Gizemli Olay

773 64 44
                                    


Telefonumu elime aldığım gibi Adrien'ı aradım.Ulaşılamıyordu.Alya'yı aramaya karar verdim.Ona da ulaşılamıyordu.Sonra Nino'yu aradım.Ona da ulaşamadım.Ne yapıyordu bunlar?

Evden çıkıp Adrien'ın koca malikanesine doğru yürümeye başladım.Bir ağacın arkasına saklandım ve dönüştüm.Daha hızlı gitmek için çatılardan zıpladım ve en sonunda ulaşabildim.Evin önü polis araçlarıyla doluydu.

Bir polis memuru benim yanıma geldi.

"Merhaba Ladybug."

"Şey merhaba."

"Neler olduğunu sormaya mı geldin?

"Evet.Gabriel'a ne olmuş?"

"Henüz tam belli değil.Yani bir anda evden kaybolmuş.Bütün kamera kayıtlarına baktık.Herhangi bir ipucu görülmüyor.Koridordaki kameralara göre sabah saat sekiz gibi kahvaltısını yapmış.Sonra tuvalete gitmiş.İki saat boyunca tuvaletten çıkmayınca Adrien şüphelenmiş ve kapıyı kırmış."

"Peki ne görmüş?"

"Bunu tam olarak anlatamam ama istersen seni oraya götürebilirim."

"Çok sevinirim."

Polis Memuru ile birlikte olayın yaşandığı tuvalete gittik.Bir kaç kişi orada inceleme yapıyordu.Etraflara sarı 'Keep out' yazısı yazan şeritler çekilmişti.Şeritlerin altından geçtik.

Gördüğüm manzara beni inanılmaz derece de korkuttu.Yerdeki betonlar sökülmüştü,duvarlar inanılmaz derece de çatlamış.Beni en çok endişelendiren ise ayna da ve yerlerde kanlı el izlerin olması.

"Burada ne olmuş?"

"Bizim tahminimiz, birisi Gabriel duş alırken içeri girip kapıyı kilitlemiş.Sonra yerdeki betonları sökmüş ve hiç bir şeyden habersiz duşa alan Gabriel'ın kafasına vurmuş.Sonra Gabriel kafasını tutmuş Va kan eline bulaşmış.Adam betonla vurmaya devam etmiş ve en sonunda beton kırılmış.Burada bir tane daha betonu yerinden çıkarmaya çalışmış ama başaramamış.Gördüğün gibi yarısı yerinden çıkmış ama diğer yarısını çıkaramadığı için betonu almaktan vazgeçmiş.Sonra kendi gücüyle Gabriel'ın kafasını duvara sertçe vurmuş ve burada gördüğün derin çatlaklar oluşmuş.Sonra ise gizemli bir şekilde Gabriel'ı kaçırmış.Ama bu ne kadar doğru emin değiliz.Yani bu ipuçlarına göre bir tahmin yürüttük."

"Bence de böyle olmuş.Ama bu Ada'm Nasıl girip Nasıl kaçmış?"

"İşte bizde bunu bulmaya çalışıyoruz.Çok ciddi bir vaka.Bunun için de senin yardımına ihtiyacımız var Ladybug."

"Merak etmeyin yardım edeceğim.Adrien nerede biliyormusunuz?"

"Ha evet onu söylemeyi unuttum.Adrien kapıyı kırdıktan sonra yüzünde dehşete uğramış gibi bir ifade var."

"Bunu da mı kameralardan gördünüz."

"Evet.Sonra o da hipnotize olmuş gibi içeri giriyor ve 'Bam' büyük bir ışık yansıması yanıp sönüyor ve Adrien'da tuvalette Gabriel ile birlikte kayboluyor.Arkadaşları ise şu an dışarıda ifade veriyorlar."

"Nino ve Alya'mı?"

"Galiba onlar.Onları arayıp ulaşamadıysan eğer biz telefonlarını kuracalıyorduk herhangi bir şüphe varmı diye.Adrien'ın telefonu da kendisi ile birlikte gittiği için ona da ulaşamazsın."

"T-tamam ben arkadaşların yanına gideyim o zaman."

"Tamam iyi günler dilerim."

"Size de."

Hemen dışarıda ifade veren Nino ve Alya'nın yanına gittim.İkisi de çok korkmuş ve endişelenmiş gözüküyordu.Alya beni gördüğü anda yanıma gelip bana sımsıkı sarıldı.

"Ladybug lütfen Adrien'ı bul lütfen."

"Endişelenmeyin her şey yoluna girecek ama sadece size bir kaç soru sormam lazım."

"Sor istediğini sor herşeyi dürüst cevaplayacağım."

Derin bir nefes aldım ve her şeyine başından anlatmasını istedim.

"Bana Adrien'ın ne için okuldan çıkıp eve geldiğini sizin bu olaydan nasıl haberinizin olduğunu ve bütün detayları anlatmanı istiyorum."

"Marinette'i biliyorsun değilmi?"

"Evet."

"Ona bir sürpriz yapacaktı.Son Zaman'larda Mairnette Adrien'a tripli de.İşte o sürpriz için okuldan kaçıp buraya geldi.Biz de yardıma geldik.Bize dışarıda beklememizi söyledi.Eve giren ya da çıkan kimseyi görmedik.Sonra bir saat boyunca Adrien gelmeyeince merak ettik ve tam eve girecekken polisler geldi.Sonrasını biliyorsun zaten."

"Adrien hiç okulu asmaz ki.Onun için okul çok önemli."

"Ama Marinette daha önemli.Ona ne sürpriz yapacağını bilsen şuracıkta dilin tutulur."

"Ne sürprizi yapacakmış?"

"O Marinette'e........."

------

Ve yeni bölüm is hiyır.

Multideki şarkıyı kesinlikle dinleyin gerçekten müthiş yahu.

Neyse.Yine değişik bir bölüm oldu ve acaba Adrien'ın Marinette'e sürprizi ne olacaktı?

Dın dın dın.Aslında daha bende düşünmedim ama müthiş bir şey planlıyorum.

586 kelime

ŞİMDİ AŞAĞIDA YAZAN ŞEYLER SPOİLER İÇERİCEK DİKKAT!!!








DAHA AŞAĞIDA SPOİLER!!!




















Adrien'a hiçbirşey olmayacak merak etmeyin.Gizemli bir şekilde ortaya çıkacak.Ama Gabriel için aynı şeyi söyleyemem.Yeni düşmanlar, yeni arkadaşlar ve yeni aşklar olucak.

Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin