"Bu Şarkı Sana."

619 68 15
                                    


Adrien
  Okula gitmek için uyandım.Son olan olayların ardından koca iki gün geçmişti.Katil Ruh aslında babamın en ezeli rakiplerinden biriydi.Zaten şu an deli hastanesinde tedavi görüyor.David'e gelmiş olursak,o da artık bizim güvenimizi kazandı.O da bizden biri.Yani ben halâ ona çok güvenmiyorum ama Marinette ısrar edince bir şey diyemedim tabi.
   Kahvaltı yapmak için aşağı indim.Babam beni masada bekliyordu.İlk defa birlikte kahvaltı edecektik.
   "Ayakta kalma oğlum,otur."Oturdum.Ne kadar çok kavga etsek de bir an geliyordu ve aramız düzeliyordu.Galiba şu an aramızın düzeldiği andı.
   "Senin benimle birlikte kahvaltı yapmanı neye borçluyuz baba?" dedim şüpheli bir sesle.
   "Bak,biliyorum son haftalarda aramız hiç iyi olmadı.Hatta benim yüzümden bir sürü işkence gördün.Öncelikle bunlar için çok özür diliyorum.Gerçekten böyle olmasını hiç istemezdim." Babam bu sefer gerçekten içinde bir suçluluk duygusu ile konuşuyordu.
   "Tamam baba,artık bunlar eskide kaldı.Artık unutalım.Hem bak bugün benim doğum günüm.Akşama güzel bir hediye beklerim." Masada duran bir parça ekmeği ağzıma atıp,dışarı çıktım.

-----------

  Sınıfın önüne geldim.Uzun bir süre sonra yine,eski arkadaşlarıma ve olaysız günlerime kavuştum.İçeriye adımımı atar atmaz herkes ayağı kalkıp 'İyiki doğdun Adrien." Diye bağırmaya başladıkar.Bunu beklemiyorum diyemedim çünkü böyle yapacaklarını biliyordum.
  Herkese teşekkür ettim ve sırama geçtim.Marinette gelmemişti.Yanımda duran Nino çantasından bir paket çıkarıp bana uzattı. "Mutlu yıllar kardeşim.Bu güzel hediyemi beğenirsin diye düşünüyorum.Hadi şimdi aç."
  Paketi heyecanla açtım.İlk önce içinden kalpli çikolatalar çıktı.Sonra da kalpli bir çerçevenin içinde Nino ve benim eskiden çekindiğimiz bir fotoğraf.
  "Nino,sen banamı yürüyorsun?"
  "Ne?Ne alakası var şimdi?"
  "Bunlar ne kalpli kalpli?" Nino ilk önce hediyeye bir daha baktı ve umursamaz bir şekilde konuştu. "Evet doğru söylüyorsun.Sevgilime hediye almışım gibi olmuş.Artık Alya yüzünden böyle alıştım.İdare edeceksin." Güldüm.

------------

  Okul bittikten sonra,Marinette'in evine gitmek istedim.Bugün hiç okula gelmemişti ve bana da hiç bir şey söylememişti.İlk önce eve uğrayıp üstümü değiştirmem gerektiğini düşündüm.
  Evimin kapısını çaldım.İlk defa babam açmıştı.Bu kadar samimiyetin normal olmadığını düşündüm. "Baba,sen neden açtın kapıyı?"
  "Arka tarafta seni güzel bir sürpriz bekliyor.Hadi git." Yüzüm güldü.Ne olduğunu acayip merak ettim ve arka bahçeye gittim.Bütün arkadaşlarım oradaydı.Bir afiş vardı, üstünde "İyiki Doğdun Adrien" yazıyordu.Bu beni ne kadar çok mutlu etse de aklım Marinette'de idi.
  "Nasıl beğendinmi?" Bir anda yanımda Beril'den Nino ve Alya ile onlara döndüm. "Şey evet.Çok güzel olmuş gerçekten.Hayatımda ki ilk gerçek doğum günü partisi olacak sanırım.Alya sana bir şey soracağım.Merinette nerede acaba biliyormusun?" Bu sorumun üzerine Alya telaşlandı.Benden yine ne gizliyorlardı?
  "Şey,az sonra gelir herhalde." Herhalde mi?Cidden bir şey olmuştu ve bunu benden gizliyorlardı.Alya'yı daha fazla zorlamadım ve odama girip üzerimi değiştirdim.

-------------

  Hava kararmıştı ve halâ Marinette'den bir haber yoktu.Belki gelmekten vazgeçmiştir diye düşündüm.Bir anda odamın kapısı açıldı. "Adrien,arkadaşların seni çağırıyor pasta keseceksin az sonra." Dedi babam.
  Onu kırmamak için başımı salladım ve aşağı gittim.Bahçeye bir sahne kurulmuştu.Eğlenmek için babamın bir müzik grubu grubu felan tuttuğunu zannettim.Gözlerim halâ onu arıyordu.
  Artık umudumu kesmişken mikrofon sesi açıldı ve arkamı döndüğümde üstüne kısa, kırmızı askılı bir elbise giyen Marinette'i görünce ağzım açık kaldı.Bir kız anca bu kadar güzel olabilirdi.Saçlarını ilk defa topuz görmüştüm ve cidden ona başka bir hava katıyordu.
"Ses ses.Ihmm şey doğum günün kutlu olsun Adrien.Bu şarkı sana!"

------------
Cuma günü internet gelmedi ve bölüm yayınlayamadım.
Tam bir gün boyunca internetsiz kaldım Arkdşlr 😭
Bu arada 11 Aralık ta Christmas Special bölümü çıkıyor.Ve ne kadar heyecanlı olduğumu anlatamam😵😲😲
533 kelime

Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin