Buluşma

1.3K 105 5
                                    

Adrien
Nathaniel konusunu hemen çözmeliydim bu yüzden bir planım vardı hemen Nathaniel'ın yanına gittim.
-Nathaniel biliyormusun Ladybug seninle görüşmek istiyor.
-Ne?Nasıl?Nerede?Ne zaman?
-Yavaş sakin ol.Ladybug seni akşam saat sekizde Eyfel kulesinin altında bekliyor olucak.
-Tamam benim hemen hazırlık yapmam lazım.
Nathaniel'ı hallettik şimdi sırada Ladybug.Onun nerede olduğunu bilmiyordum.Bu yüzden Plagg'dan Tikki'ye haber vermesini istedim.Plagg Tikki'ye düşünce gücüyle bir şeyler söyledi.
-Neden bu kadar uzun sürdü Plagg?
-Çünkü hemen gelmesi için biraz abarttım.
-Ne dedin?
-Chat'in peşinde mafyalar var ölüm kalım meselesi hemen parkta görüşelim dedim.
-Oha Plagg.Neyse hadi hemen gidelim."Plagg pençeler."
Dönüştüğüm anda parka doğru koştum Ladybug orada beni bekliyordu benim için endişelendiği yüzünden belliydi.
-Chat,şükürler olsun ki iyisin.
-Leydim endişelenmene gerek yok.Kwami'm biraz,abarttı.
-Nasıl yani peşinde mafya adamları yokmu?
-Yok.
-Sana  beş saat boyunca Çin işkencesi yapmadılar mı?
-O nerden çıktı be Plagg bana bundan bahsetmemişti.
-Gıcık yaa.Ne kadar çok endişelendim biliyormusun.
-Bilebiliyorum Leydim ama şu an konumuz bu değil.Akşam saat sekizde Nathaniel seni Eyfel kulesinin altında bekliyor olacak.
-Yaa neden böyle bir şey yaptın belki onla görüşmek istemiyo...yani belki müsait değilimdir.
-Sen çok müsaitsin Leydim hadi lütfen kırma beni.
-Bunu sırf o İddiayı kazanmak için yapıyorsun değilmi?
-Bilmem olabilir.Neyse ben gidiyorum.Bye bye.
Marinette
Akşam oldu.Buluşmaya on beş dakika kaldı.Hemen dönüştüm ve çatıdan çatıya atlayıp sonunda Eyfel kulesine vardım.Nathaniel beni orada bekliyordu.Üstünde takım elbisesi vardı.Gerçekten şu an hiç havamda değildim.Chat kazanmıştı.Bir binanın arkasına geçtim ve Chat'i aradım.
-Efendim Leydim.
-Chat ne olur beni kurtar.Tamam sen kazandın.Bir gün boyunca istediğini yapıcam ama ne olur şu buluşmayı boz.
-Merak etme Leydim iki dakikaya oradayım.
Ben yavaşça Nathaniel'ın yanına yaklaştım.
-Ladybug hoşgeldin.Çok güzel olmuşsun.
-Çok teşekkür ederim ama zaten hep bu kostümü giyiyorum farkettiysen.
-Heee.Olsun bugün daha güzelsin.Yanıma otursana.
-Tamam.
-...............
-...............
-Eee ben bir konu başlatıyim o Zaman.Bak bunları senin için çizdim.
-Aaa beni mi çizdin çok güzel olmuş.
-İstersen bir de portreni çizeyim.
-Tabi tabi çiz.
-Tamam ben zaten bütün çizim eşyalarımı getirmiştim.
-.............
-Şöyle biraz yan dönermisin?
İçimden:Abi,hayatımda hiç bu kadar sıkılmamıştım bu ne yaa.Chat hadi ne olur çabuk ol.
-Ne Zaman bitecek Nathaniel.
-Eveeettt bitti.
-Bakayım bari.

-Aaaa çok güzel olmuş da neden kafamın diğer yarısı yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Aaaa çok güzel olmuş da neden kafamın diğer yarısı yok.
-Çünkü resimi senin o güzel masmavi gözlerine odaklamak istedim.
-(Anam bu romantik de olamıyor ki.)Ihhı çok iyi yapmışsın gerçekten.
-Bunlada bitmedi yeni radyomda çok güzel müzik kasetleri var onu açayım.
-Aç bakalım.
Çok yavaş bir şarkı açtı.Bana yakınlaştı.Son dualarımı ediyordum.Tam bana öpecekken.Arkadan Chat'in sesi duyuldu.
-Sevgilim bunu bana Nasıl yaparsın.(bunu yaparken bana göz kırptı.bende ne yapıcağını anladım ve oynamaya başladım.)
-Chat lütfen bir dinle göründüğü gibi değil.Kusura bakma Nathaniel sana Chat ile sevgili olduğumuzu söylemedim beni affet.Hadi devam edelim.
-Gerek yok Ladybug ben anlayacağımı anladım.Görüşürüz.
Nathaniel biraz uzaklaşınca hemen Chat'e sarıldım ve onu yanağından koskocaman öptüm.
-Böcüşüm,malum iddayı ben kazandım.Yarın da Cumartesi.Bu durumda yarın senle tam burada saat sabah onda buluşalım.
-Chat ama on çok erken ben saat on iki de uyanıyorum.
-Bir gün boyunca benim sözüm geçeceğine göre itiraz yok.Yarın tam onda burada buluşacağız tamam mı?
-Offf.Peki.Bu arada beni o sıkıcının elinden kurtardığın için sağol.
-Ne demek Leydim.Zaten buradan sizi gözetliyordum.Seni başkasına kaptıracağımı sanıyorsan yanılıyorsun.
-Bundan şüphem yok.Bide, aslında ben Nathaniel'a aşık değildim.
-Bunun farkındaydım.
Bana göz kırptı ve gitti içim çok rahatladı.Tabiki sadece bir kaç saatliğine.Yarın kim bilir bana neler yaptıracak.
542 kelime

Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin