Marinette
Şu an hala kendime inanamıyorum.Beş gündür Tikki'nin yokluğunu fark etmemişim.Ama bu imkansız.Ben röportajı Tikki olmadan Nasıl yapıcam peki?Offffff.Aptal kafam benim,aptal kafam.Bütün gün Chat'i düşünmekten hiç birşeyin farkına varmamışım.Benim acil bir plana ihtiyacım var.Röportaj işini Nasıl halledeceğini buldum.Okul çıkışı
Alya'ya Ladybug'ın buraya geleceğini söyledim.Bu yüzden Alya okulun önünde beklemeye başladı.Ben ise son sürat evime doğru koştum.Odama çıkıp acil durumlar için diktiğim Ladybug kostümünü çıkardım ve üstüme giydim.Sonra geri okula koştum.Yanımda bir yoyo vardı.Onu da çıkmadan önce kırmızı siyaha boyamıştım.Artık zıplamamaya çalışacaktım.Alya'nın yanına geldim.Onu biraz bekletmiştim ama olsun.İyi iş çıkardım.
-Ladybug!Sonunda!Sonunda!Senin çok büyük bir hayranının ben.Marinette benden mutlaka bahsetmiştir.
-Aaaa!Evet bahsetti.Sen şu ünlü Ladyblogu'nu yazan kızsın değil mi?
-Ta kendisiyim.
-Güzel.O zaman Eyfe.......yani bir cafeye gidelim.Röportajı orada yapalım.
-Olur.Nerdeyse Eyfel kulesine gidelim diyecektim.Benim yoyom sihirli değil ki neyine Eyfel kulesine gideyim?Basın olmayan bir kafeye gittik.Alya sorularını sormaya başladı.
-Herkese merhaba arkadaşlar.Bugün ilk defa Ladybug ile röportaj yapıcağım.Kendisi şu an önümde duruyor gördüğünüz gibi.Aman tanrım hala inanamiyorum.Her neyse.İlk sorumla başlıyorum.İşini seviyor musun?
-Tabiki de seviyorum.Bu aslında bir iş gibi değil çünkü bu benim sorumluluğum.Zaten eğer işimi sevmeseydim hiç bir kötüyü yenemezdim.
-Harika!İkinci sorum.Normal hayatta Chat ile birbirinizi tanıyor musunuz?Yani gerçek kimliklerinizi biliyor musunuz?
-Hayır bilmiyoruz.
-Chat ile bir ilişkiniz varmı?
-Hayır yok.
-Peki normal hayatta hoşlandığın biri varmı?
-Alya çok özele girmeye başladın😊.
-Ihhhı şey pardon.Senin gerçek kimliğini kimse bilmiyor diye şey etmiştim ama neyse diğer soruya geçelim.Ve sayre, ve sayre bir sürü soru sordu işte.En son kamerayı kapattığında ona anlatmaya başladım.
-Alya sana bir şey söylemem lazım.
-Tabi ki söyleyebilirsin.
-Sen bir video koydun ya.Hani Marinette sil dedi.Neden silmen gerektiğini anlatacağım.
-Hee o mesele.Ne var ki bu kadar büyütüyorsunuz.Alt tarafı Adrien'ın evi vardı.Neden onun görmemesi gerekiyor?
-Bak şimdi.Hawk Moth diye birisi var.O akumaları gönderen kişi.Yani insanların yaratıklara dönüşmesini sağlayan adam.Hatırlıyor musun?Ben kaçırılmıştım.Beni kaçıran Hawk Moth'tu.O Adamın hiç bir zaman kim olduğunu öğrenemedik.Taki ben oradan kaçana kadar.Chat'i belinden tutmuş yürüyordum.Ve tahmin et kimin evindeydim?
-Kimin?
-Adrien'ın evindeydim.
-Olamaz.Yani bu demek oluyor ki seni kaçıran Ada'm yani Hawk Moth aslında Adrien'ın evinden birisi.
-Evet.Çok zekisin.
-Teşekkür ederim.Peki bu kişi kim.
-Gabriel Agreste.Adrien'ın babası.
-Ohhaa.
-Ben senin o videoyu silmeni istiyorum çünkü.Eğer Adrien o videoyu görürse.Biz chat ile onun evinden çıktığımız için babasının bizi kaçırdığını yani bu durumda onun Hawk Moth olduğunu anlayabilir.Ve bu aile arasında çok kötü nedenlere sebep olabilir.Lütfen sil o videoyu.
-Çok iyi anlıyorum.Tama silicem.
-Evvet.Çok teşekkür ederim.Nasıl bir iyilik yaptın bilemezsin.Bu arada konuştuklarımız aramızda kalsın olur mu?
-Merak etme söz kimseye söylemiyeceğim.
-Çok iyi birisin Alya.Bundan sonra daha sık görüşelim olur mu?
-Ahh Tabiki de olur.Görüşürüz.
-Görüşürüz.Ben hiç vakit kaybetmeden eve gittim.Üstümü değiştim ve hemen Adrien'ı aramak üzere telefonumu elime aldım.
-A-alo,Adrien müsaitmisin?
-Evet Marinette.Ne oldu.
-Ladybug acilen Chat Noir ile görüşmek istiyor.Bugün akşam saat on ikide her zamanki buluştukları yerde onu bekliyor olucak.Acaba Chat'e haber verirmisin?
-Tabiki.Görüşürüz.
-Görüşürüz.Bu işi de halletmiştim.Sadece Tikki'yi kurtarmam lazım.Ondan sonra herşey iyi olucak.Saat on iki ye yaklaşıyordu.Annemler uyuduğu için dışarı çıkmak kolay olucaktı.Üstüme Ladybug kostümümü giydim ve sessizce dışarı çıktım.On beş dakikaya oraya vardım.Aman tanrım nasıl unutabilirim bizim buluşma noktamız Eyfel kulesinin tepesi ve ben tırmanamıyorum.Şimdi o kadar merdiveni çıkmak zorundayım.Oofffffff.
***
En sonunda tepeye vardım.Chat beni orada bekliyordu.
-Chat........seninle..........birşey..........konuşmam........lazım.....acil.
-Ladybug iyimisin?Biraz soluklan istersen.
-Aynen....biraz.....solukla...nıyım...b.....en.İlk on dakika hiç konuşmadık.Öylece oturup Paris'i seyrettik.Ben bu zaman dan yararlanarak Nasıl konuya gireceğimi düşündüm.Chat'e Hawk Moth'un Gabriel olduğunu söylemek istemiyorum.Çünkü hemen Adrien'a anında haber verir.Bu işi kendi yöntemlerimle çözmeliyim.Ama bunun için Chat'in kwamisine ihtiyacım var.Eğer Kwami'n ile görüşmek istiyorum dersem mutlaka nedenini soracaktır bende yalan söyleyince iyice bu konunun izini sürecektir.Ayyhh beynim yandı.(Bunları yazarken benim ki daha çok yandı😐)Her neyse artık konuya giriş yapmam gerekiyor.
-Chat, ben aslında şu an Ladybug değilim.
-Nasıl yani?
-Yani şöyle ki üstümdeki bir kostüm.Ama benim kendim yaptığım bir kostüm.Bu elimdeki yoyo ise bir oyuncak yani sihirli felan değil.
-Neden böyle geldin ki?
-Kwami'm Hwak Moth'un elinde.
-Ne!
-Evet öyle biz çıkarken onu orada unuttuk.
-Hemen gidip alalım o zaman.
-Hayır sen gelmiyorsun.
-Saçmalama Ladybug.Tek başına çok tehlikeli olur.
-Bak Chat ben seni buraya bunun tartışmasını yapalım diye çağırmadım.Senin Kwami'n ile görüşmem gerekiyor.
-Plagg ile neyi görüşeceksin?
-Chat bunu senin bilmemen gerekiyor.Lütfen zorluk çıkarma.
-Off tamam.Eeee ne zaman buluşacağız.
-Onunla şimdi görüşmem gerekiyor.
-Nasıl olucak.
-İlk önce kuleden aşağıya inelim.
-Tamam.Chat beni kucağına alıp aşağıya indirdi.Ona,geri dönüşmesini ve bu sırada görünmeyen bir yerde durmasını söyledim.Bu sırada da ben Plagg ile konuşacaktım.Chat fikrimi beğendi ve bir evin arkasına geçti orada dönüştü.Plagg ile birşeyler konuştu.Sonra Plagg benim yanıma geldi.
-Plagg benim gerçek kişiliğimi biliyormusun?
-Tabiki de evet.
-Güzel o Zaman seninle rahatça konuşabilirim.Şimdi siz kwamiler beyin sinyalleri ile filan konuşabiliyor musunuz?
-Evet.
-Ayy süper.Tikki ile konuşabilir misin lütfen.
-Ihhm peki.Biraz sessiz ol çünkü konsantre olmam gerekiyor.
-Peki bekliyorum.
Tikki&Plagg
-Alo Alo Tikki beni duyuyormusun?
-Alo ne be telefonda mı konuşuyoruz.
-Heh iyi duymuşsun.Neredesin?
-Hawk Moth'un odasında
-Onun odası nerede?
-Bunu sana söyleyemem sonra hemen Adrien'a yetiştirirsin.
-Hawk Moth'un babası olması mı?Onu ben biliyorum merak etme söylemem.Sen sadece hangi odada olduğunu söyle Marinette seni kurtarmaya gelicek.
-Ben o akuma yollanan penceresi olan odadayım.
-Tamam.Ben sana sonra yine ulaşıcağım tamam mı?
-Tamam Plagg.Ama lütfen biraz çabuk olun.
Marinette&Plagg
-Eeee ne dedi?
-Sizin kapalı kaldığınız odadaymış.
-Tamam çok teşekkür ederim Plagg.Sakın burada konuştuğumuz hiç birşeyden Chat'e bahsetme.
-Merak etme asla söylemem.Zaten söylememem gerekiyor.
-Neden ki?
-Boşver.Yarın akşam işe koyulacaktım.Bu sırada nasıl eve gizlice girilir felan onu da internetten araştırırım.Yarın Plagg'i de yanıma alacaktım.Bununla ilgili hem Chat hem de Plagg'le konuştum ikiside kabul ettiler.Söz konusu Tikki sonuçta.
927 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)
FanfictionHer şey, çantamdaki o kırmızı siyah benekli küpeleri kulağıma takmam ile başladı.....