Assalamualikum dan Hai.
Today, author bukan nak update but author nak promote my new stories.Bagi sesiapa yang ada baca sacrifical love mesti diorang dah tahu.
"Hai Mr Headperfect!"
Sinopsis:
Aku? Aku seorang perempuan yang tampak kasar dari luar tetapi di dalam selembut kapas. Sekasar- kasar aku, aku tidaklah menyimpan beribu musuh. Eh (?)
Kecuali..
Dia. Dia lah penyebab aku asyik di panggil oleh guru. Musuh abadi ku! Musuh no 1 ku! Tetapi dia jugalah yang membuat aku terlena dalam rindu. Kadang kadang dia juga mengelirukan aku antara cinta atau sekadar mainan nya sahaja.
"Kenapa dalam berjuta-juta gadis dalam dunia ni tetapi kenapa mesti kau yang ada dekat sini? << dia
"Oh! Dan kenapa dalam berbilion bilion lelaki dekat luar sana dan kenapa mesti kau?" << aku
***********
"Saffa. You're hurting me. I want you to be here. Beside me and only you"
Aku terdiam tidak berkutik. Kenapa dia begitu baik sangat hari ini? Oh lupa dia kan Buaya dan buaya mesti lah keluarkan ayat bunga-bungannya untuk memikat hati perempuan.
*******
Bila aku mula menyemai benih benih cinta.. Dia mula bergurau senda bersama perempuan lain. Adakah aku cemburu (?) ah DASAR BUAYA!
^Kenapa kena baca cerita tu? =Cause' Cerita ni sebenarnya ada sejarahnya tersendiri .. Dan inspirasinya dari someone's but for me, (nama dia) is my enemy's Hahaha. Sorry dude. But I like to call you my enemy. ONLY YOU😂
Ok. Now we back to jalan yang benar.
Once in milion years, I Hope Please read my news story and tekan bintang dekat bawah tu. Kasihani lah patik. Aceceh. Nampak batak's kan? Tapi I have my own reasons why I need your vote for my new story. It secret.
Ok. Only this 4 today. Love you all.
From:
Candylollipop17.
YOU ARE READING
Mr Poyo, Miss Happiness
Romance❤ Bercinta pun tidak apantah lagi di suruh berkahwin. Berkahwin di waktu usia 18 tahun? Kahwin muda? Tidak pernah terlintas walaupun sesaat hendak berkahwin muda. ❤ Cinta boleh di pupuk. Bercinta selepas nikah kan lebih indah? Itu kata mereka. Teta...