"Bana Güvenmelisin."

673 69 7
                                    


"Anne ben çıkıyorum okula geç kaldım."

"Aslında keşke bugün de gitmeseydin."

"Neden ki?"

"Dışarı da bu kadar çok olay varken seni tek başına göndermek içime sinmiyor."

"Ya anne.Ben artık büyüdüm kendi başımın çaresine bakabilirim.Hem zaten okula gidiyorum.Torbacılık yapmayacağım yani merak etme."

"Ne kadar da espirili bir kızım var."

"Sana çekmişim anne."

"Sus kız.Git okula karışmayacağım."

Annemi de ikna edebildikten sonra okula doğru yürümeye başladım.Geçen sefer Hawk Moth'un adamları tarafından kaçırıldığım yere geldiğimde bir sürü polis arabalarının olduğunu gördüm.İki tan de ambulans vardı.

Dersin başlamasından çoktan iki dakika geçmişti ama bu olay belki yine Katil Ruh ile ilgili olabilirdi.Bunun üzerine olay yerine doğru gittim.Polislerden bir tanesine neler olduğunu sordum.

"Pardon.Şey acaba burada ne oldu?"

"Bir kaza yaşandı.İki araba birbiriyle çarpıştı.Bir araba parça pinçik oldu.İçindeki şöförün Boğaz'ı koltukların arasına sıkıştığı için Malesef burada can verdi."

"Peki diğer arabanın sürücüsü?"

"Siz Marinette'siniz değilmi?Şu Ladybug'ın gerçek kimliğini bilen arkadaşı."

"Evet benim."

"Güzel.Size güvenebilirim.Bu bilgiyi normalde söylemememiz gerekiyor ama bunu Ladybug'a ulaştırırsanız çok sevinirim."

"Tabi ki."

"O Zaman anlatayım.Diğer arabanın sadece ön tarafı göçmüş.Yani arabanın durumu bayağı kötü ve bunu süren kişinin gitmesine imkan yok."

"Gitmek derken?"

"Buraya vardığımızda sadece araba vardı.İçinden herhangi yaralanmış bir kişi çıkmadı.Bu bize biraz tuhaf geldi ve doğa üstü bir gücün bunu yaptığını düşündük.Bu yüzden kimse panik yapıp korkmasın diye bu bilgiyi halka söylememeye karar verdik ama bir kaç gün okulların tatil edilip evden çıkılmaması iyi olacak gibi görülüyor.En azından biz bu olayları çözene kadar."

"Bu olayı sizlerin çözmesi imkansız."

"Neden böyle diyorsunuz?"

"Çünkü henüz ne ile uğraştığımızı bilmiyoruz.Doğa üstü bir şey olduğu belli.Ölümcül güçleri olduğu da belli.Bu yüzden bu işle Ladybug ve Chat Noir'in uğraşması daha iyi olur."

"Evet ama biz de işimizi yapıyoruz."

"Siz de doğru söylüyorsunuz tabi...Neyse şey ben bu ölen sürücünün bilgilerini alabilirmiyim?"

"Malesef olmaz.Ama arkadaşınız Ladybug isterse verirler."

"Tamam ben ona söylerim teşekkürler."

Olay yerinden ayrıldım ve okula vardım.Sınıfa çıktığımda kapı kapalıydı.Evet kesin dersteler.

Kapıyı çaldım ve içeri girdim.Bütün gözler benim üstüme doğruldu.Kaç saat geç kaldığımı bilmiyorum ama o polisle çok uzun süre konuştuk yani bayağı bir süre geçti.

"Marinette?Tam tamına kırk dakika geç kalmanı neye borçluyuz?"

"Ç-çok özür dilerim hocam.Yolda bir olay vardı da ona bir şey ettim.Baktım."

"Ne olayı?"

"İşte bir kaza olmuş öyle önemli bir şey değil.Yani bu yüzden geç kaldım.Yerime geçebilirmiyim?"

"Şimdilik öyle olsun bakalım."

Yerime oturduğum gibi Alya'ya fısıldamaya başladım.

"Pişşt Alya Alyaa Alyaaa."

"Ne var kızım ya?Sus hoca duyacak."

"Çok önemli bir şey oldu."

"Ne oldu?"

"Hani bir kazadan bahsettim ya az önce."

"Eee?"

"Kesin 'Katil Ruh'un' işi."

"Nereden biliyon?"

"Dur ben sana yazarak anlatacağım.Sonra bu kağıdı Nino'ya da ver.Her şeyi baştan anlatmak zorunda kalmam."

"Tamam çaktırmadan yaz."

Polisle konuştuğumuz her şeyi yazdım.Alya okurken çok değişik mimikler kullandı.Sonra gizlice notu Nino'ya uzattı.O da okurken çok değişik yüz ifadeleri kullandı.Bu kafadar şaşıracaklarını tahmin ediyordum açıkçası.

Tenefüs olduğunda hemen üç kişi toplandık.Nota yazmadığım diğer detayları ve düşündüklerimi anlattım.Ben konuşmaya devam ederken,Alya ve Nino kaşlarını çatmış arkama doğru bakıyorlardı.Bende döndüğümde bana doğru yaklaşan David'i gördüm.O halâ Nasıl benimle konuşabiliyordu ki?

"Şey Marinette biraz konuşabilirmiyiz?"

Ben cevap vermeden önüme Nino atladı.

"Oğlum ben daha fazla sinirlenmeden git istersen.Çok kötü yaparım seni,pişman olursun sonra."

"Ben Marinette ile konuşmak istiyorum dedim."

"Ben de izin vermiyorum dedim."

"Konu Katil Ruh."

Bunu duyduğum anda hemen gözlerimi pörtlettim.Eğer bu işin arkasından da David çıkarsa onu mahvederim.

"Tamam Nino siz gidin sınıfa ben David ile konuşurum."

"Tamam dikkat et kendine.Sana bir şey yapmaya kalkışırsa onun sülales-"

"Tamam tamam anladık devamını hadi gidin."

Onlar gittikten sonra David ile bizi kimsenin duyamayacağı bir yere gittik.

"Evet anlat bakalım."

"Nereden başlasam bilemedim."

"Bak David,eğer bu işin altından da sen çıkarsan seni dinlene dinlene pataklarım."

"Evet süper güçlerin var beni pataklayabilirsin biliyorum.Ama bunun gerçekten benimle alakası yok."

"Hadi çabuk anlat o zaman.Tenefüs bitmek üzere."

"T-tamam.Şu an Zaman'ımız kısıtlı olduğu için bütün detayları anlatmayacağım ama sadece şunu söyleyebilirim ki...Hemen Adrien'ın yanına git.Onu sakın Yanlız bırakma.Adrien'ın başı inanamayacağın kadar tehlikede."

"N-nasıl?"

"Bak Zaman'ımız kısıtlı çabuk olmamız lazım diyorum.Katil Ruh Adrien'ı babasının önünde öldürmeyi planlıyor.Ve bunu durdurabilecek kişiler sadece ikimiziz.!Lütfen.Marinette bana güvenmelisin."

--------

Diğer bölümü Adrien'ın ağzından yapmayı düşünüyorum.Yani olayları biraz onun bakış açısından bakmak için.
Başka da diyecek bişi yok galiba :)
Bb dostlarım fkkfkemd

694 kelime

Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin