Mari Trip'i

866 82 41
                                    

(Şarkıyı istediğiniz Zaman açın.Ama mutlaka dinleyin çok güzel.)
Marinette
Alya ve Nino'ya 'beni burada bırakmayın' bakışımı attım ama sırıtarak beni Adrien ile baş başa bıraktılar.

Arkamı döndüm Adrien bana bakıyordu.Yanaklarım şimdiden kızarmaya başlamıştı.Ne oluyordu bana böyle?Ben artık ona aşık değilim kızarmamam gerekiyor.

Uzun bir süre hiç konuşmadan sadece birbirimizin gözlerine baktık.İkimizde dalmıştık.

En son ben kendime geldim ve tam dışarıya çıkacakken Adrien bileğimden tuttu.Şaşkınca onun eline bakıyordum.

"Özür dilerim."

"Ney için?"

"Sana bağırıp saf dediğim için.Bak ben sinirlenince çok kırıcı ve kötü olabiliyorum sana da o anım denk geldi çok özür dilerim."

"Kendini kontrol etmeliydin."

"Bak gerçekten çok üzgünüm."

Sadece özür dilerim demekle olmuyor Agreste.Ben sana ünlü 'Mari tripi'mi atayım da gör sen gününü.

"Peki."

"Lütfen bana Alya'nın bahsettiği şu 'Mari tripi'ni atmıyorum de."

Seni öyle bir süründüreceğim ki bir daha bana küçük bir ses tonuyla bile bağıramayacaksın.

"Yoo ne tripiymiş ya?Neyse ben gidiyorum.Sen de kendi kendine takıl böyle."

"Ya Marinette inatçılık yapma barışalım işte."

"Biz sevgiliyiz de mi barışacağız Agreste?"

"Hayır değiliz ama seninle küs kalmak ölümden beter birşey."

"Yaa gerçektenmi çok tatlıs...yani umrumda değil.Ben gidiyorum."

"Neyle gideceksin araba yok."

"Siz neyle geldiniz?"

"Biz taxiye geldik.Siz?"

"Ee biz de taxiyle geldik ne olucak şimdi?"

"Bilmem ki?Hadi Nino ve Alya'nın yanına gidelim belki birşeyler bulmuşlardır."

Bizimkilerin yanına gittik ve durumu anlattık.Onlar da birşey bulamadılar.Vee tadam aklıma müthiş bir fikir geldi.

"Adrien,buradan yürüyerek bizim okulun oraya kaç saatte gideriz?"

"Yaklaşık iki üç saat yürümemiz gerekir."

"Süper o zaman beni taşıyabilirsin.Merak etme zaten hafifim."

"Al işte buldun fırsatı.Seninle barışmak için her şeyi yaparım Marinette bu yüzden kabul ediyorum."

"Kabul etmesende taşıyacaktın zaten."

"Senin bugün egon tavan ya..."

"Sakın cümleni tamamlama Adrien fena olur."

Adrien beni kucağına aldı.Tam gidecekken aklımıza Nino ve Alya geldi.Kafamı onlara uzattım.

"Nino sende 'biricik sevgilini' taşısana."

"Ne taşıması ya.Daha kendim ayakta zor duruyorum."

"O Zaman rolleri değişeceğiniz.Alya sen Nino'yu taşıyacaksın.Kol kasın var yaparsın sen.Bu arada Nino senle, Nasıl kaçırıldın,kim seni kaçırdı felan bu konuları yarın konşacağız.Hadi Adrien sen gitmeye başla.Üç saate anca varırız zaten."

Hırkamın cebinden telefonumu ve kulaklığımı çıkardım.En sevdiğim müzik olan Skyler Grey- İ Know You açtım.(Multide var.)

Kafamı Adrien'ın omzuna koydum gözlerim azıcık aralıktı ve bana bakıp masumca güldüğünü gördüm.

Adrien

Üç saat sonra okulun önüne vardık.Marinette'e geldiğimizi söylemek için ona baktığımda uyuduğunu gördüm.

Nino ise Alya'nın kucağında uyuya kalmıştı.Alya Nino'yu sert bir şekilde bırakıp yorgunluktan yere yığıldı ve Nino'ya çemkirmeye başladı.

Onlara gülerken Marinette iyice bana sokulmuştu.Uyuduğuna göre onu eve bırakmak bana düşmüştü

Alya ve Nino'ya Marinette'i evine bırakacağımı söyledim ve onların beni göremeyeceği bir yere girdim.

"Plagg,pençeler."

Marinette uyuduğu ve kulaklığından müzik dinlediği için hiç birşey görmemiş ya da duymamıştı.

Onu yine kucağıma aldım ve çatılardan çatılara zıplayarak onun balkonuna geldim.Şans eseri balkon kapısı açıktı.

İçeri girdim.Kulaklıklığını ve telefonunu alıp masaya koydum.Onu yatağa yatırdım.

"Tartışmamızdan sonra ben gidip o David kişisini bulup bayağı bir patakladım.Konuşması için onu tehdit ettim.Ve gerçekten hiç öğrenmemem gereken şeyler öğrendim.Ve ayrıca seninle barışmak için istediğin her şeyi yapacağım.Yeter ki beni affet.Keşke herşeyi sana anlatabilseydim.İyi geceler Leydim."

Alnına bir öpücük kondurup oradan uzaklaştım...

&&&&&&&&&

Bu bölüm gerçekten çok kısa oldu Farkındayım bunun için çoook özür diliyorum.Ama şu an saat 2.46 ve ben sıkıntıdan bu bölümü yazdım.

Tabi yayınlayamıyorum çünkü internet yok.

Yani siz bunu okuduğunuzda sabah olmuş olacak.Ayh yine gereksiz konuşmaya başladım.:P

Uykuluyum bu yüzden eğer yazım yanlışı varsa affedin.

Diğer bölüm kesinlikle daha uzun yazacağım.

Kafadaki delice sorular:

Nath neden hapishaneye girmeyecek?

David'in yaptığı şeyler ortaya çıkacakmı?

Adrien David ile ne konuştu ve öğrenmemesi gereken şey neydi?

Adrien Marinette'e ne anlatmak istiyor?

İşte bu soruların cevabı ileriki bölümlerde ortaya çıkacak.

İyi geceler:D

594 kelime

Miraculous Ladybug Confess (İtiraf)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin