-Święta, Powrót, Wyjaśnienia i Zmiany-

19 1 1
                                    

Cześć Aniołki. Długo mnie tu nie było. Ale dziś jest Wigilia. I nie mogłam tak po prostu tego przemilczeć. Dlatego z okazji Świąt pragnę Wam życzyć wszystkiego co najlepsze. Dużo zdrowia, szczęścia (bo to właśnie uśmiech chce widzieć na Waszych twarzach), siły do dalszej walki z tym potwornym światem. Po prostu wszystkiego co najlepsze plus jeszcze spełnienia marzeń ❤ Tęskniłam za Wami Skarby!

Wróciłam. Niestety na razie nie zrealizuje materiału, który przewidziałam na ten rok. Dlaczego? Już wyjaśniam.
Powód numer 1 - brak czasu. Od września pracuje. A trudno jest połączyć pasję z pracą.
Powód numer 2 - związek na odległość. Owszem, ponownie jestem w związku na odległość i staram się poświęcać swojemu ukochanemu maksimum czasu.
Powód numer 3 - problemy techniczne. Jakiś czas temu zepsuł mi się komputer. Sprawia to, że nie mogę pisać. Pisanie na telefonie nie jest dla mnie aż tak komfortowe.
Mimo to jednak chce teraz pisać częściej. Dzielić się przeżyciami z codziennych zmagań z życiem. Zobaczę jeszcze.

Podczas gdy mnie nie było Aniołki miewałam wzloty i upadki. Pocięłam się kilka razy. Nadal mam w portfelu żyletki tak na wypadek. Wiele się zmieniło, ale o tym może kiedy indziej. Dochodzi bowiem 2 nad ranem, a ja jestem chora i nie śpię prawie od 24 godzin. No nic. Dobranoc Aniołki ❤

Ps. Wybaczcie ewentualne błędy. Nie mam już siły na poprawki ;-;

Dark Side Of Being Angel ✖ZAKOŃCZONE✖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz