-Koniec?-

72 11 11
                                    

W życiu każdego człowieka przychodzi taki moment gdy decyduje się na zakończenie czegoś, zamknięcie jakiegoś rozdziału w swoim życiu.Widocznie i w moim ten rozdział powoli się kończy.Powoli mam już dosyć tych wszystkich przykrych słów, których muszę wysłuchiwać co dzień.W tygodniu jest lepiej.Praktycznie nie ma mnie w domu.Ale e weekendy zaczyna się koszmar.Wtedy jestem w domu nieco dłużej i nie mogę uciec od tego wszystkiego.

Dla Was rozwiązanie może być oczywiste.Ot wyjście z domu czy zwykłe zignorowanie tego.Ale dla mnie to nie jest takie łatwe.Ja nie potrafię tego zignorować.A wyjście?W moim przypadku to nie przejdzie...

W weekendy przepisuję lekcje z całego tygodnia i uczę się trochę na sprawdziany.Część czasu chcę też poświęcić Wam.Ale teraz, kiedy nie mam dla Was czasu, widzę i czuję, że chyba najlepiej będzie po prostu sobie odpuścić, zniknąć i pozwolić by los zadecydował o tym co się ze mną stanie.

Czy to koniec?Nie wiem.Muszę wiele przemyśleć.Ponownie.Boję się odejść, ale to co tu tworzę jest moim sekretem.Moja rodzina o tym nie wie.I mam nadzieję, że się nie dowiedzą.Wtedy byłoby tylko gorzej.Skoro i tak sami sobie przeczą najpierw mnie na coś namawiając, a później od tego odwodząc to jak mam im zaufać w tej kwestii?

Ale, jeśli to okaże się koniec to...chcę Wam podziękować za to...że byliście.I dlatego, dziękuję Wam z całego serca.

Dark Side Of Being Angel ✖ZAKOŃCZONE✖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz