"Seni Bulacağım"

373 34 17
                                    

Bölüm şarkısı: S.Carey-Fire scene

Marinette
Olaydan tam tamına bir hafta geçmişti.Herkes kendi halinde hayatlarına devam ediyordu.Kimse olanları hatırlamıyordu sadece biz hatırlıyorduk.Alya,Nino,David,ben ve Adrien... Tabi burada olsaydı.
Her yerde kayıp ilanları vardı.Ağaçların üstünde,gazetelerde,bina duvarlarında düşünüp düşünemeyeceğiniz her yerde .Ayrıca onun tatlı yüzünü her yerde görmeye dayanamıyordum.

   Yine sınıfıma girerken Adrien'ın boş sırasına baktım.Onu çok özlüyordum.Neden bir anda gitmişti ki?Beni asla bırakmaz sanmıştım.Birbirimize daha yeni yeni açılmışken beni bırakıp gitmesi sanırım bana en çok dokunan şey olmuştu.
   Omzuma bir el dokundu. "Merak etme onu bulacaklar." Alya'ya baktım.Derin bir nefes aldım ve ona sarıldım."Ya bulamazlarsa?"Elleri ile kollarımı sıkıca tuttu."Sakın bir daha böyle birşey söyleme.O gittiği gibi gelecek."

   Sıkıcı bir güne başlamak üzere sıramıza oturduk.Hoca ders anlatıyordu ama benim gözüm onun sırasındaydı.Bir anda onunla geçirdiğimiz anlar geldi aklıma.Hep karşısına geçtiğimde kekeliyordum ve kendimi rezil ediyordum.Ama o benim bu halimi sevmişti belkide.
Hayatımdaki ilk hoşlandığım,ilk sevdiğim,ilk aşık olduğum ve ilk öptüğüm kişiydi.Böyle hiç birşey söylemeden gidemezdi.

*******

Akşam olmuştu.Eve doğru yürüyordum.Yüzüm asıktı ve hiç birşey yapmak istemiyordum.Zaten beni tek mutlu edebilecek kişi de yanımda değildi.Kaldırımda titreyerek miyavlayan bir kara kedi gördüm.Hemen yanına gittim.
Yeşil gözlüydü.Gözlerim yavaş yavaş dolmaya başladı.Kediyi kucağıma alıp bende kaldırıma oturdum.Çantamdaki ekmeği çıkartıp böldüm.Kediyi yere bıraktım ve ekmeği yiyişini izledim.Sevgiye muhtaç bir yavruydu.

Eve vardığımda kimseye birşey söylemeden odama çıktım.Yalnız kalıp düşünmek istiyordum.Ama pek uzun sürmedi ve annem içeri girdi."Efendim anne?" Annem üzgün görünüyordu."Şey Adrien bulundumu diye soracaktım."Gözlerimi devirdim."Eğer bulunsaydı böyle olmazdım."dedim.Anneme boş yere atar yapmış olabilirim ama bunu gayet normal karşıladı ve odamdan çıktı.
Terasa çıktım.Chat beni burada ziyarete gelirdi bazen.O yüzden beklemeye başladım.Bir daha gelsin istedim.Eskiden penceremden girmeye çalıştığında hep hırsız zannedip döverdim onu.Ama yaralarını da iyileştiren ben olurdum.Bir keresinde bana "Bütün acılarımı alıyorsun." demişti.Orada bir kez daha aşık olmuştum ona.Bunu hatırlamam ile yüzüme buruk bir tebessüm yerleşti.

*******

Master Fu'nun odasında bekliyordum.Bana bir açıklama yapmasını bekliyordum.Buraya David ile gelmiştim.Çünkü o da neler olduğunu bilmek istiyordu."Çocuklar,neyi öğrenmek istiyorsunuz?"Halâ bilmiyormuş gibi davranıyordu.
"Neyi bilmek istediğimizi çok iyi biliyorsunuz.Adrien'a ne oldu?"dedim.
"Tamam belki bu bilgiler size yardım edebilir."dedi ve çekmeceden eski bir defter çıkardı.Sayfaları karıştırırken David ile birbirimize baktık.Bana destek verircesine elini omzuma koydu ve gülümsedi."Üzülme artık.Babam birşeyler bulacaktır."Bende ona gülümseyip, "Umarım."dedim.

"Sanırım buldum.Her şey Skaiklon'lar ile ilgili.Önceki Lider'leri Dian'dı.Onu öldüren ise Chat yani Adrien.Bu durumda yeni Lider'leri de o.Düşündüm ki eğer yeni Lider'leri Adrien ise onu almış olabilirler.Ve senin mucizenden çıkan kılıç büyülüydü.Bu da Adrien'ı daha güçlü gösteriyor."
"Yani burada demek istediğiniz şey..."
"Evet Skaiklon'lar onu zorla aldı.Ve Adrien'ı geri almanın bir yolu...üzgünüm ki imkansız."

Bu sözü kaldıramadım ve sinirle Master Fu'ya baktım."İmkansız diye bir şey yoktur.Özellikle arada sevgi varsa her şey mümkündür.Bu yüzden siz ne derseniz deyin ben onu bulacağım."dedim ve kapıyı çarparak oradan uzaklaştım.Arkamdan David koşarak geldi."Hey nereye gidiyorsun?"Ona baktım."Benimlemisin değilmisin?"diye sordum.Anlamayıp tek kaşını kaldırdı."Seninleyim tabikide."
Gülümsedim.Yanına gidip,"Beraber onu bulacağız değilmi?"sesim çatallı çıkmıştı."Tabikide Marinette.Bu ne biçim soru?Sen babamın dediklerine aldanma.Elbet vardır bir yolu."Ona sarıldım.Arkadaşça.Bir an şaşırdı ama o da bana sarıldı.Birbirimizden ayrıldıktan sonra eve gittim.Bir sıkıcı gün daha sonunda bitmişti.Ama şuna yemin ettim...
Seni bulacağım Adrien Agreste.

-------------
İkinci sezon gelmedi.Mayıs'ta çıkacak dediler.Haziran'a girdik ve hala 2.sezon yok.
Hayır yani neden bu kadar bekletiliyoruz ki.
Eski bölümleri izleyip izleyip duygulanıyorum.
Her neyse ben temizlik yapçam Bye Bye.
556 kelime

Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin