-Brak mi już słów-

29 3 2
                                    

Sytuacja przedstawiona na powyższym filmie podchodzi pod Uwłaczanie Cudzej Godności.

Według Polskiej Konstytucji:
"Art. 30 Konstytucji charakteryzuje ją jako przyrodzone, niezbywalne i nienaruszalne źródło wolności i praw człowieka i obywatela. "

 Według Polskiego Polskiego Kodeksu Cywilnego i Kodeksu Karnego: 

"Godność jest chronionym przez prawo. Razem z dobrym imieniem składa się na zdefiniowane w art. 23 Kodeksu Cywilnego pojęcie czci.Z punktu widzenia Kodeksu Karnego naruszenie czyjejś godności jest przestępstwem znieważenia. "

Według Praw Unii Europejskiej:
"Karta praw podstawowych Unii Europejskiej uznaje istnienie godności ludzkiej i stanowi, że musi być ona szanowana i chroniona. W rozdziale I zatytułowanym Godność Karta wymienia prawo do życia, prawo do integralności cielesnej oraz zakazuje tortur, nieludzkiego lub poniżającego traktowania, karania oraz niewolnictwa i pracy przymusowej."

Naruszenie godności Drugiego Człowieka podlega karze grzywny, karze ograniczenia, a także pozbawienia wolności do jednego roku!

Po raz kolejny internet zawrzał pod wpływem wyczynów kolejnej grupy nastolatek, które czyimś kosztem postanowiły zdobyć atencję.Ale czy przedstawione na filmie zachowania godne są tego by przez chwilę być sławnym?By przez chwilę było o takiej osobie głośno w internecie?Nie.Naruszenie godności drugiej osoby to przestępstwo.Zagrożone karą grzywny, ograniczenia wolności lub pozbawienia wolności.Ślady na psychice, które takie zachowania pozostawiają, poczucie bycia gorszym, poniżenie, którego się doświadcza... To wszystko jest ceną, którą płaci ofiara podobnych akcji.

Czy naprawdę chcecie zniszczyć życie sobie lub komuś tylko dla kilku minut NEGATYWNEJ SŁAWY w internecie?Postaw się na miejscu tej, osoby, której to robisz.Nie potrafisz?Więc Ci pomogę.

Jesteś nikim.Zwykłą szmatą niegodną tego by żyć.Powinnaś zdechnąć.No dalej, wpierdalaj tego peta.Przecież tym się żywisz na codzień!Żryj to,słyszysz?! No dalej, wpierdalaj to kurwo!Grzeczna szmata.A teraz pomachaj do kamery, pozdrów rodziców.Niech wiedzą jak spierdolone mają dziecko.

I co?Jak się czujesz?Nadal jest zabawnie?Nadal czujesz się zajebiście?Bo ja nie.Nie bawi mnie bycie czyimś oprawcą.Nie bawi mnie obrażanie ludzi w internecie.Nie bawi mnie sława zbudowana na czyimś cierpieniu.A Ciebie?Naprawdę bawi Cię ta negatywna atencja, wokół Ciebie?Lubisz łamać wszelkie Prawa Moralne?Podoba Ci się łamanie prawa?Niszczenie cudzej psychiki?Dobrze się czujesz gdy ktoś do Ciebie mówi w ten sposób?

Ale powiem Ci tyle.Nie jestem taka jak ty.Zamiast patrzeć na to z palcem w dupie reaguje.Wyrażam swoją opinię.Wypowiadam się jako osoba patrząca na to z boku.Wypowiadam się z pogardą, której godne jest takie zachowanie.Ludzie, proszę Was.Reagujcie, gdy widzicie coś podobnego.reagujcie, gdy widzicie, że komuś dzieje się krzywda.Nie mówię, że w sytuacji gdy wydarzenie może zagrażać i Wam macie reagować sami, osobiście.Możecie poprosić o pomoc osobę kompetentną, osobę starszą lub osobę ze służb mundurowych.Ważny jest sam gest, a później, gdy będzie "po wszystkim" wyciągnijcie rękę do ofiary.Nawet jeśli jej nie lubicie. Nawet jeśli nie znacie. Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie.Pamiętajcie o tym.Reagując jakkolwiek robicie bardzo wiele.Nie popieracie bowiem zachowań agresywnych, zachowań wręcz patologicznych.Zwykła pomoc znaczy bardzo wiele.

 

Dark Side Of Being Angel ✖ZAKOŃCZONE✖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz