David
Nathaniel ohaaa!Yuh!Çüş!Senmi yaptın la?"Nath!"
"Ha David bende seni bekliyordum."
"Ne işin var burada?"
"Sadece senin tarafında olduğumu söyliyecektim."
"Vaay.Adrein'ı sattın he?"
"Ben onu hiç bir zaman sevmemiştim ki."
"Peki benim tarafımda olmanın sebebi ne?"
"Sadece bir kız."
"Kimmiş o şanslı kız?Juleka felan mı?"
"Daha sonra söylerim.Şimdi sadece Adrien'dan kurtulmak istiyorum."
"O Zaman artık iş birlikçimsin.Bu arada o uyuşturucu olayı..."
"Hepsini ben yaptım.Nasıl ama müthiş fikir değilmi?"
"Vaaay.Böyle devam.Hadi benim eve gel.Biraz takılalım."
"Kabul."
Marinette
"Tikki,benekler."Bir gün geldi çattı.Adrien'ı Ladybug olarak görmeye gideceğim.Sonuçta benim,onun hakkında kötü şeyler düşündüğümü düşünmesini istemiyorum.(Yine değişik cümlelerle ben:D)
Cezaevine geldim.Adrien ile görüşmek için 20 dakika istedim.Kahraman olduğum için izin verdiler.
Adrien'ı getirdiler.Ona yine sarılmak istedim ama yine kendimi tuttum.
Oha dejavu yaşadım!
Adrien bana mahçup bir yüz ifadesi ile bakıyordu.
"Ladybug?"
"Adrien?"
"Şey ben çok üzgünüm."
"Sen neden üzgün olasın ki?Sonuçta tuzağa getirildin.Ve uyuşturucu kullanmadığına eminim."
"Bana inandığın için sana minnettarım Ladybug."
"Bu arada Marinette ile birlikte seni buradan çıkaracağız.Bundan emin olabilirsin.Zaten sana bazı şeyleri sormaya geldim."
"Buradan çıkacaksam özel sorulara bile razıyım."
"Oha özel sorular mesela hiç sevgilin oldumu gibi mi?Her neyse bunlar beni ilgilendirmez.Öncelikle bu tuzağı sana kim kurmuş olabilir yani kimden şüpheleniyorsun?"
"David kişi.Iyy pislik.İsmini ağzıma aldığım anda tiskinti geliyor.Var ya kesin o kuş beyinli yaptı bunu."
"Eğer bu tuzağa kolayca düştüysen hiç de kuş beyinli olmuyor ama.Şey pardon.Diğer soruma geçiyorum.Marinette'i kıskanıyormusun?"
"Ne alaka?"
"Şey alaka...hani David ona çok tuhaf davranıyor ya ondan sordum."
"Yani ben Marinette'i kıskanmıyorum.Sonuçta o benim dostum.Ama eğer David ile daha samimi olurlarsa endişelenirim."
"Tabiki de kıskanmayacaksın.Neden?Çünkü o senin sadece dostun başka bir şeyin değil ki o senin.Zaten Marinette kim ki burada ben dururken.Sen zaten neden Marinette'i sevmiyorsun ki sonuçta o da bana benziyor hani mavi göz lacivert saç felan.Yani ona zorla aşık ol demiyorum.Ve senin beni sevdiğini de ima etmiyorum da..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)
FanfictionHer şey, çantamdaki o kırmızı siyah benekli küpeleri kulağıma takmam ile başladı.....