"Öğrendim"

638 50 5
                                    


Marinette'in elinden kitapı aldım.Kitap'ın ismi yoktu sadece yazarı vardı.'Aocelias Loretti'.Kitap çok eski gözüküyordu.Sayfaları yırtılmıştı.Üzerinde halâ toz kalıntıları vardı.Kaç yılından kalma diye düşündüm bir an.Kitapı açtım.Marinette sayfayı gösterdi.Değişik bir resim vardı.Bir adam.Gözleri oyulmuş,kafasında bir delik olan adam.Bu fotoğraftan iğrendim.Aşağıda yazan bilgiyi okudum.

Kimse tanımaz,kimse göremez,kimse ismini ve ya nerede yaşadığını bilmez,manyak bir bilim adamıdır.İnsanlar üzerinde deney yapmaya bayılır.Amacı kendi ordusunu kurup hiç geri gelmemesi gereken bir katil canavarı diriltmek.Eğer bir gün onunla karşılaşırsanız ondan UZAK DURUN!

Kitap'ın sayfalarına baktım.Bir sürü yaratık ve bilgileri vardı.Ama o yazıda bahsedilen o tehlikeli yaratık yoktu.Şaşırdım.Eğer kimse onu tanımıyorsa bu yazar bu bilgileri nereden edindi?Bu adamın peşine takılmalımıyız?Yoksa başka şeyler mi bulmaya çalışmalıyız?Ya o bilim insanı öldüyse?Bizim için tam bir Zaman kaybı olur.
Marinette kolumu dürttü."Hey Adrien,daldın." Ona baktım bu bilgileri paylaşmam gerekiyordu. "Sen ne düşünüyorsun?"dedim Marinette'e.

   "Eğer diğer sayfalara dikkatlice baksaydınız sizde anlardınız.Bir sayfada ışınlanabilen bir adamdan bahsediyordu.En son sayfa da da o bilim insanından.Eğer bir mantık oluşturursak,insanlar üzerinde deney yapmayı seven adam geri dönmüş.Nasıl ölmedi bilmiyorum ama bence geri dönmüş ve ordusunu çoktan kurmaya başlamış bile."

   Çok zekice bir açıklamadan sonra eğer gerçekten öyle bir şey varsa Nasıl durdurabiliriz diye düşündüm.Ama elimizde bu kitaptan başka bir şey yoktu ve nereden başlayacağımızı bilmiyorduk.Ve gizli kimliklerimiz de olayı daha çok karıştırıyordu.Ben Marinette'in Ladybug olduğunu biliyordum ama benim de ona Chat olduğumu bir şekilde söylemem ya da göstermem gerekiyordu.

--------

   Güzel ve eğelenceli geçen bir partiden sonra okula gitmek zor olucak.Ama Marinette'i görecek olmak başka tabi.Sadece şu olaylar olmasa belki ona açılabilirsim ama sonra 'böyle bir zamandamı?' suçlamasına uğramak istemiyorum .

   Okula vardığımda herkes mutluydu bütün olaylar unutulmuştu.Herkes eski haline  geri dönmüştü.Ama bu kadar çabuk bitmeyeceğini biliyordum.O bilim adamı ile ilgili kötü birşeyler olacak.Bunu hissedebiliyorum.Onun da hiç iyi niyetli bir iş yapmadığı ortada.

Sınıfa girdim.Marinette,Nino ve Alya yan yana bir şeyler konuşuyorlardı.Hemen çantamı koyup onların yanına oturdum. "Ee gençler ne yapmayı planlıyoruz?" Marinette kolumdan çekip beni hemen koridora götürdü. "Adrien,Chat'i görürsen lütfen söyle akşam benim evime gelsin.Tabi hatırlıyorsa.Onla acil bir şey konuşmam lazım."
"Ne konuşacaksın?"
"Boşver ya.Bunlar hakkında bilgi felan vereceğim yani öyle işte."
Onu daha fazla zorlamadım sonuçta akşam öğrenirdim.

Marinette
İşte o heyecanlı bekleyiş ve kararsızlık duygusu.Söylesem mi söylemesem mi?Ama söyleyecektim.Kolay işbirliği yapıp istediğimiz Zaman birbirimize ulaşabilmek için böyle olması gerekiyordu.Saat on biri geçmişti.Artık gelmeyecek diye ümidimi kesmiştim ki camım tıklandı.Hemen gidip pencereyi açtım ve içeri Chat atladı.
"Beni çağırmışsın."
"Ha,şey evet.Sana bir şey söyleyecektim," Chat meraklı bir şekilde ne diyeceğimi bekliyordu. "Ama öncesinde bir oturmaya ne dersin?Ayakta kaldın." Chat sıkıla sıkıla yatağıma oturdu.Ben de onun yanına gittim.
"Şimdi Chat,sana nasıl söylesem bilemiyorum,ama konuya en baştan başlayacağım.Şimdi siz Ladybug ile çok yakınsınız değilmi?İşte sen onun gerçekte kim olduğunu da çok öğrenmek istiyordun..."duraksadım.Gerçekten emin değildim.Eğer öğrenirse belki beni beğenmeyecekti.Ama burada beni beğenip beğenmemesi de önemli değilki.

Kafam iyice allak bullak olmuştu.Chat yüzüme baktı. "Marinette ne söylemeye çalışıyorsun?"Bekledim,bekledim.Ve daha iyi bir karar aldım.Evet ilk önce onunkini öğrenecektim.Ve bunun için çok ta iyi bir planım var.
"Chat,şu özel gücünü kullansana bi çok merak ettim de." Chat bana şüpheli bir şekilde baktı.Ama sonra gücünü kullanarak bir kağıdı yok etti.İşte şimdi sıra bende.Polislerden çaldığım kelepçeler ile bir tanesini Chat'in eline taktım diğer tarafı da kendi elime taktım.Kelepçenin anahtarını en yüksek gücümle dışarı attım.
Bunların hepsini çok ani yapmıştım.Chat bana baktı.Şaşkındı. "Ne için yaptın bunu?Seninle kalmamı felan mı istiyorsun yoksa?"
"Saçmalama.Sadece...sadece kim olduğunu öğrenmek istedim."
"Neden bunu kelepçeleyerek yaptın ki?Söylesen gösterirdim kim olduğumu?"
"Ne?Ciddenmi?Sadece Ladybug'a göstereceğini sanıyordum."
"O Zaman Marinette artık ciddi ciddi konuşmanın vakti geldi."
"N-ne konuşacağız." O sırada Chat'in yüzüğü son bir kere çaldı.Ve işte dönüşüyor.Nasıl bir tip ile karşılaşacağımı bilmiyordum ama umarım yakışıklı biri olur.Evet,neden böyle bir istekte bulundum bilmiyorum ama yakışıklı olsun.

Ve sırasıyla ayaktan başlayıp dönüştü.En son o tanıdık yüz ile çığlık attım. "Merhaba Leydim!"
Artık öğrendim.Adrien'mış.

-------------

Ve sonunda Marinette Adrien'ın Chat olduğunu öğrenebildi.Tam tamına 62.bölümde.
Bu arada fark ettim de kitap cidden çok uzun olmuş.Ama aklımda daha bir sürü olay var ve Nasıl sığdırırım bilmiyorum 🤗
Bu arada bu şarkıyı da kesinlikle dinleyin.En sevdiklerimden biri.
683 kelime

Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin