-Koniec tego dobrego-

86 17 5
                                    

Dzisiaj świętujemy ostatni dzień wakacji.Od jutra zaczynamy szkołę.A to oznacza jedno.Mniej czasu.Większy, za przeproszeniem, zapierdol i w wielu przypadkach kłótnie z rodzicami o naukę i oceny.Nie martwcie się, znam to doskonale.W tym roku mam nadzieję ukończyć szkołę średnią, podjąć pracę i uczyć się zaocznie.Trochę ambitnie, ale mam nadzieję to wszystko jakoś pogodzić :)

To dla mnie, mam nadzieję, ostatni rok nauki jako dziecka, po skończeniu szkoły stanę się młodą, dorosłą kobietą szukającą swojego miejsca na rynku pracy w tym czy tamtym kraju.Uczę się w szkole zawodowej o profilu handlowym, ale to nie jest do końca to co chcę robić w życiu.Mam nieco inne aspiracje.Chciałabym pomagać ludziom takim jak ja.Odrzuconym, samotnym, bojącym się zaufać...lub po prostu wrażliwym.Chcę pomóc tym, którzy tej pomocy potrzebują.Ci z, którymi pisałam parokrotnie proponowali bym poszła na psychologię...Zdecydowałam się spróbować choć przedmiot sam w sobie nie jest łatwy.Do tego przeraza mnie wizja zdawania matury, ale gdyby dzięki temu miało mi się udać osiągnąć to wszystko.Gdybym miała szansę zostać psychologiem robiłabym wszystko by pomóc jak największej liczbie ludzi.

To zabawne jak bardzo się przed Wami otwieram.Dotąd mi się to nie zdarzało.Byłam zamknięta, nieufna,przestraszona na samą myśl, że muszę komuś opowiedzieć o tym co się dzieje.Zapewne łatwiej mi się otworzyć tutaj ponieważ dzieli Nas wszystkich bariera internetu.Ale to nie o tym chciałam porozmawiać.

Ten rok szkolny jest rokiem pełnym zmian.Po raz pierwszy od tak dawna wkroczę do tej szkoły jako osoba pełnoletnia będąc już oficjalnie uczniem klasy trzeciej szkoły zawodowej.Jako przyszła absolwentka.Do tego w tym roku chcę zacząć wszystko na nowo.Odnowić i naprawić dawne przyjaźnie.Zakończyć dawne niesnaski.Stać się nową osobą.Otwartą i kochającą.Taką jaką powinnam od początku.

Ale to nie wszystko.To czego chcę najbardziej to żebyście i Wy, a może raczej szczególnie Wy byli szczęśliwi w szkole.Byście nie bali się, że ktoś Wam zaraz przywali za to jak wyglądacie.Za to jaki styl reprezentujecie.Jakiego jesteście wyznania.Za to KIM jesteście.Bo w środku, w sercu wszyscy jesteśmy tacy sami.Delikatni, bezbronni i pragnący miłości i bliskości tej drugiej, najważniejszej, osoby.

Serdecznie dziękuję tym, którzy to czytają dziś oraz tym, którzy przeczytają to po rozpoczęciu się roku szkolnego.Do zobaczenia w roku szkolnym ♥

Dark Side Of Being Angel ✖ZAKOŃCZONE✖Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz