Adrien
-Kafam daki de ne böyle?Plagg!Ne işin var kafamda.
-Hiçç(esneme)uykum(esneme)geldi.Senin(esneme)kafana(esneme)yattım.
-Offf.Her neyse söyle bakalım ne yaptınız Ladybug ile?Soygununuz nasıl geçti?
-Kendi evimi soydum.Biraz garip bir his tabi...
-Dur bir dakika kendi evimi mi soydum dedin sen?
-Ihııı şey yani Hawk Moth'un evini.
-Bu evle ne alakası var?
-Iıhhıı...ne alakası var....şu alakası var....biz akşam Ladybug ile Hawk Moth'un evine gittik.Yani orayı soyduk.Soyduk derken yanlış anlama Tikki'yi aldık anlamında söylüyorum...
-Sen sadete gel sadete.
-Ihhım peki geliyim sadete.Biz Hawk Moth'un evini soyduktan sonra ben buraya geldim ya.Burada da kendi evimi soydum yani mutfaktan bir sürü peynir çaldım anlamında söyledim.Yani Hawk Moth'un bu evden birisinin olacağı yok nerden çıkarttın?
-Ben öyle bir şey demedim.
-Nasıl demedin.Offf kafamı karıştırdın Adrien.Sana ne benim dün akşam yaptıklarımdan.Hadi kalk da okula git.
-Sen de bu aralar bir şey var ama ben bu işi çözüceğim.
-Hı Hı çözersin çözersin hadi üstünü değiş.Plagg
Nerdeyse bütün lafı ağzımdan kaçırıyordum.Neyseki çok akıllıyım da hemen lafı toparladım.Adrien
Plagg kesin benden bir şey saklıyor.Tam anlayacaktım ki lafı toparladı.Her neyse.Üstümü değiştirdikten sonra aşağı inip kahvaltımı yaptım.Kahvaltıda iğrenç şeyler var.Babam formu mu korumam için et yememi yasakaldı.Bu yüzden kahvaltı da salam ve diğer güzel şeyler yerine maydanoz yiyorum.Pıfff çok kötü.
Okula vardığımda ders başlamıştı bile.Kendimi hala çok aç hissediyorum.Sınıfa girdiğimde burnuma çok güzel kokular geliyordu.O kokuyu takip ettim ve kendimi Marinette'in yanında buldum.Marinette bana tip tip bakıyordu.Çok normal,çünkü dersin ortasında Marinette'in çantasını kokluyordum.Hemen durumu açıklamak için çantayı elimden bıraktım ve yerime geçtim.Elime küçük bir kağıt aldım ve şunları yazdım;Sakın beni yanlış anlama ama babanın yaptığı çöreklere bayılıyorum.Bu sabah ise sadece maydanoz yediğim için çok açım.Durum böyle olunca burnum senin çöreklerini takip etti ve sonrasını biliyorsun.Özür dilerim.
Bunu yazdıktan sonra gizlice Marinette'in masasına koydum.O da birşeyler yazdı ve kağıdı bana attı.
Sorun değil.Seni anlıyorum sonuçta bir modelsin.Bu arada teneffüste sana çöreklerimden veririm.
Kağıtta bunlar yazıyordu.Ona dönüp bir gülücük attım.Kendisi de kızardı.Teneffüs olduktan sonra Marinette yanıma geldi ve bana çörek verdi.Yanımıza Alya ve Nino'da geldi.Ben bir tek kelime edemeden Nino beni kolumdan çekip koridora götürdü.
-Ne var Nino?Kıza teşekkür bile edemedim.
-Dostum ben artık Alya'ya açılmak istiyorum.Yani onu sevdiğimi itiraf edeceğim.Senden ise yardım istiyorum.
-Senin için ne yapabilirim?
-Alya ve Marinette'i sinemaya çağırabilirsin.
-Bunu sen de yapabilirsin Nino.
-Evet yapabilirim ama yapamam.Ben Alya'nın önünde donup kalıyorum.Sen ünlü bir model olduğun için bunu çok kolayca yaparsın.
-Seninle gelirim Nino ama bunu Alya'ya sen söyleyeceksin.
-Ihhım peki denerim.
-Güzel şimdi kızların yanına gidiyoruz.
-Tamam.
Nino ile kızların yanına gittik.İlk öncelikle Marinette'e çörek için teşekkür ettim.İkinci olarak ise Nino'nun Size birşey söylemesi gerektiğini söyledim.
-Iııı evet size birşey söylemem gerek.Şeyy siz yani özellikle Alya ya da ikiniz yani sen yani hep birlikte....
-Nino bizimle sinemaya gelirmisiniz demek istedi.
-Heh aynen.Onu diyecektim.Ne diyorsunuz gidelim mi?
Alya cevap vermeden Marinette hemen olur dedi.Bir kaç şey saçmaladı ama onları hatırlamıyorum.Neyse bu akşam sinemaya gideceğimiz kesinleşti.Marinette
-Alya az önce galiba bir rüya gördüm.Adrien ile sinemaya gidiyorduk.
-Biz de geliyoruz Marinette.
-Sen nereden biliyorsun benim rüyamı.
-Kızım bu gerçek.
-Ne?Alya bu akşam benim evimdesin.Hiç itiraz istemiyorum.Biliyorsun ki benim kıyafet seçimim hiç iyi değil.Sen bugün benim evime geliyorsun ve birlikte çok güzel oluyoruz TAMAM MI?
-Tamam yaa.Gelirim.
-Güzel.Bugün hiç birşeyin kötü gitmemesi gerekiyor.Oofff.Eve Alya ile birlikte gittik.Benim giyeceğim kıyafetleri o seçti.Üstümde pembe kısa bir elbise var ayaklarımda kırmızı bir Babet ve kot ceket giydim.Saçlarımı da ördüm.İlk defa bu kadar güzeldim.Alya 'ya çok Tşk ettim.
Alya da üstüne birşeyler giydi sonra yola çıktık.(yazmaya üşendim:D)Sinemaya vardığımızda Adrien ve Nino'yla karşılaştık.Kalbim ağzımdan çıkacak kadar çok hızlı çarpıyordu.Adrien ile göz göze geldik.
Mar:Ihhım şey merhaba Adrien.
Adr:Sana da merhaba Marinette.Şey çok güzel olmuşsun.İlk defa elbise gördüğünü giyiyorum.
Mar:Efendim?
Adr:Yani elbise giydiğini görüyorum.
Nin:Dostum biraz benle gelirmisin?
Adr:Ne oldu?
Nin:Kusura bakma ama ben Alya 'nın yanında oturmak istiyorum.Sen Marinette ile otursan bir sorun olur mu?
Adr:Sorun Olmaz da sen Nasıl izin alıcaksın?
Nin:Sen Alya'ya ben Marinette ile oturmak istiyorum diyeceksin.Bu durumda ben de Alya ile oturacağım.Zaten koltuklar çift kişilik.
Adr:Peki yaparım.Adrien
Ben Nino'nun söylediklerini teker teker yaptım.Marinette anında yanımda oturmayı kabul etti.Patlamış mısırlarımızı alıp sinema salonuna girdik.Bütün salon doluydu bu yüzden biraz kötü bir yer seçmiştik.En yukarı ve en köşe.Yerimize oturduk.Mısır benim elimdeydi.Marinette ile aynı anda elimizi daldırdık.Tahmin edebileceğiniz gibi ellerimiz birbirine deydi.Pek romantik birşey değil.Ama yine de ikimiz de kızarmıştık.Marinette
Film daha başlamamıştı.Bir patırtı sesi duyuldu.Herkes ben dahil filmin başlangıcı zannettik.Ama bu ses daha çok dışarıdan geliyordu.Herkes olaydan habersiz filmin başlamasını bekliyordu.Adrien ile ben aynı anda ayağa kalktık.Göz göze geldik.Ama bu sefer Adrien'ın dikkatimi dağıtmasına izin vermeyeceğim.Evet bu konuda iddialıyım.İkimiz aynı anda dışarıya doğru yürümeye başladık.
-Adrien sen nereye?
-Dışarıdan bir ses duydum.Ona bakmaya gidiyordum.Sen ?
-Ben de aynı şey için.
-İyi o Zaman birlikte bakalım.
-Olur.Adrien
Marinette ile çok dikkatli bir şekilde ortamı gözlüyorduk.Sinema salonunun görevlisini de uyarmıştık.O da kapıyı kitlemişti kimse çıkmasın diye.Şu an hiç olmadığım kadar korkuyordum.Çünkü etrafta sinemadakilerden başka kimse yoktu.Şu an dönüşmem gerektiğini anlamıştım ama Marinette'i Yanlız bırakmak istemiyorum.Bir anda Alışveriş merkezinin ışıkları kapandı.(Sinema alışveriş merkezinin içinde)korkum ikiye katlanmıştı.Şu an Chat'e dönüşseydim gece görüşümle herşeyi görücektim ama bu karanlıkta kesinlikle Marinette'i bırakmamam gerekiyor.
-Marinette neredesin?
-.............
-Marinette?
-B-bileğimden sen kavramışsındır diye umud ediyorum Adrien.L-lütfen sen olduğunu söyle korkudan burada ölüp kalıcam.
-Ben değilim Marinette.Çabuk elimi tut buradan çıkmamız gerekiyor.
-Ağğğaaaağğğaa.
-M-marinette?Neredesin?Bişey söyle.Heyyy.
-Adrien kurtar beni.Bırak beni seni pislik şey.
-Marinette iyimisin?
-Değilim.Bişey beni tutuyor.Ahhh kolum.Ağğğğaah bırak beni.
-Seni kurtaracağım Marinette dayan Chat'i çağırmaya gidiyorum.
-Ç-çabuk ol.Kolum çok acıyor daha fazla dayanamayacağım.Beni tutan şeye karşı kıyamıyorum artık.
-Tamam dayan.Hemen Marinette'in göremeyeceği bir yere geçtim.Zaten göremiyor ama yeşil ışıklardan dolayı şüphelenmesin diye."Plagg pençeler"diye bağırdım.Dönüştüğüm anda Marinette'in olduğu yere gittim.Gece görüşüm sayesinde görebiliyordum.Ama Marinette yoktu.....
Uzuuuuuuuunnn bir süreden sonra yb geldi.Diğer bölümde bu bölümün part ikisini yazıcam iyi okumalar.
959 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)
FanficHer şey, çantamdaki o kırmızı siyah benekli küpeleri kulağıma takmam ile başladı.....