Gidik Kafa

1.3K 102 11
                                    

Marinette
İçeri girdiğimde annem ve babamın yanında polisler vardı.Babam beni gördü ve bağırdı"Kızım,Can'ım benim neredeydin sen?"Yanıma geldiler bir güzel sarıldılar.Polisler gitti.Bana kızmayacaklarını zannediyordum.
-Anlat bakalım Marinette nerdeydin?
-Şeyyy....ben Alya'da kaldım.Dün size haber verecektim ama telefonu açmadınız.
-Doğru mu söylüyorsun bilmiyorum ama bunu öğreneceğim.Hemen şimdi Alya'yı arıyorum...Off telefonum nerede benim.
Annem telefonunu ararken Zaman kazandım ve odama çıkıp hemen Alya'yı aradım.
-Alo,Alya şimdi annem seni arayacak ve sana benim dün sizde mi kaldığımı soracak.Sen de evet bizde kaldı diyeceksin tamam mı.
-Tamam da ne oldu?
-Bak yarın ben sana uzun uzun anlatırım tamam mı?Ama ne olur annem aradığında evet bizde kaldı de.
-Tamam merak etme o iş bende bye.
Annem sonunda telefonunu buldu.Annem Alya'yı büyük bir sorguya çekecekti.Kesin bilgi.
-Alyacım merhaba.
-M-merhaba.
-Sana birkaç soru soracağım.Acaba müsait misin?
-Tabi müsaitim buyrun.
-Dün akşam Marinette sizde kalmış ama bizim haberimiz yoktu.Acaba bu doğru mu?
-Evet doğru.Hatta Marinette sizi aradı ama açmadınız.
-Peki neler yaptınız?
-Biz şey yaptık.Doğum gününe gittik.Benim arkadaşımın doğum gününe.
-Tamam Alyacım çok teşekkür ediyorum.Görüşürüz.
-Görüşürüz.
Annem bana baktı ve gülümsedi bende ona gülümsedim.Alya işi halletmişti.Ama şimdi daha büyük bir sorunum var.Yarın Alya'ya ne anlatacaktım.Chat ile barda çok içtik sonra sarhoş olduğum için Chat beni bir otele bıraktı mı diyecektim.Tabiki de hayır ama bir şeyler bulmam lazım.Hemen Tikki'ye soracağım.
-Tikki bana akıl ver yarın Alya'ya ne söyleyim.
-Bence hiç birşey söyleme.Konuyu hep Adrien'a çek.
-Ama Alya ne yapıp eder konuyu yine başa getirir biliyorsun.Başka birşey bul.
-Buldum.....bayıl.
-Ne!
-Evet bayıl konuşmanın ortasında ben çok kötüyüm de bayıl.
-Hayatımda duyduğum en saçma fikri Tikki.
-İyi sen istediğini yap ama o sorada Adrien seni kucağına alıp revire götürecekti belki.
-Doğru söylüyorsun.Aferim yaa.
Okulda
Alya'nın yanına doğru yavaşça geldim.Alya hemen taramalı sorularına geçti.
-Kızım dün akşam nerdeydin?Niye annen beni aradı?Yoksa sen başka arkadaşlarınla bir yerlere mi gittin?Sen sattın mı beni?Yoksa Adrien'dan vazgeçip kendine başka bir sevgili mi yaptın?Neden söylemiyorsun bunları bana?Kesin sen başkasına anlatmışsındır bunları sonuçta ben senin en iyi arkadaşın değilim dimi?Senin beni bu kadar kolay satacağını bilmiyordum.......
Herkes bize bakıyordu ben öylece şaşkın şaşkın Alya'ya bakıyordum.Bir an gözüm Adrien'a kaydı o da bana bakıyordu.
Başım dönmeye başladı.Alya hala susmamıştı.Ben de tam taktiği uygulayacakken gerçekten bayıldım.

Adrien
Marinette bir anda yere yığıldı.Herkes Marinette'in etrafına toplandı.O sırada hoca geldi.Tam Marinette'i kucağıma alacakken hoca beni biraz itti,Marinette'i kucağına aldı ve revire götürdü.

Alya
Marinette yarım saat sonra gözlerini açtı.Herkes dersteydi.Hoca beni burda Marinette'e göz kulak olmam için görevlendirdi.
-Marinette iyimisin?
-Evveeettt.Çok iyiyim.Adrien beni buraya getirdi dimi?Ayy o asil duruşunu beni buraya getirmek için bozdu dimi?
-Kızım yine hayallere dalmışsın.Seni buraya hoca getirdi aslında hoca gelip Adrien'ı ittirmeseydi şu an o seni buraya getirmiş olucaktı.
-Hoca olmasaydı ben ona gösterirdim gününü ama neyse.Hadi gidelim Alya.
-Tamam.Bana tutun.
-Gerek yok ben kendim yürü.....(kkküüüttttt.)
-😦
-Fikrimi değiştirdim gel buraya.Amanınn çok acıyor.
-Neresi?
-Kalbim Alya.Böyle küt küt küt atıyor.Adrien için....
-Yine duygusallık bağlama hadi gidiyoruz.

Marinette
Alya beni sınıfa götürdü.Benim kafa iyice gitmeye başlamıştı.Alya'yı değişik görmeye başladım.Başım dönmeye başladı.Ve yine yere yığıldım.Bu sefer Adrien'ın beni revire götürmesini bekliyorum.

Adrien
Marinette'i tam kucağıma alıcaktım o anda uyandı.Bana bakıyordu."Anne"dedi.Bende içimden"wtf "dedim.
-Marinette iyimisin?
-İyiym annecim sen nasılsın?
-Bende iyiyim.Alya, bence bir hastaneye götürelim.
-Çok doğru söylüyorsun Adrien Marinette'in kafa yine gitti.
Hoca'dan izin alıp Alya ve Nino ile birlikte Marinette'i hastaneye götürdük.Alya doktor ile konuşmaya başladı.
-Doktor bey,Marinette'e ne olmuş?Az çok tahmin edebiliyorum ama emin olayım.
-Marinette'e ne olduğunu tam söyleyemem çünkü biz de daha bu hastalığın adını koymadık.
-Nasıl yani.
-Kısaca Marinette'in kafa gidik Alya hanım.
-Ahah tahminim de yanılmamışım.Peki bu ne kadar sürecek?
-Bir hafta felan sürer siz o sırada ona biraz hatırlatın gittiğiniz yerleri felan.Eğer birinizi anne yada bana olarak görüyorsa o kişinin evinde kalsın.Yoksa küçük bir çocuk gibi ağlamaya başlar.
-Yani bu durumda Adrien'da kalıcak.....oha Adrien'da kalıcak.
-Bu arada bu bir hafta sürmeyebilir belki bugün geçer belki bir ay sonra.
-Tamam teşekkürler doktor bey.Adrien,Adrien doktorla konuştuklarımızı duydunmu?
-Evet duydum.
-O Zaman ne yapacağını biliyorsundur.
-Merak etme o iş bende.😉
Marinette gözlerini yavaş yavaş açmaya başladı.Bana baktı ve güldü.
-Anne,bunlar kim?
-Kızım onlar senin arkadaşların.
-Sevmedim ben onları gitsinler.
Ben onlara gidin diye işaret verdim onlarda yavaşça gittiler.
-Anne hadi eve gidelim dondurma istiyorum ben.
-T-tabi gidelim.
Marinette taburcu oldu.İlk önce onu bir dondurmacı ya götürdüm.Sonra da eve gittik.Babam dan Nasıl gizleyecektim bilmiyordum.Eve Marinette ile birlikte gizlice girdik.Parmak uçlarımızda yürüyorduk.
-Adrien kim bu?
-Ahaah baba sen burdamıydın.Bu kız Marinette hani şapka tasarımı yapan.
-Neden onu buraya getirdin?
-Baba sana herşeyi anlatacağım.

Gabriel
Adrien bana herşeyi anlattı.İlk önce izin vermeyecektim.Ama sonra Marinette'in küpelerini gördüm.Bu küpeler mucize olabilirdi Adrien'a burda kalması için izin verdim.Bana teşekkür etti.Biraz da şaşkın bakıyordu.Bu akşam gizlice odaya girip o mucizeleri alacaktım....

Bu akşam gizlice odaya girip o mucizeleri alacaktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

786 kelime
Üzgünüm bölüm biraz geç geldi.Aslında dün yayınlayacaktım fakat o sırada elektrikler gitti.Bölüm biraz saçma oldu biliyorum ama diğer bölümde düzelteceğim.
👍🏻👍🏻

Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin