Multimedya:Carly Rae Jepsen-Tonight I'm Getting Over You (Şarkı biterse eğer baştan açabilirsiniz.)
Marinette
Sabahın köründe birisi "Marinette,Marinette" diye camdan bağırıyordu.Zar zor uykulu bir şekilde ayağı kalkıp camdan aşağıya baktım.Alya gelmişti.Her an Adrien'ın hıncını bu kızdan çıkarabilirdim.Ama o benim kankimdi.Kendimi tutmalıydım."Marinette hadi aşağı in,yada dur ben geliyorum."
"Alya Yanlız kalmak istediğimi söylemiştim."
Beni dinlemeden eve girdi.Annemlerin Adrien ile kavga ettiğimden haberi yoktu.Söylemiyecektim zaten.
Alya odama girdi.
"Kızım,çok mu ağladın sen ya.Gözlerin kıpkırmızı."
"Yok ya benim toza alerjim var da kaşınıyor."
Alya gelip yanağıma dokundu.Göz yaşlarım halâ yanağımda duruyordu.
"Nasıl bir alerjiyse artık ağlatmış."
"Ya of tamam ağladım ya.Adrien ile kavgalı kalmak güzel birşey mi sanıyorsun?"
Onunla ilgili konu açıldığı için yine ağlamaya başlamıştım.Alya beni yatağa götürdü Başımı omzuna koydu.
"Tamam ya o kadar ağlamana gerek yok.Dalarız çocuğa."
"Tabi dalıcaz.Sen Nasıl olurda bana bağırırsın ya?"
"Sana BAĞIRDI mı?"
"Bak şimdi bana David'in Nino'yu kaçırdığını söyledi.Ben de hayır o değildir dedim.Nereden emin olabiliyorsun felan dedim.İşte bana saf kızsın felan Dedi ve bağırdı."
"Ooo bu biraz fena olmuş.Ama bence o sırada sinirliydi o yüzden olmuştur."
"Ya ben onu seviyordum ya."
"Bak şimdi bence gidip onla konuş."
"Çok görür o benim yüzümü artık."
"Bu arada neden David'den şüpheleniyormuş."
"Söyliyecekti ama ben onu dinlemeden gittim."
"Marinette,hemen Adrien'ı bulmamız lazım."
"Neden ya?Ben onun yüzünü görmek istemiyorum diyorum sen iyice şey yapıyorsun."
"Marinette,David'den bende şüpheleniyorum.Hemde fazlasıyla.Sen hiç mi şüphelenmedin ya?"
"Yoo neden ki?"
"Kızım, anla işte çocuk yılın ortasında geliyor ve senin ismini daha sen söylemeden biliyor.Ayrıca Adrien'a gıcık."
Şimdi ben Alya'ya David'in Master Fu'nun oğlu olduğunu söyleyemem ki.Benim Ladybug olduğumu bildiğini de söyleyemem.Ama Master Fu bana bir oğlu olduğundan hiç bahsetmemişti.İşte bu durumda şüphelenebilirdim.
David bana Chat'in kim olduğunu bildiğini söylemişti.Bu çocuğu iyi bir sorguya çekmem lazımdı benim.
"Evet doğru söylüyorsun.David ile konuşmamız lazım bu arada Nino'nun ailesi felan biliyorum bu durumu?"
"Aslında yurt dışına giden onlardı.Yani Nino okulu var diye kalmıştı.Ailesine daha söylemedik.Onlar gelmeden Nino'yu bulmamız lazım."
"Sen alıştın dimi artık."
"Bu konu açılınca çok kötü oluyorum ama sadece bir şey beni rahatlatıyor Nino'nun hayatta olduğu."
"Onun hayatta olduğuna Nasıl bu kadar emin oluyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)
FanfictionHer şey, çantamdaki o kırmızı siyah benekli küpeleri kulağıma takmam ile başladı.....