Adrien
Kendimi çok kötü hissediyordum.Marinette bana kötü kötü bakıyordu.Bir an Marinette ile göz göze geldik on beş saniye falan birbirimize baktık.Sonra Chloe Marinette'e baktığımı farketti ve beni kendisine döndürdü.Bana pis bir bakış attı ve kulağıma anlaşmamızı hatırlattı.Birinci ders başladı.Marinette tam arkamda oturuyordu.Kim bilir şu an benim hakkımda neler düşünüyordur.Bunları düşünmekten dersi hiç dinlememiştim.Bir anda elimin üstüne bir uğurböceği kondu.Gözlerim dolmuştu çünkü nerdeyse bir aydır Ladybug ortalarda yoktu.Bütün akumalanları ben zar zor yakalamıştım.Ladybug olmadığı için kelebekleri eziyordum.Bunları yapmak istemiyordum ama mecburdum.Elime konan uğurböceği sanki Ladybug'dan gelmişti.Sanki beni çağırıyordu.Şu an ilk defa birinin akumalanmasını istiyordum.Çünkü Ladybug'ı gerçekten çok özlemiştim.Ben bunları düşünmekten hocanın bana seslendiğini duymamışım.
-Adrien,Adrien hey iyimisin çocuğum.
-Evet hocam.Özür dilerim dalmışım.
-Peki sorun değil.Ama şimdi beni çok iyi dinleyin.Bu hafta cuma günü sizi bir sınıf pikniğine götürmek istiyorum.Bunun için müdürünüzden izin aldım ve gayet hoş karşıladı.Bu yüzden size bir kağıt vericeğim.Bunu ailenize götürüp izin veriyorum yada izin vermiyorum kutucuklarını işaretleyip sonra imzalayıp yarın bana getirmenizi istiyorum.
Bu benim için çok iyi bir haber olmuştu.Piknikte Marinette ile yalnız kalıp ona bütün olup biteni anlatabilirdim.Tabi eğer Chloe'yi atlatabilirsem.Kız her dakika peşimde yahu.Bunaldım.
Alya ve Nino derste gizlice mesajlaşırken:
-Hey Nino planı anladınmı?
-Merak etme Alya en ince ayrıntısına kadar anladım.
-Süper.
-Sana bir şey soracağım.Sen pikniğe gideceğimizi nerden biliyordun.Hoca daha şimdi söyledi.
-Buda benim meslek sırrım olsun artık.
-🤔😊😃
-😘😘
-😐
-Pardon Nino ben genelde Marinette'e öpücük emojisini atıyorum da alışkanlık olmuş işte.Hihihiih.(Kendimi rezil ettim.)
Marinette
Okuldan sonra Alya ile birlikte benim evime gittik.Ben kağıdımı imzalattım annem ve babam izin verdi.Alya ile odama çıktık.Bilgisayarım açık kalmıştı.İçimde bir nefret oluştu.Bilgisayarımdaki bütün Adrien fotoğraflarını silmeye başladım.
-Marinette ne yapıyorsun.
-Görmüyormusun Alya bazı gereksiz kişilerin fotoğraflarını siliyorum.
-Kızım sen çok fena etkilenmişsin bu olaydan
-Tabikide etkileneceğim.En nefret ettiğim kız ile ileride biricik sevgilim hatta kocam olarak gördüğüm erkek birliktekiler.Bu mümkünmü ya?
-Konu da bu zaten.
-Nasıl yani?
-Yani senin dediğin gibi bu mümkün olmayan bir şey.Kesin bu işin içinde bir iş var.Bu yüzden şu Adrien'ın fotoğraflarını silmeyi bırak.
-Öff.
-Merak etme ben bu işi çözeceğim.
Cuma günü
Marinette
Pazartesi günü evde Adrien ile ilgili ne varsa hepsini atmıştım.Beş gün içinde çok güzel geçen bir depresyon deneyimim oldu ama bugün bitti.Artık ben o eski saf utangaç Marinette değilim.
Adrien
Bu hafta boyunca olanları Marinette'e Nasıl açıklayacağımı düşündüm.Zaten doğruları anlatsam bana inanmazdı.Buldum, çok iyi bir fikrim var.
Chloe'yi yanıma çağırdım ona yine aynı şeyleri söyledim.
-Chloe sen neden beni zorla sevgilin olarak tutuyorsun?
-Bunu sana daha önce söyledim.Ben sana aşığım.
-Bunu çok iyi biliyoruz zaten.Peki eğer şu an senden ayrılırsam bana ne yaparsın?
-Sana yapmam daha kötüsü sevdiklerine yaparım.Mesela Marinette.Onun karnına saplarım bıçağı artık geri dönüşü olmaz.Bu yüzden Adrien sen benimle kalıyorsun.
-Sen ne kadar da acımasız bir insansın ya.(dedim ve ordan ayrıldım.)
Planımı söyliyeyim.Biz Chloe ile konuşurken benim telefonum ses kaydındaydı.Bütün konuştuklarımızı kaydetti.Bende bu ses kaydını bugün piknikte yalnız kaldığımızda Marinette'e dinleteceğim.Eğer bunda da bana inanmazsa başka seçeneğin kalmayacak ve onu......neyse onu da sonra söylerim.482 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)
FanficHer şey, çantamdaki o kırmızı siyah benekli küpeleri kulağıma takmam ile başladı.....