Capitolul 17

4.4K 394 57
                                    

Dacă aș fi avut timp necesar să mă rotesc pe călcâie și să plec înapoi de unde am venit, n-aș fi ezitat să fac întocmai

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Dacă aș fi avut timp necesar să mă rotesc pe călcâie și să plec înapoi de unde am venit, n-aș fi ezitat să fac întocmai. Însă nu mai aveam scăpare căci Amelie îmi ieșise în cale, făcându-mi semn să mă comport politicos și primitor.

Eram obosită și nervoasă, iar fața nepotului Katiushei nu-mi era nici dragă și nici nu avea să-mi însenineze ziua în vreun fel.

— Bună, Fedra! Nu ne-am mai văzut de multă vreme! Sergey zăcea pe canapeaua din sufragerie cu un zâmbet binevoitor, parcă așteptând să-i sar în brațe. Noroc că nu aveam eveniment la palat, căci sigur ar fi întrebat de bunica unde suntem și ce facem.

— Bună, Sergey! vocea joasă și neutră care îmi părăsise gâtul nu cooperase cu mine, arătând zero fericire pe chip. Bunica mă mustrase rapid cu privirea, spunându-mi să iau loc lângă el pe canapea.

Făcusem cale întoarsă spre sacoșe și defilasem prin calea lui Sergey încă o dată, sperând că am să ajung la frigider cu ele întregi și nu împrăștiate pe covor.

— Cum mai ești? Ce-ai mai făcut în ultimele zile? vocea lui mă lovise din depărtare, însă nu mă chinuisem să mă întorc. În spatele curiozității lui de a ști ce am făcut în ultima vreme zăcea nevoia de a-mi aminti că a fost și el la palat, că m-a văzut și că vrea să știe ce fac acolo. Sergey nu mai era Sergey după toată parada eșuată de la Ihorivna.

— Bine, lungisem cuvântul aiurea, sperând că avea să guste din șarada mea emoțională care îmi arăta oboseala și aglomerația din viața mea. Probabil mă urmarea cu privirea, căci simțeam o greutate pe umăr, precum palma bunicului care obișnuia să se mai lase asupra mea în căutarea echilibrului. Cu o sticlă de lapte în mână și cu o pungă de mere în cealaltă, mă rotisem puțin cât să-l văd, găsindu-l cu ochii asupra mea după cum mă așteptam și cu brațele întinse pe canapea.

Aveam un nod în gât care nu-mi permitea să înghit, îi cunoșteam cauza și voiam să cred că exagerez, însă Sergey era în fața ochilor mei și-mi demonstra exact contrariul. Din bărbatul moale și docil se transformase dintr-o dată într-unul curajos și arogant, chiar dacă nu-mi făcuse nimic în mod personal. Numele de Sergey era același, însă persoana din interior era cu mult mai diferită.

— Nu ne-am mai întâlnit de mult!? scăpase un râset care ar fi trebuit să lumineze situația, însă o transformase într-una cu mult mai stingheră. Mă simțeam ca și când râdea de mine, făcându-mă să-mi fie lehamite să-l refuz și să fac întocmai așa cum își dorea el. Un început de comportament toxic...

— Îți doreai să ne întâlnim? falsasem o voce mieroasă care trebui să-l încânte, să-i spună că fata pe care o curta de atâta vreme îi cădea într-un final în plasă. De când venisem în Moscova, se ținuse de mine precum o lipitoare, încercând să-mi intre în grații, să-mi inducă ideea că lângă el mi-ar fi bine și n-aș duce grija zilei de mâine. Însă Sergey Karmusheva păstra o aură atât de ciudată în jurul lui încât câteodată îmi dădea impresia că era un dement mascat sub haina inocenței.

FedorovUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum