Marinette
Burası çok karanlık,korkunç,dehşet verici bir yerdi.Her taraf işkence aletleri ile dolu.Neresiydi burası?Ve neden Nino bir sandalyeye bağlıydı?
Onu kurtarmak için bütün hızımla onun olduğu yere koşmaya çalıştım.Ama oraya varamıyordum.
Ne kadar yakınımda olursa olsun benim koşmam hiç bir işe yaramıyordu.Çünkü bir şey beni engelliyordu.
O sırada arkamdan ayak sesleri geldi.David?
Onun ne işi vardı burada?
Nino'nun yanına gitti ve başına silah dayayıp fotoğrafını çekti.
O fotoğrafı birisine attı.
Neler olduğunu anlayamıyordum.Ağlamaya başladım.Çok şiddetli ağlıyordum......
-----------
Terler içinde uyandım.Saate baktım.Daha beşti.
Bu hayatımda gördüğüm en kötü ve korkutucu kabustu.
Ama bir sorun yok.Çünkü Nino yurt dışında arkadaşına gitti ve.....
Durun bir dakika yoksa olabilirmi?Bu kabus bir işaret mi?Offf kafam çok karışık.
Kafamı dağıtmak için telefonumu alıp Adrien'ın İnstagram hesabına baktım.
İki saat daha aynı şeyi yaptıktan sonra kalktım ve üstümü değiştirip aşağıya indim.Artık okul vaktiydi.
Kahvaltı etmedim sadece yanıma bir kaç tane kurabiye aldım.Hem Tikki için hem de kendim için.
Sınıfıma girdim.Herkesin yüzü asıktı.Sanki bir şeyden korkmuş gibi bir halleri vardı.Adrien dışında.
O her zamanki gibi güler yüzlüydü.
Adrien'ın yanına gittim ve burada neler olduğunu sordum.
"Adrien burada neler oldu?Herkes fare görmüş fil gibi bakıyor."
"Bende bilmiyorum.Herkes çok tuhaf davranıyor.Bir çok kişiye ne olduğunu sordum ama kimse cevap vermedi."
"Peki.Bu arada Alya ve David nerede?"
"En son gördüğüme göre Alya telefonla konuşarak dışarı çıktı.David kişisini de bilmiyorum."
"Tamam teşekkürler.Ben bir Alya'ya bakayım."
Daha dersin başlamasına on beş dakika vardı.Bu yüzden rahatça gittim.
Alya'yı ararken yan koridordan bazı konuşma sesleri geldi.
Oraya doğru yöneldim .Bir dolabın arkasına saklandım ve kimin olduğuna baktım....Alya?
Birazcık daha yaklaşmak için daha yakındaki bir dolabın arkasına geçtim ve konuşmasını dinledim.
"Bak istediğini yaptım.Şimdi lütfen onu bırak.Sana yalvarıyorum.Bütün istediklerini yaptım....."
Tam Alya'nın yanına neler olup bittiğini sormak için gidecektim ki.Daha ilk adımımı atmadan arkamdan biri beni belimden tuttu ve geri çekti.
"Ne yaptığını zannediyorsun sen?"
"Sen kimsin be bırak beni....Adrien?"
"Evet ben Adrien tanıştığıma memnun oldum."
"Ha ha ha çok komiksin."
"Şışşt sessiz ol.Duyacak şimdi bizi."
Bu sırada Adrien halâ belimden tutuyordu.
Ben bu anın hiç bitmemesini dilerken bir anda Adrien elini belimden çekti.
Otomatik olarak yüzüm asıldı.
"Anlat bakalım.Neler duydun."
"Şimdi söyleyemem Alya bizi duyar."
"Hemen özet geç işte ya.Meraklı biriyim ben."
"Biraz sessiz olurmusun yakalanacağız."
"Hadi Marinette ya."
"Öff tamam ya.Bak şimdi bu Alya biriyle konuşuyordu işte senin istediklerini yaptım artık onu bıra...."
Sözüm Alya tarafından kesilmişti.
"Ne yapıyorsunuz siz burada?"
"Alya bak açıklayabilirim."
Ben tam açıklamaya başlamıştım yani bir şeyler uydurmaya başlamıştım ki Adrien beni susturdu ve inanamayacağım sözler söyledi.
"Alya bence bunu soruşturmana gerek yok.Yani sonuçta özel hayat diye bir şey var.Biz de Marinette ile...anlarsın işte takılıyorduk diyelim.Değilmi Marinette?"
"Hı?Yani e-evet t-takılıyorduk özel hayat,soruşturma,ben Adrien ile takılmak.
"Marinette ne diyorsun?"
"Takılmak ben Adrien ile.Soruşturma.Var özel hayat."
"Neyse Marinette bazen böyle yapıyor.Takma onu.Neyse biz gidelim.Sonra görüşürüz."
Ben dona kalmıştım.Kıpırdamıyordum sadece boşluğa bakıyordum.Adrien beni gelmem için çağırıyordu.Ama benim aklım halâ onun söylediklerindeydi.
Biliyorum Alya daha fazla şey sormasın diye yaptı ama ben çok fena etkilendim açıkçası.
En sonunda kafam yerine geldi ve oradan uzaklaşıp sınıfa girdik.Sınıfa gidene kadar da bütün duyduklarımı anlattım.
Dersin ortasında birinin telefonu çalmaya başladı.
Adrien'ın telefonuydu.Hocadan izin alıp koridora çıktı.Bir kaç dakika sonra geri sınıfa girdi.Apar topar çantasını alıp kimseye bir şey söylemeden çıktı.
David
Planım takır takır işliyor.Adrien rezil olucak.Babasını sevmediğim için hıncımı ondan çıkartıyorum.
Gayet de başarılıyım.Söz konusu Marinette ise ölüm döşeğinde bile bırakabilirim bu çocuğu.
Kendisine çok güvenmesin,çünkü yakında batıcak ve onu kimse bu durumdan kurtaramayacak .
^^^^^^^^^^
Selam......
Evet açıklayacak bir şey bulamadım zuhahahah😅
İyi okumalar.
584 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)
FanfictionHer şey, çantamdaki o kırmızı siyah benekli küpeleri kulağıma takmam ile başladı.....