Rezalet Yolculuk

1.2K 91 18
                                    

Adrien
Gözlerimi yeni yeni açmaya başladım.Uyandığımda kendimi bir hastane odasında buldum.Üstümde Chat kostümüm vardı.Ben ne zamandan beri buradaydım?Ve beni buraya kim getirdi?En son olanları hatırlamaya çalıştım.Biz Ladybug ile Hawk Moth'dan kaçıyorduk.Daha doğrusu ben sadece adım atıyordum bütün ağırlığım Ladybug'ın üzerindeydi.Ben oradan sonrasını hatırlamıyorum.Herhalde beni hastaneye getirdi.

Marinette
Kafam çok karıştı.Biz gerçekten Adrien'ın evindemiydik?Yoksa bu bir halisülasyon felan mıydı.Yok yaa.Kesin gerçekti.Bu durumda Hawk Moth, Gabriel Agreste yanı Adrien'ın babası mıydı?Hala anlamış durumda değilim.Adrien bunu biliyormu?Bilmiyorsa ben ona söylemeli miyim?Yoksa Adrien bunu bilip de Hawk Moth'a yardımcı mı oluyor?Yok canım.Neden o böyle birşey yapsın ki?O çok iyi,yakışıklı,dostcanlısı biri.Asla böyle birşey yapmaz.Yapsaydı,zaten çoktan benle sevgili olup sarılma bahanesiyle benim küpelerimi çalmıştı.Oooffffff kafam çooooookk karışık.Bunu Chat görmedi.Acaba ona söyliyeyim mi?Yok ya.Ona da söylemiyim.Hemen Adrien'a yetiştirir.En iyisi bu sır benle kalsın.

Adrien
Gözlerim açık bir şekilde boş boş tavana bakıyordum.Sıkıntıdan patladım resmen.En sonunda ayağa kalktım.Kalkmaz olaydım.Yere düştüm.Bacağım resmen kırılmış gibi çok ağırıyordu.Bacağıma baktığımda harbiden kırılmıştı.Sargıdaydı.Ben bunu Nasıl fark etmedim.Kesin Hawk Moth'un adamları yaptı bunu.Yerden kendim kalkmaya çalıştım ama olmadı.Çok ağırıyordu.En sonunda bağırmaya başladım.
-Hemşireeeeeeeeee?Doktoooooooor?Kimseeeeee varmııııııı?
-Chat bey?Ne oldu size?
-Bence ne olduğu çok açık ortada.Yere düştüm.Acaba benim kalkmama yardımcı olab.......
-Tabiki.Tabiki
-Teşekkürler.
-Bişey değil.Bu arada sizi bugün taburcu ediceğiz.Sizi birisi almaya gelicek mi?
-Hayır ben kendim gideceğim.
-Peki.Siz biraz dinlenin.Ben bazı işlemler yapıp gelicem.
-Tamam teşekkürler.

                                                                                                       ***

Sonunda taburcu olabildim.Şu an her yere özgürce gitmek  istiyordum.Ama malum ayağım kırık.İlk defa Chat halimle otobüse binecektim.Aslında burada bir yerde geri dönüşmem gerekiyordu fakat her taraf insanlarla dolu bu yüzden evin önündeki ağaçlardan birinde dönüşeceğim.Her neyse,bir tane otobüse bindim.İlk defa böyle bir şey yapıyorum.Bu yüzden otobüs kurallarını bilmem.Orta da bir yerde boş bir koltuk vardı.Oraya oturdum.Bir sürü durak sonra otobüs iyice dolmuştu.Bir yaşlı teyze benim yanıma geldi.Biraz rahatsız olduğum için cam kenarında oturan kızla konuşmak istedim.Ama uyuyordu.Daha az önce uyanıktı.Gizlice elime bir not verdi.Notu okuduktan sonra kızın uyuma taklidi yaptığını anladım.Notta aynen şunlar yazıyordu.
 
                                                                                         Not
Sakın beni uyandırmaya çalışma.Yanına gelen teyzeden kurtulmak için numara yapıyorum.Bu arada eğer o teyze yanına geldiğinde uyuma taklidi yapmıyorsan sen bittin.Ne dediğimi anlamadığını düşünüyorum.Az sonra anlarsın.Bu arada not olarak ekliyim.O kadın yüzünden bir sürü insanın otobüs yolculuğu bir kabusa dönüşüyor.Yani.....Sana bol şans.;D

Etrafıma baktım.Herkes uyuma taklidi yapıyordu.Tek uyumayan ben ve ayaktakilerdi.Kadın bir kere öksürdü.Tepki vermedim.Sonra bir daha öksürdü.Ben yine tepki vermedim.Sonra üstüme doğru öksürünce konuşmaya başladım.Muhtemelen benle bir muhabbet başlatıcaktı.
-Pardon iyimisiniz acaba?Çünkü bindiğimizden beri öksürüyorsunuz.Bir yıllık öksürüğünüzü benim üstüme yaptınız resmen.
-Ben iyiyim çocuğum.Ama sen iyi değilsin.
-Nasıl yani?
-Şu yaşlı kadına bir yer vermedin?Hiç düşünmüyor musun bu kadın hastamı iyimi değilmi?
-Ben anladım sizi.Buradan kalkmamı istiyorsunuz.Ama maalesef kalkamam.
-Niyeymiş o?Gencecik adamsın git şurada ayakta dur.
-Gördüğünüz gibi bacağım kırık ve alçıda.Ayağa zar zor kalkıyorum.Ayrıca ayakta durursam otobüs fren yaptığı anda ben öbür tarafa gider.Sizin dediğiniz gibi ben daha çok gencim ve bu yüzden ölmek istemiyorum.
-Ama se.....
-Ayrıca,daha sözümü bitirmemiştim.Siz öbür tarafa gitseniz de bişey olmaz.Çünkü iki güne kalmaz siz göçersiniz.Ve ben sizin yüzünüzden hayatımı mahvedemem.

Bir anda bir sürü alkış yükseldi.Arkadan biri"İlk defa bu teyzeye karşı koyabilen birini görüyorum.Bravo Chat."dedi.Yüzüme bir gülümseme geldi.Burada durup bu Zafer'in tadını çıkartırdım ama daha fazla burada duramam çok bunaldım.Bir sonraki durakta indim.Bu rezalet yolculuğu daha fazla çekemezdim.

Bir ağacın arkasına geçtim ve Adrien'a dönüştüm.Plagg elime kondu.Gözleri kapalıydı ve peynir diye sayıklıyordu.Bu sefer ona hak veriyordum çünkü kaç gündür bir şey yememişti.Eve doğru koştum.Daha doğrusu koşmaya çalıştım.İçeri girdiğimde babam beni durdurdu.Plaggi hemen gömleğimin cebine sakladım.Babam benim bacağıma baktı.Bu sessizlikten fayda ederek bende bunu açıklamak için bahane arıyordum.
-Bacağına ne oldu ve kaç gündür neredeydin?
-Sana da merhaba baba.
-Soruma cevap ver.
-Bacağım kırıldı ve hastanedeydim.Senin de hiçbirşey den haberin yok çünkü sorumsuzsun.Beş gündür burada değilim ve şimdi mi farkettin evde olmadığımı?
-Bacağın nasıl kırıldı?
-Bende bilmiyorum.
-Bu bir yanıt değil.Doğru dürüst cevap ver.
-Bilmiyorum dedim ya.Hastanede uyandığımda bacağım kırılmıştı sadece bu kadarını hatırlıyorum.
-Peki.Odana çıkabilirsin.
-Teşekkürler paşa hazretleri.
-Ne dedin?
-Hiç birşey.

Odama çıktım ve Plagg için peynir aramaya başladım.On tane bulabildim hepsini ona verdim.Sadece on saniyede hepsini bitirdi.Yani saniyeye bir peynir.Bu sefer ona birşey demedim çünkü sonuna kadar haklıydı.Hala yorgundum.Bu yüzden kendimi uykudan alıkoyamadım.Yatağıma yattım ve bir kaç saat şekerleme yaptım.Tabi bu şekerleme sayılıyorsa.

Marinette
Ders başlayalı on beş dakika oldu ve ben hala sınıfa girememiştim.Zaten sınıfa girişimde o kadar mükemmel olmadı.Koşarak geliyordum.Baya bi hızlanmıştım.Tabi hızımı kontrol edemedim.Sorun yok kapıya çarpıp dururum diye tahmin ettim.Ama hiç öyle olmadı.Kapıya çarpmama çok az bir mesafe kala kapı açıldı.Son sürat ilerlediğim için kim olduğunu görmemiştim.Ve kapıyı açan kişiye çarptım.İkimizde yere düştük.
-İyimisin?
-Evet iyiyim.Sen iyimi.....Adrien!
- 😅
-B-ben çok özür dilerim.Çok hızlı koşuyordum.Kapıya çarpıp durarım diye şey etmiştim ama sen bir anda kapıyı şey edince bizde şey olduk.
-Ehehehhe.Anlıyorum.
-☺️
-Şey acaba üstümden kalkarmısın?
-Aaaa tabi çok pardon.Hemen şey edeyim ben.

Aman tanrım rezillik!Bunu da başardım ya helal olsun bana.

-Aman tanrım.Bunu da başardın ya helal olsun sana.
-Aynısını aklımdan geçiriyordum.Her neyse eeeee napiyon?
-Kızım sana acayip bomba bir haberim var.
-Ne oldu ki?
-Dün Adrien'ın evinin önünden geçiyordum bir baktım orada biril.....
-Biliyordum biliyordum.Adrien'ın sevgilisi var dimi?Bunlarda mı başıma ge.....
-Hayır bee.Allah korusun.Orada Ladyvug ve Chat Noar vardı.
-Ne!Nasıl yani o Zaman sen orada olan herşeyi gördünmü?
-Görmekle kalmadım.Kameraya çektim ve Bloğuma koydum.
-Ne yaptım ne yaptım dedin?
-Bloğuma koydum.
-Aferin iyi halt yedin.
-Ne oldu yaa?
-Bak Alya o videoyu bloğundan silmek zorundasın.
-Niyeymiş o?Hem nerdeyse Ladybug'ın gerçek kimliğini buluyordum.Yürürken maskesini çıkardı.Ama arkası dönük olduğu için kim olduğunu göremedim.
-Alya o videoyu Adrien'ın görmemesi lazım.
-Neden sen bana onu söyle.
-Bak şimdi bir anlaşma yapalım.Ben sana okul çıkışında Ladybug ile bir röpörtaj ayarlayım.Sen de o videoyu sil.
-Hayır silmem.
-Peki.O Zaman ben sana o röportajı ayarlayım.Sonuçta sen o konuşmadan sonra silersin videoyu.Bu arada okul çıkışına kadar Adrien'ın o videoyu izlemesini engellememiz lazım tamam mı?
-Anlaştık.

Bunların hepsini koridorda konuşmuştuk yani kimse duymadı.Her neyse.Bugün gözüm hep Adrien'ın üzerinde olmalıydı.Eğer oranın kendi evi olduğunu görürse gerçekten evi terk edebilir.Yerime geçerken Adrien'ın telefona baktığını gördüm.Hiç cesaret edemem ama bu sefer cesaret edip onun yanına gittim.Bir dakika ayakta durdum.Bir konuşma başlatmam lazımdı.Sonra Adrien'ın Ladyblog'u açtığını gördüm.Dikkat dağıtmam gerekiyordu.Alya durumu fark etmiş olacak ki.Adrien'ın elinden hemen telefonu aldı ve bir duyuru yapacağını söyledi.Bütün sınıf Alya'ya odaklandı.
-Arkadaşlar benim bloğuma yarına kadar girmeyin.
-Neden!(Bütün sınıf.)
-Çünkü çünkü çünkü.

Alya'nın takıldığını fark ettim ve hemen bir bahane uydurdum.

-Çünkü Alya'nın bloğu virüslenmiş.
-Vallahamı?(bütün sınıf)
-Valla valla.Sakın yarına kadar girmeyin.Sen dahil Adrien.
-Tamam girmem.

Bu işi de halletmiştik.Geriye röportaj kaldı......Hayır olamaz Tikki!Tikki,Hawk Moth'un elinde.Onu unuttuğuma inanamıyorum.Kahretsin!

1076 kelime

Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin