Piknik

1.4K 95 6
                                    

Adrien
Artık pikniğe gitme zamanımız gelmişti.Herkes servise bindi.Nino ve ben özellikle Marinette ve Alya'nın arkasına oturduk.Nino,Alya ile kendisinin bizi barıştırmak için  planları olduğunu söyledi.Ben cam kenarındaydım.Marinette'de cam kenarına geçmişti.Arkadan onun yüzünü biraz görebiliyordum.Kafasını cama dayamış kara kara düşünüyordu.O sırada Alya ona bir soru sordu bu Nino ile planının bir parçasıydı.Bu arada Marinette onun arkasında oturduğumu bilmiyordu.Bu yüzden rahatça konuşuyordu.Bu durumda da ben duyuyordum.
-Marinette sen hala Adrien ile küsmüsün?
-Tabikide kızım.Ben hastanede iken duygulu duygulu şeyler söylüyordu.Yok ben senin hep yanında olacağım yok şöyle yok böyle.Gerçekten Chloe'nin yanında olarak çok destekliyor beni sağolsun.
-Kızım dalga geçme.Vardır onun bir bildiği.
-Ne olacak Alya ya işte bildiğin klasik erkekler.Güzel kız bulunca hemen onun yanına gidiyorlar.
-Ayol sen güzel değilmisin sanki.Sen ondan daha güzel ve tatlısın ama eğer Adrien ile hiç konuşmassan aranız iyice açılır ve daha sevgili bile olmadan birbirinizden nefret edersiniz.
-Ayy,gerçektende öyle mi olur?
-Kesinlikle öyle olur.
-Kızım benim birşeyler yapmam lazım.
-İşte sen busun.Biz bu Marinette'i görmek istiyoruz.
-Ama şimdi olmaz.
-Ne delirdinmi sen?
-İlk önce Adrien'ın Chloe den ayrılması gerekiyor ya da neden onunla birlikte,bunu söylemesi gerekiyor.
-Öff peki sen bildiğin gibi yap.Ama Marinette sende biraz suçlusun .
-Niyeymiş o?
-Çünkü,sanki Adrien ile sevgili olmuşsun da o seni aldatıyormuş gibi davranıyorsun.
-Evet yaa iyice delirdim.Neyse barışırız herhalde ama artık ben öyle Adrien manyağı değilim.(orda Adrien'a takık değilim manasında söylüyor.)
(Alya fısıldayarak)
-Göreceğiz bakalım.Takıkmısın değilmisin.

İnanamıyorum Marinette benden hoşlanıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İnanamıyorum Marinette benden hoşlanıyordu.Demek ki hep bu yüzden benim karşımda kekeliyordu.Aslında birazcık tahmin eder gibiydim ama emin değildim ama artık eminim.Ayrıca bana karşı neden tripli olduğunu da öğrendim.Chloe'yi kıskanıyor.Bana, sanki sevgili olmuşuz da onu aldatıyormuşum gibi davranıyor.Çok komik bir durum.Ama ben bu durumu bugün çok güzel bir şekilde halledeceğim.Eğer işe yaramazsa B planına geçeceğim.Bu planı sonra söylerim demiştim.O sırada Alya bana gizlice mesaj attı.
Adrien, Alya mesajlaşma
-Duydunmu?
-Hemde nasıl.Kafamdaki bütün soru işaretleri yok oldu.Çok sağol.
-Bir şey değil entrika bizim işimiz.
-Bu arada Alya Marinette'e arkasında oturduğumu söyleme,kendisi görsün.Ben gelene kadar uyuma taklidi yapacağım.Böylece konuştuklarınızın hiç birini duymamış gibi gözükeceğim.
-Aferin Adrien süper düşünce.Tamam söylemem.
-Tşk.
-Bb
-Bb
Piknik yerine vardık.Çok güzel ormanlık bir alandı.Kenarda ise bir göl vardı daha doğrusu bataklık.Hoca bize bir yer ayarladı hem gölge hemde  bol çimli.Alya ile Marinette örtülerini serdiler.Nino ile ben de onlara yakın bir yere serdik.
-Nino bana şu planını söylermisin?
-Hayır olmaz ama şöyle bir tüyo vereyim.Eğer Marinette ile yalnız kalırsanız anla ki bu plan işe yaradı.Eğer bu piknik boyunca yalnız kalamazsanız anla ki bu plan işe yaramamıştır.Bu plan işe yaramazsa sen B planına geçersin.
-Sen benim B planımı nerden biliyorsun?
-Bilirim ben.
Biz Nino ile konuşurken hoca herkesi yanına çağırdı ve herkese su tabancaları dağıttı.Su savaşı yapacağımızı söyledi.
Nino sırıttı.Demek ki su savaşı sırasında bir şeyler olacak yani Marinette ile yalnız kalıcağız.
Hoca herkese su depolarını doldurması için on dakika süre verdi.Bütün sınıf Çeşmelere ve tuvaletlere koştu.Süremiz bitti.Hoca on dan geriye doğru saymaya başladı.On,dokuz,sekiz,yedi,altı,beş,dört,üç,iki,bir...başlayın.Herkes birbirlerini ıslatmaya çalıştı.Nino yavaşça benim yanıma geldi kolumdan çekip çalılıkların arkasına koştu.
-Ne yapıyorsun Nino?
-Planı anlatıcam.
-Sonunda.
-Bak şimdi Alya Marinette'e saldırarak onu biraz uzağa çekicek o sırada biz onları takip edeceğiz.Sonra sen Marinette'i ıslatmaya başlayacaksın.Biz de o sırada kaybolacağız.Bu durumda da siz yalnız kalmış olacaksınız.Bu kadar basit.
-Hımm,aslında biraz mantıklı.
-Güzel.Çabuk ol Alya başlamış bile.
-Tamam.
Alya Marinette'i ıslatıyordu.Bayağı bir uzağa çekmişti Marinette'i.Biz de onları takip ediyorduk.Sonra Alya bana işaret verdi ve ben harekete geçtim.Marinette'i ıslatmaya başladım karşılık olarak o da beni.En sonunda ikimizin de su deposu boşalmıştı.Marinette yere oturdu.Bende onun karşısına.Şu an çok sakin ve huzurlu gözüküyordu.Bende bu fırsattan istifade hemen anlatmaya başladım.
-Marinette sana bir şey söyleyeceğim.
-Söyle.
-Ben aslında Chloe ile sevgili değilim.Yani onu sevmiyorum.
-Ama her zaman birliktesiniz hep birlikte takılıyorsunuz.
-Chloe zorluyor.Hatta bana,eğer benim sevgilim olmazsan Marinette'in karnına saplarım bıçağı bu sefer daha hızlı bir ölüm olur fela dedi.Ben bu yüzden onunla sevgiliyim.Daha doğrusu sevgili taklidi yapıyorum.
-Sana inanmıyorum.
-Bunu diyeceğini tahmin etmiştim.Bu yüzden Chloe'nin sesini kayıda aldım.Dinlemek istermisin?
-Yok gerek yok artık inanıyorum.
-İyi.Şey bu arada seni kırmak istemem ama ben sana aşık değilim yani seni çok iyi bir dost olarak görüyorum.
-Ne!Kime aşıksın peki o şiirlerin felan kimeydi?Hepsi beni tarif ediyordu.
-Aslında onlar Ladybug'ı tarif ediyordu.Yani ben Ladybug'a aşığım.
-Ne?(Oha inanamıyorum resmen bana aşıktı yani Ladybug'a)
-Evet öyle ama bunu Ladybug'a söylemezsen sevinirim.İyi arkadaş olduğunuzu duydum da.
-Evet öyleyiz merak etme söylemem.
-Sen üzülmedinmi?Bunca söylediklerimden sonra.
-Benmi neden üzüleyim ki?Sonuçta bana....yani Ladybug'a aşık olmuşsun.Ben de zaten Chat Noir'ı seviyorum.(Aman tanrım ne demiştim ben.)
-Aaa gerçekten mi?
-T tabi yani...ben insan değilmiyim aşık olamazmıyım.Hemde bir kahramana.(Gittikçe batıyordum)
-Tabi aşık olabilirsin bir şey demiyorum.Bu arada Merak etme bende söylemem.
-Tamam teşekkür ederim.Hadi gidelim.
-Tamam...dur bir dakika...bu sesi duyuyormusun?
-Evet.Kesin birisi akumalandı.
-Sen akumayı nerden biliyorsun.Yani tabiki de ben de bilmiyorum.
-Iıı...bende tam olarak bilmiyorum bana Ladybug biraz bahsetmişti.Neyse Adrien benim gitmem gerek.
-Benim de.Sonra görüşürüz.

Sonra görüşürüz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

814 kelime

Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin