naprawdę dziękuję...

Dark Side Of Being Angel ✖ZAKOŃCZONE✖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz