A.N.G.

417 50 3
                                    

Assalamualaikum readers-readers kesayangan. Bukan nak jual carpet or nak jual pantun tapi author nak habaq sikit yang author akan berhenti update stories buat beberapa hari start sekarang maybe. Tapi author akan curi-curi masa jugak nak buat kalau author dah penat nak belajar. Hehe. Sambil menyelam, minum air ha gitu...

Author masih dahagakan ilmu dari sifu-sifu di sekolah and final examination pun dah dekat. OH MY ALLAH! 1minggu lagi😩

^macam situasi author waktu exam. TAPI! AUTHOR TAK MENIRU EH! Author baik. Jadilah seperti author aceceh.... Pinjam baldi please...

Ok. Author nak pendekkan benda alah ni.. Author nak mintak maaf dari hujung benang tudung sampai kaki. Yang mana yang kenal author tu, cek mintak maaf na.. Cek tahu cek banyak buat salah..

I wish, I could pass my exam paper with flying colours.. Yeah.. Even my gred jatuh merundum..

Author tak pandai. Ye author tahu. Tapi author bersyukur author masih mampu berfikir. Ya Allah.. Clishe nya..

Doakan author ye :) bak kata ustazah: "kalau kita doakan orang perkara yang baik, awak pun akan dapat sekali" TAK PAKSA. TAPI CAKAP JE. MANA LAH TAHU HEHE..

Kita sembang sikit eh? Kalau tak nak baca tekan back je.

Author dapat idea nak buat cerita, ofcourse first dan paling utama dari ALLAH SWT. Tapi inspirasinya dari kawan author dan ada juga dari diri author dan ME AND MY IMAGINATION WOOOOOO~ IN MY DREAMS YOU WITH ME.. Opps terlajak tulis lak😂 author memang macam ni, author gila-gila. Bukan gila tapi gila-gila. Author suka gelak mengalahkan pontianak. Sebab tu pak ir selalu marah. Katanya bising. Kesah lak boboi?

Ok lah. Samapi situ aje. Jumpa lagi 2 minggu ye :) tatata..

Mr Poyo, Miss HappinessWhere stories live. Discover now