73 dalis*

1.6K 113 2
                                    

* Harry
Dveji metai... Jau praėjo dveji metai po to kai Megan išvyko ir aš apie ją nieko negirdėjau ir jos nemačiau. Ir dabar žiūrėdamas į jos dovanotą laikrodį laukiu koncerto pradžios, kuriame užlipęs ant scenos turėsiu šypsotis ir apsimesti jog viskas gerai, tačiau taip nėra. Taip, per tuos du metus mes išpopuliarėjom ir iš gatvės muzikantų tampam scenos dievaičiai. Visos merginos spiegia mus pamačiusios, prašo nusifotografuoti ir tu turi atrodyti laimingas... Megan, kodėl tu manęs neišklausei ir pabėgai nežinia kur.. Tai buvo spąstai ir taip dėl to esu kaltas aš, nereikėjo tiek prisigerti, kad nesuprasčiau kas dedasi aplinkui, tiesiog nereikėjo...
-Harry, brolau, laikas į sceną.- mano mintis pertraukė Louis,- ir vėl apie ją galvoji?
-O apie ką daugiau. Ji įstrigusi kiekvienoje mano kūno ląstelėje.
-Tau laikas judėti toliau, ji tave jau tikriausiai pamiršo ir gyvena toliau ir tau taip reiktų padaryti.
-Tu žinai, kad aš bandžiau, tačiau nei viena mergina man neatstos jos. Tos visos įžymybės tuščios ir nieko neturi, o su paprastom merginom net sunku pabendrauti, nes jos spiegia ir verkia mus pamačiusios,- tariau eidamas link scenos.
-Pamatysi. Viskas susitvarkys,- šyptelėjo Louis ir paplekšnojo man per petį.
-Na vaikinai. Nusišypsom ir į sceną,- tarė Paul, mūsų turo vadybininkas ir apsauginis....

Po koncerto*
-Na koncertas kaip visada buvo linksmas ir triukšmingas,- tarė Liam.
- O kaip kitaip galėtų būti, juk jūs kiekvienos merginos svajonių vaikinai,- nusijuokė mūsų stilistė.
-Tikrai ne visų,- tyliai suburbėjau sau panosei, kad niekas negirdėtų.
-Jūs dabar turėsit keletą laisvų dienų. Per jas vadyba sutvarkys visus reikalingus darbus ir gali būti jog jau po savaitės turėsit turą po Anglija,- tarė Paul.
-Tai jau radot stiliste?-paklausė Louise.
-Taip, mums pasiūlė labai gera stilistė, kuri nors ir neseniai pradėjo dirbti, tačiau tikrai gerai išmano savo darbą.
-Puiku... man bus lengviau susitvarkyti su šitais,- mostelėjo ranka į mus.
-Šitie turi vardą,- pyktelėjo Niall.
-Gerai blondinuk, nesinervuok,- pasimaivė Lou ir išėjo.
-Taigi, galit pabūti su tėvais, nes jei viskas gerai jau kitą pirmadienį keliausim į turą, o dabar pailsėkit šias kelias dienas....

Namai*
-Harry, brangusis, kaip gera tave čia matyti,- vos tik man įžengus pro duris mama apsikabino.
-Labas, mama,- tariau nusišypsodamas,- aš pabusiu čia kelias dienas, nes paskui tikriausiai mėnesį nesimatysim, man bus turas po Anglija.
-Na tuomet pasidžiaugsim tavimi likusias dienas,- iš nežinia kur atsirado mano sesuo ir užšoko man ant nugaros. Ji būtent tas žmogus kuris man labiausiai padėjo ištverti tą visą nesąmonę su Kristina....

Megan*
-Nagi, senelę, neliūdėk, juk aš jūs visada lankysiu,- apkabinau senelę kaip jau ruošiausi važiuoti. Tėvams nusprendžiau padaryti staigmeną ir nepranešiau, jog šiandien atvykstu.
-Žinau, tiesiog aš taip pripratau tave matyti kiekvieną dieną.
-Nagi motin, juk nemirštam mes jau čia visi,- senelis.
-Patylėk tu,- pabarė senelė

 -Sėkmės tau didžiausios ir žinok, kad mes tave visada palaikysim,- tarė senelis nekreipdamas dėmesio į senelę.

-Ačiū jums labai už parama visus šiuos metus,- tariau ir stipriai apkabinau juos abu. Aš tikrai jų pasiliksiu, jog šiuos metus būtent jie man atstojo mamą ir tėtį... išvažiavusi iš kiemo pagalvojau apie blogiausia, o jei aš sutiksiu jį kur nors, nors tai ir neįmanoma, juk jam dabar koncertai jis tikriausiai, net neatsimena, kada buvo paskutinį kartą namie... Reikia mesti visas kvailas mintis iš galvos, viskas bus gerai jei taip galvosiu...

Namai*

Keista čia grįžti po tiek laiko. Paskutini kartą kaip iš čia ėjau buvau įskaudinta ir nenorėjau nieko žinoti apie nieką. O dabar aš einu link durų ir su šypsena veide nekantrauju pamatyti tėvų ir El veidus. Duris neužrakintos, taigi lengvai pakliūnu į namus. Iš svetainės girdžiu sklindant tėvų balsus. Tyliai pasikabinu paltą ir sliūkinu į prieškambarį. Pirmoji mane pamato El, kadangi ji sėdi priekiu į duris ir žinomą pradeda spiegti, o tada jau ir tėvai atsisuka.
-Staigmena,- tariu ir net nespėjusi sureaguoti pajaučiu El apkabinimą ..

Bjaurusis ančiukas (Harry Styles fanfiction LT)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum