Opersyon

1K 88 15
                                    

Adrien
-Plagg daha kaç kere söyleyeceğim.Lütfen bana ne konuştuğunuzu anlatır mısın?
-Hayır Adrien.Bu çok önemli bir mesele senin bilmemen gerekiyor.Hem eğer anlatırsam sen hemen işe koyulacaksın ve Ladybug'ın gerçek kimliğini öğreneceksin.Ben buna izin vermem.
-Hadi ama Plagg.Lütfen.Bak sana bir sürü peynir veririm.Kolilerce peynir veririm.
-Bunu zaten yapmak zorundasın.Yoksa dönüşemezsin.
-Ama...
-Eğer konuşacak başka bir şey yoksa ben Mari....yani Ladybug'ın yanına gidiyorum.
-Öff peki git sende git. Satıcı.
Plagg
Evden uçarak çıktım.Akşam olduğu için ortalarda pek kimse yoktu bu yüzden rahat rahat Marinette'in evine gittim.İlk önce pencereden içeri süzdüm.Marinette'in üstünde siyah hırka ve siyah pantolon vardı.Camı tıklattım.
-Heh Plagg geldin mi?
-Yooo gelmedim.Ruhum burada.
-Öfff sen de ne takıyon?Ağız alışkanlığı işte.
-Her neyse hadi gidelim.
-Dur bir dakika maskemi takmadım.
-Ne maskesi?
Marinette yatağının altından bir hırsız maskesi çıkardı.
-Oha Marinette.
-O ev çok teknolojik.Muhtemelen her yerde kameralar vardır.Bu yüzden kendimi saklamam lazım.
-Ihhm peki.Sen ailenden izin aldın mı!
-Tabi ki de hayır.Sence gecenin köründe dışarı çıkmama izin verirlermi?
-Evet doğru söylüyorsun.Eğer odana girerlerse ne yapacaksın.
-Odamadaki tuvaletin ışığını açtım.Kapıyı da kitledim.Annmler eğer odama girerse tuvalette olduğumu zannederler.
-Çok akıllısın.Bazen Ladybug yönlerin ortaya çıkıyor.
-Teşekkür ederim.Hadi gidelim.
Marinette ile evden sessizce çıktık.Kendi sahibimin evine hırsızlık yapmaya gitmem biraz tuhaftı.Bütün evin özelliklerini bildiğim için benim pek sorunum olmayacaktı.Marinette'de çok şanslı.Benim gibi bir kwami ile iş birliği yapıyor.

Marinette
Evin önüne geldik.Önümüzde büyük bir kapı vardı.Ayrıca etrafında bir sürü güvenlik kameraları vardı.Plagg duvarlardan geçebildiği için onu kameraları kapatması için önden gönderdim ve beklemeye başladım.On dakika sonra geri geldi.Bahçe kapısında bana açtı.Bu ana kadar herşey kolaydı.Ev kapısının önüne geldiğimizde Plagg beni uyardı.
-Marinette buradan geçemezsin.Bu kapıyı açtıktan bir dakika sonra alarm çalmaya başlıyor.
-Nasıl yani?
-Yani bu bir dakika içerisinde içerideki duvardaki alete bir şifre girmen gerekiyor.
-Hadi bee.O Zaman camdan girmem gerekiyor.

Plagg
Aslında o şifreyi biliyorum.Ama Marinette'e söyleyemem.Yoksa bu evden birinin Chat olduğunu anlar.Bu yüzden zor yolu yapıcağız.Marinette'e arka bahçeden uzun bir merdiven getirdim.Marinette merdiveni Adrien'ın odasının camına dayadı.Tabi o odanın Adrien'ın olduğunu bilmiyor.Işık kapalı olduğu için onun uyuduğunu anladım.Marinette merdivenden tırmandı.Adrien arkasını dönmüş uyuyordu.Marinette bunu görmedi.Ben pencereden içeri geçip pencereyi açtım.

Marinette
Plagg içeri geçip pencereyi açtı.Birisi uyuyordu.Kim olduğunu bilmiyordum.kapıdan dışarı çıkacakken Plagg hapşırdı.Hemen ona öldürücü bir bakış attım.Yataktaki kişi kıpırdadı.Parlak sarı saçları gördüğüm an o yatanın Adrien olduğunu anladım.Ben şu an Adrien'ın odasındaydım.Plagg fısıldayarak "Hadi gidelim"dedi.Ben hala Adrien 'a bakıyordum.Onun yanına gittim.Eğildim.Çok tatliş yatıyordu.Tam elimi onun saçlarına daldıracakken Plagg ,elimin önüne geçti ve hayır anlamında başını iki yana salladı.Bende tamam dedim ve kapıdan çıktık.
Hawk Moth'un bizi kapattığı odanın yerini az çok hatırlıyordum.Evdeki bütün ışıklar kapalıydı.Ben pek birşey göremiyordum ama Plagg'in gece görüşü sayesinde ilerleyebiliyorduk.Üst kata çıktık.Plagg'i o odayı bulması için gönderdim.Ben bir yere saklandım ve yaklaşık on beş dakika boyunca bekledim.Plagg geri gelince  kollarıyla benim serçe parmağımı kavradı ve beni bir yere götürmeye çalıştı.Hiç birşey göremiyordum.Bu yüzden o nereye gidiyorsa ben de oraya gidiyordum.En sonunda başımı bir kapıya çarptım.
-Aaauuç.
-Pardon söylemeyi unuttum.İşte odaya geldik.
-Burası olduğundan eminmisin?
-Evet kafamı içeri sokup baktım bütün kelebekler oradaydı.
-Hımm tamam o zaman.
Plagg bana içeriden kapıyı açtı.İkimizde içeri girdik.Yuvarlak pencere açık olmadığı için burası da karanlıktı.Plagg yine beni yönlendirdi.Serçe parmağımı tuttu ve beni odanın bir tarafına götürdü.Parmağıma bir şey deydi.Plagg onun Tikki olduğunu söyledi.Çok sevindim.
-Plagg Tikki şu am neden konuşmuyor?
-Ağzının bantlı olduğundan olmasın.Ve iplere bağlı olduğu için.
-Hihhh olamaz.Hemen onu çıkartmalısın.Ben göremiyorum.
-Kusura bakma  ama ben çıkartamam gücüm yetmiyor.Ben senin elini ipe götüreyim sen çöz.
-Peki tamam.
Plagg elimi ipe götürdü.Hemen çözdüm.Tikki'nin ağzındaki bantı da çıkarttım.İkimiz birbirimize sarıldık.Plagg ofladı.
-Offf.Şöyle duygusal şeyleri sonra yapsanız Adri....yani Chat'in yanında çok yaşıyorum da.
-Peki.Hadi hemen gidelim.
Ben ısrarla Adrien'ın penceresinden inmek istedim.Onu son bir kez görmek istiyordum.Ama Plagg ve Tikki normal kapıdan çıkmak istiyorlardı.Sonunda benim dediğimi kabul ettiler ve Adrien'ın odasına gittik.
-Siz gidin ben burada kalıcağım.
-Saçmalama Plagg Chat'in yanına gitmen lazım.
-Ben buradaki mutfaktan bir kaç tane peynir alıp gideceğim.Siz gidin.
-Tamam.Hadi Tikki gel.

Plagg
Marinette ve Tikki gitti.Ben de evde kaldım.Kendi evimi soymuştum.Çok garip bir histi.Ama çok adrenalinliydi ve heyecanlıydı.Kendime Adrien'ın çantasından bir sürü peynir aldım.Onların hepsini iki lokmada yedim.Üstüme bir uyku çöktü.Adrein'ın kafasına yerleştim ve uyudum.

Evvett Yb niz geldi.Bu kadar uzun sürmesinin nedeni kuzenlerimin yanındayım.Muhtemelen sizde bayram ziyaretine gidiyorsunuzdur.Bayram ziyaretlerinden nefret ederim.Bu yüzden ziyaretlere gitmeyip size yb yazdım.:))Bu arada 2k olmuşuz bütün okuyucularıma çok Tşk ediyorum.😘
706 kelime

Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin