Pengenalan

735 64 3
                                    

Miss hapiness a.k.a zara arisya

Tahun baru, sekolah baru, semua baru. Ahaks perangai cam budak budak jap (emoji jelir lidah, muka cam nak kena sepak) huaaa sebut pasal tahun baru, aku tak buat lagi azam baru ( hujan hujan muka sedih) azam? Bukan azam penyanyi idola kecil tu tapi azam aku tahun ni.

Ermm apa eh azam aku, sat sat nk fikir ni. Alah bagi aku azam paling typical ialah nak berjaya dalam hidup huhu... Aku ni jenis yg nk kan benda yang luar biasa, yg amazing, fantastic, awesome yg meletop letop kebabom dan berbagai bagai lagi lah. Ape erkk ermm takkan lah azam aku nak cari suami? Euuu meremang bulu roma cek! Aku ni nampak je 'gediks' tapi pantang, nenek moyang, tok cik aku bab bab couple ni... Ish not my taste (emoji jeling mata kt atas)

Study!! Study!! Study!! Ayat tu je yg berlegar legar dlm memori card otak aku ni!! Cita cita aku nk belajar kt universtiti oxford kt london tu. Tinggi kan cita cita aku? Macam gunung everst kt banjaran himalaya tu!! Wuishh bergetar lutut cek!

Mr poyo a.k.a Zahero daniel

Aku zahero daniel. Orang panggil aku hero. Fuhhh macho gitu ahaks! Aku ni nak kata famous, followers kt ig 1,5 milions fuhh kalah manu rios (selak rambut kt belakang) author noted: kepada fans manu rios, kencam sama ini budak. Aku ni comel kit, jahat kit je x banyak. Org cakap muka aku mcm manu rios (bluekk) cuma aku ni made in malaysia not in german, ic biru bukan merah, passport merah bukan hijau !!!. K ada jelas?

Mr Poyo, Miss HappinessWhere stories live. Discover now