The Bazuka

1K 89 6
                                    

Marinette
Adamlar çok fazlaydı.Ne kadar çok adamı etkisiz hale getirdiysek de ardından başkaları geliyordu.Artık ikimizde yorulmaya başladımıştık.Chat'e saklanalım anlamında elimle bir işaret yaptım.O da nefes nefeseydi ve kabul etti.Bir duvarın arkasına geçtik.

-Chat bunlar acayip fazla.Ne kadar çok yenersek yenelim ardından başkaları geliyor.
-Aynen.Acaba Lucky Charm mı kullansan?
-Evet ya.Ben nasıl bunu düşünemedim.Ama dur bir dakika sol kolum acıyor ben yoyomu fırlatamıyorum.Bu yüzden yapamam.
-O Zaman sağ kolun ile yap.
-Sence olur mu?Çünkü gerçekten sağ kolum acayip beceriksiz.Nefret ediyorum.Sağ kolumla kavga etmişliğim var benim.
-Lütfen.Belki son şansımız bu olabilir.

Olamaz! Yavru kedi bakışları.Chat bunu yaptığı zaman ona hayır diyemiyorum.

-Öff peki bakma bana öyle, yapıcam.
-Evvvet.Hadi geri dönelim.

Herkes bizi arıyordu ortaya çıktığımızda ise bütün silahlar tabancalar bize doğrulmuştu.Chat "Ben bunların icabına bakarım sen Lucky Charm'ı kullan"diye bağırdı.Ben de evet anlamında kafamı salladım."Lucky Charm"diye bağırdım.Tabi adamlar birşey anlamamış şaşkın şaşkın bana bakıyordu.Elime bazuka düştü.Chat hayretler içerisinde bazukaya gözlerini kenetlemişti."Benim düşündüğüm şeyi mi düşünüyorsun?"diye sordu bana."Tabi ki hayır saçmalama."diye ona bağırdım.
-Sen benim düşündüğüm şeyi nereden biliyorsun?
-Düşündüğün şey,bazuka ile buradaki mafyaları vurmak değilmi?
-Ihhım evet öyle.Doğru bilmişsin ama zaten bazuka ile başka ne yapılır ki?
-Bende bilmiyorum.Mutlaka bir açıklaması vardır.
-BULDUM!Çok zekiyim ya ben.
-Çabuk söyle.
Yine aynı duvarın arkasına geçtik.
-Ladybug,bu bazukanın içinde mermi felan yok.
-Aaa evet yeni fark ettim.Ama ne yapıcağız bunla?
-Sadece onların gözünü korkutacağız.
-Öff şunu hemen anlatsana şifreli şifreli konuşma.
-Yani,onların sadece silahları var ve bizim de bazukamız olduğuna göre onlar daha güçsüz duruma düşecekler ve ölmemek için pes edecekler.Biz de onları polise teslim ediceğiz.Zaten ben polisi aradım az sonra burada olurlar.
-Ayy ben senin aklını öpeyim.Dünyanın en tatlı kedisi.En yakışıklım benim uyy yerim ben seni...
-Bu iltifatlarını sonsuza kadar dinleyebilirim Leydim fakat bize doğru geliyorlar.
-Hımm peki.
Bazukayı bize doğru koşan adamlara tuttum.Hepsi yerinde durdu kaldı.Tabi bir Kahraman'ın elinde bir bazuka olunca böle olur.Onları tehdit etmeye başladım.Arkadan polis arabalarının sesi gelmeye başlamıştı bile.Hiç kimse oralı değildi herkes benim tehditlerimi dinliyordu çoğu şeyleri atıyordum."Çabuk o silahlarınızı indirin yoksa sizi bu bazuka ile havaya uçururum ulann.Utanmıyonuzmu yaşınızdan başınızdan.Eşşek kadar adamlar olmuşsunuz geliyonuz ezik bir mafya çetesine katılıyonuz.Ne var bunda bu kadar.Lideriniz öldüğü anda dağılacaksınız.Ben mesela şu anda bu bazuka ile liderinizi patlatabilirim.Ama yapmıyorum neden çünkü ben vicdanlıyım.Siz ise bütün argo kelimelerinin karışımının mixinin birleşiminin ortaya kattığı birşeysiniz.Onun adını daha yaratmadım ama bulurum.Neyse koca karı gibi oradan oraya koşup insan öldürmeye çalışacağınıza delikanlı olunda benim karşımda pes edin.Tepemin tasını attırmayın benim.Dellendirmeyin beni.Çok sinirliyim sizi havaya uçururum..."gibi şeyler söylüyordum.Ben bu laflarla onları oyalarken sonunda polisler geldi.Herkes teker teker silahlarını bıraktı ve pes anlamında iki ellerinide yukarı kaldırdılar.Ben bir Ohh çektim.Chat halâ bana korkulu bir ifade ile bakıyordu.
-Ne oldu yaa neden bana öyle bakıyon.
-Şimdi fark ettim de.....ben asla senle düşman olmak istemem.Tehditlerin muhteşemdi.Acayip attın ama çok inandırıcıydı.
-En çok hangisi değişikti?
-Bence "bütün argo kelimelerinin karışımının mixlerinin birleşimi "en çok attığın ve en değişik olanıydı.
-Hee aynen.Ohhh bunuda atlattık.Neyse ben bir eczaneye uğrayayım.Sargı bezi felan alırım.Hem zaten Tikki çok yoruldu.Muhtemelen sineması biten insanlar alışveriş merkezinin o halini merak ediyordur.Sen gidip o durumu toparlarsın tamam mı?
-İstersen ben de seninle geliyim.
-Yok gerek yok.Zaten dönüşmek üzereyim ben eczaneye uğrayıp eve giderim.
-Tamam,görüşürüz o zaman.
-Görüşürüz Chat.
Bir eczaneye uğrayıp kendime ilk yardım seti aldım.Evime doğru yürüyerek gittim.Marinette halime dönüştüğüm için evime rahatlıkla geldim.Annemler haberleri seyrediyordu.Oradan canlı yayın yapıyorlardı.Hemen vakit kaybetmeden odama çıktım.Sargı bezini elime aldım sağ elim olduğu için becerememiştim.Tikki'den yardım istedim.O da sol kolumu rahatlıkla sardı.Uzun bir süre boyunca uzun kollu tişörtlerle gezmem gerekecek.
Pijamalarımı felan giydim tam yatağıma yatacakken telefonum çaldı.Belki Adrien arıyordur umuduyla telefona baktım.Alya arıyormuş.
-Marinette iyimisin?Filmden çıktığımızda burası resmen savaş alanı gibiydi.Adrien ile sen hiç geri gelmeyince merak ettik.Chat Noir bize bütün olup biteni anlattı.Mafyalar gelmiş.Ne saçma.Neyseki Ladybug ve Chat günü yine kurtarmışlar.Senin kolun Nasıl oldu?Nino Adrien'ı aramıştı da oradan öğrendik.
-İyim ya bişey yok.Sardım sadece.
-Hıh iyi bari.Yarın okula gelicekmisin?
-Galiba evet pek bilmiyorum.Daha Annemler kolumu görmediler.
-Sen bana haber ver gelip gelmeyeceğini tamam mı?
-Tamam haber veririm.
-Peki Bye kendine iyi bak.
-Görüşürüz.
Ben telefonu kapattığım anda annem içeri geldiÇok endişeli gözüküyordu.
-Kuzum iyimisin sen.Olanları duyduk neyseki kurtulmuşsunuz.
-Evet anne iyiyim.Ladybug ve Chat Noir tam Zaman'ında geldi.Bize bişey olmadı yani.
-Şükürler olsun.Neyse ben aşağıdayım sen de istersen yat.
-Peki anne.
Annem ile konuşurken kolumu gizlemiştim.Yoksa beni direkt hastaneye götürürdü.Neyseki o sırada hırkamı giydimde görmedi.

3 saat sonra

Balkon kapısının kıpırdadığını duydum.Birisi açmak için zorluyordu.Saat akşam üçtü.Bu yüzden bir hırsız olabileceğini düşündüm.Uyuyormuş gibi yaptım.Birisi içeri girdi.Ben yumruğumu hazırlamıştım.Bana  doğru  yaklaştığını hissedebiliyorum ayak seslerinden.Bir...iki...üç... yumruğumu hırsızın karnına sertçe yapıştırdım.Adam kan kustu.Işıkları açtım ve yine bir yanlış anlaşılma gelen..... Chat'ti.

Kısa bir bölümle karşınızdayım.Aklıma pek birşey gelmediği için kısa oldu...Sorry.
780 kelime

Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin