Dost

838 77 21
                                    

David
U-uyuşturucu mu?Ben böyle bir şey yaptığımı hatırlamıyorum ama kim yaptıysa çok güzel yapmış.

Belki Adrien'dan kurtulmak isteyen tek kişi ben değilimdir.

Belki o da bir kız yüzünden bu yollara düşmüştür.

Mümkün mü?

Adrien
Hapishanede olmak,çok ama çok kötü bir şey.Hiç bu kadar berbat olacağını düşünmemiştim.

Bazı serserilerle aynı yeri paylaşıyordum.Hepsi benim gibi uyuşturucu ile suçlanmıştı ki onlar zaten kullanıyormuş.

Burada tek bir masum var o da benim.

Aradan bir kaç saat geçmesine rağmen babam beni buradan çıkarmak için hiç bir yola baş vurmamıştı.

Onun gerçek yüzünü artık görebiliyordum.

Kendinden başka kimseyi düşünmeyen,işkolik,bencil ve daha sayamadığım bir sürü kötü özellik.

Bu güzel yaşlarımda bu durumlara düşeceğim hiç aklıma gelmezdi.

Aslında burada olmak umrumda değil.İster evde olayım ister bu pis yerde olayım.Sonuçta ikisinde de yatacak bir yeriniz var.

Benim umrumda olan şey Ladybug!

Onu çok özlüyorum...Eminim şu an benim ne kadar aşağılık bir herif olduğumu felan düşünüyordur.

Hayatıma gelebilecek en kötü şey bu olsa gerek...Aşk acısı!

Marinette
Sonunda Alya ile buluşacaktım.Her şeyi öğrenmeye hazırım.

Neler duyacağımı bilmiyorum ama şimdiden çok gerildim.

Saat bire beş kala parka vardım.Alya da benim arkamdan geldi.

Hiç bir şey demeden oradaki bir banka oturduk.

"Alya,konuşmaya başlıyacakmısın?"

"Öncelikle sana bunları önceden söylemediğim için çok üzgünüm.Sadece Nino'nun geri gelmesini istiyordum."

"Nino nereye gitmiş?Sen neden onu istiyorsun?Ya şifreli şifreli konuşmayı bırakırmısın lütfen?"

"Tamam.Hani ben geçen gün biriyle telefonda konuşuyordum ya."

"Eee."

"İşte siz de beni dinlemiştiniz ya?"

"Dinlemek mi?Ne dinlemesi Alya'cığım.Adrien'ın da dediği gibi bir özel hayat söz konusuydu ve senin orada olduğunu bilmiyorduk."

"Yeme beni Marinette.Adrien ile sen daha çıkmadınız bile.Durumdan kurtulmak için söylediğini biliyorum.Neyse ben asıl konuya geçeyim."

"Tamam sen devam et."

"Nino...o aslında yurt dışında değil Marinette."

"Peki nerede?"

"B-bilmiyorum."

O sırada Alya'nın gözleri dolmaya başlamıştı.Daha çok üzülmesin diye konuyu değiştirecektim ama çok merak ediyordum o yüzden sormaya devam ettim.

"Nasıl bilmiyorsun?"

"Bak Nino'nun gelmediği gün beni bir özel numara aradı.Herhalde bir kaç arkadaş beni işleticek diye düşündüm ve telefonu açtım.İlk önce kimse konuşmadı.Sonra ben "kimle görüşüyorum acaba "diye sordum.O da direkt konuya girip 'Nino elimizde' dedi.Halâ işletiyorlar zannediyordum.Sonra yüzüne kapattım.Bir kaç dakika sonra yine bir özel numaradan mesaj geldi.Bir fotoğraf göndermişti.Nino'nun kafasında silah dayalıydı ve sandalyeye bağlıydı.Artık konunun ciddiyetini anlamıştım.Bende mesaj olarak 'benden ne istiyorsun'yazdım.Cavap gecikmedi.Bana'Sadece Marinette'den uzak dur ve Adrien ile birlikte olmamasını sağla o Zaman Nino'yu görebilirsin.Ama eğer polise felan haber verirsen bu biricik sevgilinin sonu olur."yazdı.Bende kabul ettim.Nolur beni affet.Çok üzgünüm."

Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin