Adrien
Dersin ortasında telefonum çaldı.Babamın aradığını görünce öğretmenden izin alıp koridora çıktım."Efendim baba?"
"Hemen eve gel.Polisler geldi."
"Ne!Neden?"
"Soru sorma hemen gel."
Telefonu yüzüme kapattı.Bende sınıfa girip çantamı alıp,apar topar çıktım.
Hoca,kötü bir şey olduğunu anladığı için bir şey dememişti.
Hemen okulun önünde bir taxiye bindim ve eve gittim.
Evin önü polislerle kuşatılmıştı.Beni gördüklerinde kolumdan tutup beni amirlerine götürdüler.
Babam ve amir bir şeyler konuşuyordu.Onların yanına geldim.
"Adrien,polisler evi aramaya gelmiş."
"Neden ki?"
"Bunu kendisine sor."
Ben sormadan amir cevap verdi.
"Çünkü bu adrese bir uyuşturucu kaçakçılığı ihbarı geldi."
"Gerçektenmi?Bu harbiden çok saçma çünkü benim öyle şeylerle işim olmaz."
"Belki doğru söylüyorsunuzdur ama bizim yine de bu evi aramamız gerekiyor."
"Tamam arayın.Sonuçta uyuşturucu felan yok."
"Neyse.Bilgi için teşekkürler."
Polisler hemen evi aramaya başladı.Kim böyle bir ihbarda bulunur du ki hiç anlamıyorum.
Biz polislere bakarken benim odamdan bir ses geldi.
"Amirim burada bir şeyler bulduk."
Muhtemelen formumu korumak için babamın bana aldığı bazı otları görmüşlerdir diye düşündüm.
Ama odama girdiğimde.Polislerin yatağımın altından bir sürü uyuşturucu çıkardığını gördüm.
Bu...bu olamazdı!Ben böyle iğrenç bir şeyi kesinlikle kullanmıyordum.
Bütün polisler odama girdi.Her tarafı aramaya başladıkar.
Bir kaç dakika sonra odamın banyosunda da bulduklarını söylediler.
"Bakın amirim bunlar gerçekten benim olamaz."
"Bunu bir kanıtın olmadan söyleyemezsin.Ayrıca ne kadar sahtekar biri olduğunu da gördük.Polisler alın şunu."
"Hayır bırakın.Bakın lütfen bana inanın bunlar benim değil.Birisi bana tuzak kurmuş olmalı."
Ben anlatmaya çalışırken babam araya atladı.
"Bu kadar çok koruma olan bir evde kimse gelip senin odana uyuşturucu koyamaz Adrien."
"Nasıl yani?Sende mi bunların benim olduğunu düşünüyorsun?Sana inanamıyorum baba!"
"Asıl ben sana inanamıyorum.Ailemizin adını ne kadar kötüye çıkarttığının farkındamısın?Senin bu abuk sabuk işlerin yüzünden kariyerim mahvolucak."
"Sen Nasıl halâ işini düşünüyordun ya?Keşke senin gibi bir babam olmasaydı."
Ben daha fazla bir şey demeden polisler beni arabanın içine soktu.
O sırada haberciler de çoktan gelmişti ve bütün herşeyi çekmişlerdi.
Gerçekten şu düştüğüm duruma inanamıyorum.
Marinette
Adrien'a ne olduğunu anlamamıştım.Yarın öğrenirim diye düşündüm.Eve gittim.Annemler pür dikkat televizyon daki haberleri izliyordu.
Ben de tam odama çıkarken haber de Adrien Agreste kelimesinin geçtiğini duydum ve hemen televizyona yöneldim.
"Evet sayın seyirciler son dakika haberi ile karşınızdayız.Ünlü modacı Gabriel Agreste'nin oğlu Adrien Agreste uyuşturucu kaçakçılığı ile suçlandı.Polislerin dediğine göre,ilk bu ihbarı aldıklarında inanamamışlar ama odasından beş kilo uyuşturucu çıktığında ne kadar yanıldıklarını anlamışlar.Adrien her ne kadar bu olayı inkar edip 'Ben uyuşturucu kullanmıyorum tuzağa getirildim.' dese de kamera kayıtlarımız her şeyi kanıtlıyor ve Adrien Agreste'in uyuşturucu kullandığını açığa çıkartıyor.Şimdi o anları izliyoruz."
Haber spikerimin dediğine bir gram olsun inanmamıştım.
Aklıma David'in dedikleri geldi.
"Bak o çocuk senin için bir tehlike dikkatli ol."
Acaba David doğru mu söylüyordu?Adrien tehlikeli birimiydi?
Yok ya!Kesin bu işin içinde bir iş var.
Ben ne olursa olsun Adrien'a yardım edeceğim.Böyle bir şeyi onun yaptığına inanacağım yok tabi ki de.
Alya'yı aramak için telefonu elime aldığım anda Alya beni aradı.
"Alo bende seni arıyacaktım.....Aloooo...Alya sen ağlıyormusun?"
"M-Marinette ben artık sana her şeyi anlatacağım."
"Neyi?"
"Artık dayanamıyorum.Önce Nino şimdi de Adrien..."
"Dur bir dakika sen Nino'nun yurt dışımda olduğunu söylemiştin."
"Bak yarın her şeyi anlatacağım tamam mı?Sonuçta Cumartesi.Rahat rahat görüşebiliriz.Yarın saat bir de parkta ol."
"Alya hemen şimdi anlatıyorsun."
"Yarın saat birde parkta.Gerçekleri öğrenmeye hazır ol Marientte!"
Ben bir şey demeden telefonu kapattı.
Artık kafam gerçekten çok karışıktı.Biraz dinlenmeye ihtiyacım var.
Dolabımdaki pijamalarımı giydim.Mp3 ümü alıp terasa gittim.Oradaki sandalyeme yayıldım ve güzel bir şarkı ile derin düşüncelerime daldım.
Her şeyi yarın öğreneceksin Marientte!Sabırlı ol.
---------
Merhabalar merhabalar.
Kısa fakat heyecanlı bir bölüm deyip sözümü kısa kesiyorum.
İyi okumalar 😘
589 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)
FanfictionHer şey, çantamdaki o kırmızı siyah benekli küpeleri kulağıma takmam ile başladı.....