71 dalis*

1.7K 128 13
                                    

Bus parašyta nuo kur pasileisti dainą, dabar nebūtina nebent pačios norit. Ar kita dalis bus priklausys nuo jūsų... Čia kaip ir galėtu būti pabaiga, taigi jei ši dalis sulauks daug skaitančiu ir/ar komentarų bei vote istorija kelsiu ir toliau :)

Harry*

-Harry, brolau!-išgirdau kaip mane kviečia kažkoks vaikinas. Tiesa pasakius man jau jie visi nusibodo

-Leiskit man pabūti su savo mergina,- suinkščiau ir arčiau priglaudžiau Megan

-Viskas gerai, eik linksminkis aš tave paskui susirasiu,-nusišypsojo mergina ir aš nors ir labai nenorėjau nuėjau su vaikinu. Man atrodo jis buvo kažkieno vaikinas, tačiau neslėpkim fakto, aš jau buvau šiek tiek išgėręs ir silpnai ką atsiminiau

-Nagi, su manim dar neišgėrei šiandien,- tarė tas vaikinas

-Aš net nežinau kas tu toks

-Nagi.. aš juk Perri draugas, išgerkim,- tarė ir padavė man stiklinę kažkokio gėrimo. Na lyg ir atgaminu, kad jį mačiau su kažkokia blondine, tebūnie, vistiek jis neatsikabins. Išgersiu ir grįšiu pas Megan. Užsiverčiau stiklinę gėrimo ir iškart pajaučiau, kaip karštas skystis nuteka mano gerkle. Po dar vieno tokio gėrimo, man galva jau visai susisuko ir aš blaiviai mąstyti nebegalėjau...

-Nuvesk mane pas Megan,- pabandžiau ištarti kuo aiškiau, bet manau, man prastai pavyko

-Žinoma, mačiau kaip ji ėjo į viršų, einam nuvesiu.- tarė jis ir padėjo man nueiti. Man tikrai reikėjo, kad mane kas nuvestu, nes jau net matyti normaliai negalėjau. Nežinau kas buvo tuose gėrimuose, bet man tikrai gerai davė į galvą. Nespėjus man nė suprasti kur esu, pajaučiau kaip griūnu ant lovos ir toliau atsijungiu ir nieko aplink nematau....

Kristina*

-Na merginos, laikas atkeršyti tai baidyklei,- tariau vos tik įžengusi į namus kur vyko vakarėlis

-Na, kur mano pinigai,- priėjo prie manęs kažkoks liurbis. Iš tikrųjų net nežinojau koks jo vardas, tačiau liepiau jam nugirdyti Harry ir už tai neblogai pažadėjau sumokėti.

-Jos su tavimi atsiskaitys, o aš einu, merginos, žinot ką daryti,- tariau joms ir nieko nelaukdama užlipau laiptais į viršų. Ten Harry gulėjo ant lovos išsidriebęs ir net nereagavo į mane. Aš ji paguldžiau į tinkamą poziciją ir nieko nelaukdama pati nusirengiau iki pusės ir atsisėdau ant jo.. tikiuosi ta ilgai neužtruks. Vos tik išgirdau atsidarant duris nieko nelaukiant pasilenkiau prie Harrio, o jo ranka užsimečiau sau ant liemens ir laukiau kol Megan užeis į kambarį. Girdėjau kaip prasivėrė durys, nors savo veidą buvau paslėpusi Harry kakle, kad ir kaip norėjau pamatyti jos išraiška tačiau, susilaikiau. Nustebau kaip ji nieko nedarė ar nesakė, o tik uždarė duris. Galbūt čia buvo ne ji? Po kelių minučių gavau žinute nuo merginu, kad Megan visą apsiverkusią išvežė.. Ach tas saldus kerštas... greitai apsirengiau ir sprukau iš kambario, nusileidus į apačia išsmukau pro galines duris, kad manęs niekas nepamatytu iš jos "draugų"...

Megan* (nuo čia pasileiskit dainą)

Visą naktį gluosto nesudėjau. Prieš akis vis iššokdavo vaizdas su Harry ir Kristina. Nors norėjau verkti ašarų jau nebeturėjau. Man atrodo visi skysčiai pasišalino iš mano organizmo kartu su mano ašarom. Ašarom kurios buvo išlietos dėl vaikino, vaikino kurį mylių.. ne mylėjau. Daugiau negalių jo mylėti, jis to nevertas. Daugiau neišliesiu ašaros dėl jokio vaikino... pažiūrėjusi į laikrodį nustebau, kad jau penkios ryto. Kadangi supratau, kad nebe užmigsiu, atsikėliau nuo lovos ir pradėjau dėtis daiktus kuriuos dar buvau nesudėjusi į krepšius. Nenorėdama, kad visokios liūdnos mintys lystų į galvą per ausines pasileidau linksmesne muziką ir pradėjau dėtis daiktus... Taip dėdamasi daiktus į krepšius pajaučiau kažkieno ranką ant savo peties ir net krūptelėjau tačiau atsisukusi ir pamačiusi mamos susirūpinusi veidą išsiėmiau ausines iš ausų...

Bjaurusis ančiukas (Harry Styles fanfiction LT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora