Doğrulukmu Cesaretlilikmi?

1K 86 29
                                    

Marinette
Ve yine bir yanlış anlaşılma.Ama ne yapabilirdim sinsi sinsi gelmeseydi.Bu ikinci oluyor.
-Umm...Chat şey iyimisin?
-Iğğıhhım.
-Ne saçmalıyorum?Tabiki de iyi değilsin.Bu sefer özür dilemiyeceğim senden. Senin benden özür dilmen lazım hayır yani ne bu sinsi sinsi odalara girmeler kapıları zorlamalar gulyabani misin sen ya?
-............
-Öfff beni dinlemiyorsun değilmi?
-..........
-Sıkıcı olmaya başladı ama.
-........
-Hadi yine iyisin affettim seni.

Bunu dediğim anda Chat gözlerini açtı ve gülümsedi.Muhtemelen bayılmamıştı bile.Numaracı seni!

-Beni affettiğine göre kolunun nasıl olduğunu sorabilirmiyim?
-Haa sen onun için mi gelmiştin?
-Sen ne düşünmüştün?
-Ben seni hırsız sandım yine.
-Belli.Neyse kolun iyimi?
-Evet.Çok iyi.Çabuk iyileşiyor.
-İyimiş.Ee buraya kadar geldim.Bişey yapalım.
-Mesela?
-Mesela doğruluk mu cesaretlik mi oynayalım.
-Chat,biz senle ne ara bu kadar samimi olduk acaba.Bu daha ikinci gelişin.
-Daha sık gelmemi istiyorsun yani.
-Hayır Tabiki de öyle demiyorum.
-Öyle diyorsun.Tamam o zaman şöyle yapalım ben sana daha sık geliyim.O Zaman Dc oynarız.
-Ne meraklısın oynamaya ya.Napçan soracağın sorular mı var?Şimdi yüzüme doğru söyleyebilirsin.
-Evet sorularım var ama şimdi söylemiyeceğim Dc oynadığımızda söyleyeceğim çünkü belki şimdi yalan söyleyebilirsin.
-Off tamam Chat gidebilirsin.
-Kovuldum mu şimdi?
-Evet Chat,seni odamdan kovuyorum.
-Öyle olsun.Ama geri gelicem.Bunu sakın unutma.
-Hadi görüşürüz dışarı alalım seni.

Chat gittikten sonra elime bez alıp kan olan yerleri silmeye başlamamla annemin içeriye girmesi bir oldu.Annem şaşkın bir şekilde bana ve yerde temizlemeye çalıştığım kana bakıyordu.
-Marinette kızım iyimisin bu yerdeki kanlar ne böyle?Çabuk anlatıyorsun.
-Annecim sakin ol lütfen.Merak edilecek birşey yok sadece eve hırsız girdi.
-Ne?Çabuk polisi arıyoruz çabuk.
-Anne boşver zaten birşey çalmadan ben onun karnına yumruk attım.O da kan kustu.Sonra onu camdan fırlattım.
-Ne!Kızım sen salakmısın?Ya öldüyse?
-Yok ya.Ölmemiştir o.Bak aşağı kaçmış işte.
-Hım peki.Sen iyisin ama dimi?
-Evet.
-İyi o Zaman.Sen temizle o kanları ben yatmaya gidiyorum .Balkonun kapısını felan da iyi kitle.
-Merak etme artık çok iyi kitleyeceğim bazı kişilerin girmemesi lazım da.

Annem gittikten sonra kanları temizledim.Ve yatağıma yattım.Acaba Chat'e çok mu kötü davranmıştım.Yok ya.Bir dahakine dikkat eder hırsız gibi girmez.Bu ona iyi bir ders oldu.

****

Okulda sırama oturduğum anda Adrien yanıma geldi ve "Chat"dedi.Bende anlamamış bir tavırla"Hayır karıştırdın ben Marinette."dedim.O da bana güldü.Alya daha gelmediği için onun yerine oturdu.Elini saçlarının arasından geçirdi ve konuşmaya başladı.
-Chat,bana bugün onla Dc oynayacağınızı söyledi.
-Ne?Hayır yok öyle birşey.Kendisi dün gece geldi tutturdu gel Dc oynayalım diye bende hayır dedim saçmalama eğer bana birşey sormak istiyorsan yüzüme karşı sor dedim.Ondan sonra oda evet sana birşeyler sorucam ama Dc oynadığımızda dedi.Bende neden dedim.O da çünkü belki sen yalan sö....
-Marinette,biraz soluklan.Hem zaten anlatmana gerek yok.Herşeyi biliyorum.
-O zaman benim ona yu...
-Evet ona yumruk atıp kan kusturttuğunu da biliyorum.
-Adrien bak ben gerçekten öyle biri değilim.Onu hırsız zannettim.
-Onu da biliyorum.
-Chat sana herşeyi anlattı dimi?
-Hemde herşeyi.
-Ah ben onun o kuyruğunu sökerim bugün.İspiyoncu pisicik.
-Kuyruğunu mu sökeceksin?
-Hayır nereden çıkarttın ya.Ben hiç öyle bir insan mıyım yani lütfen gerçekten beni çok yanlış tanımışsın Adrien.

***

-Gel buraya seni ispiyoncu kedi.O kuyruğunu koparayım da senin gör günü.
-Marinette,lütfen yapma.....hayır topuklu terlik olmaz onlar çok acıtıyor......oklava mı çok ileri gittin...hayır ne olur yapma.Söz veriyorum bir daha hiç bir şeyi ispiyonlamayacağım .
-Tamam seni yeteri kadar dövdüm.Umarım bunu da Adrien'a ispiyonlamazsın.
-Yok apla.
-Heh şöyle söz dinle biraz.Aferin oturtabilirsin.
-Teşekkürler.
-...........
-Ee Dc oynaya...
-Aklındam bile geçirme halâ sana çok sinirliyim.
-Iıı tamam.O Zaman ben gide..
-Bence de git.Elimden bir kaza çıkmadan.
-Peki görüşmek üzere.
-Görüşmemek üzere.
Chat neden beni bu kadar kızdırıyor ki.Ladybug olduğumda çok nazik davranıyor.El öpmeler,yemek hazırlamalar,Leydim ve Böcüşüm demeler felan.Aman banane be ondan Ladybug'a aşık o.Ona iyi davransın.Şimdi Chat bana aşık olursa hiç onla uğraşamayacağım.Neyse kötü düşüncelere stop,pozitif düşüncelere start Marinette.Evet derin nefes alıyoruz.....veriyoruz,alıyoruz.....veriyoruz ve Adrien'ı düşünerek yavaşça yatağımıza uzanıp uykuya dalıyoruz.😆

Ayhh.Çok sıkıcı bir bölüm oldu.
Aslında çok farklı birşey yazacaktım ama unuttum bu yüzden böyle sıkıcı bir bölüm yazdım.
İşte Adrien Hawk Moth'un izini sürüyor felan neyse no spoiler.
Bu bölümü diğer ya da bir sonraki ya da daha da sonraki bölüm yazabilirim.
Kısacası olayların gidişatına bağlı.
Yeni karakterler ortaya çıkabilir uyarıyorum.
Bu arada yakın bir zaman da kapak değişecek.
Aklımda güzel şeyler var çünkü.
Buradan kankama sesleniyorum o kendisini biliyor.
Senin yaptığın kapağın fotoğrafını kaybettim bu yüzden yeni birşey yaptım.Ok?
Neyse bu spoilerdan sonra size iyi merak etmeler diliyorum😎
712 kelime

Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin