Kapitel 38

192 8 0
                                    

1. time efter skænderiet: 

Jeg finder min mobil frem og finder Kendalls nummer, jeg skal lige til at trykke på ring op. Men ombestemmer mig. Jeg er helt ude af den lige nu. Jeg græder som en lille baby og kan slet ikke tænkte klart. Jeg er så sur på mig selv og samtidig er jeg også pisse sur på Harry! 

2. timer efter skænderiet:

DET VAR JO IKKE ENGANG EN LØGN! JEG FORTALTE HAM BARE IKKE OM AT JEG MØDTE EN PIGE SOM JEG IKKE HAR SÆT SIDEN 9. KLASSE! DET ER IKKE EN LØGN HVORFOR GØR HAN DET TIL NOGET SOM DET IKKE ER?! 

3. timer efter skænderiet:

Jeg har seriøst lige mistet ham jeg elskede allermest i hele verden! På grund af Stephanie! IGEN! Jeg dræber snart mig selv det her er så slemt og jeg gider slet ikke være sur mere!

4. timer efter skænderiet:

Jeg savner Harry! Kan jeg ikke gå ind til ham og sove ved siden af ham? Jeg elsker ham og jeg vil aldrig nogensinde forlade ham eller være væk fra ham! Jeg elsker ham af hele mit hjerte og han er min eneste ene! Han er min. Jeg er hans. Det er bare sådan at det her!

Næste morgen:

Jeg vågner op i gæsteværelset. Eller rettere sagt jeg opgiver at prøve på at sove nu hvor klokken er 9 og jeg ikke har sovet hele dagen. Jeg går ud af døren og sætter kursen mod Violas værelse, men på vejen derhen går jeg forbi Harrys og mit soveværelse som et helt tomt og ingen har sovet i sengen, hvilke nok betyder Harry er inde på Violas værelse. 

Jeg kan høre ham snakke til Viola da jeg kommer tættere på, pludselig åbner døren, jeg går tilbage mod vores soveværelse. Lige da vi krydser hinanden kigger jeg bag min skulder og ser Harry kigger på mig. Jeg skynder mig hurtigt at kigge mod døren igen. Jeg går ind på værelset for at skifte tøj. Da jeg er færdig går jeg ned i køknet, jeg har ikke spist siden morgenmaden igår på skolen så jeg er pænt sulten.

Jeg kommer derned og Harry sidder sammen med Viola rundt om spisebordet. 

"Godmorgen" siger jeg stille.

"Godmorgen" siger Harry også stille.

Jeg går overfor at kysse Viola, efter det går jeg overfor at lave noget mad.

Da jeg har lavet min mad går jeg ud af køknet igen og tager det med ud i haven. Jeg gider virkelig ikke have en akavet morgen foran Viola. Jeg ville ønske jeg bare havde fortalt ham det istedet for vores skænderi og nu skal vi slet ikke giftes. 

Betyder det en af os skal flytte ud af huset? Eller det skal vi nok begge to men det betyder jo at vi ikke skal bo sammen mere, det betyder at Viola ikke kommer til at have et fast hjem. Jeg fæller en tåre ved tanken om det. 

Pludselig åbner havedøren og Harry kommer ud med Violas barnevogn.

"Vil du med ud og gå en tur? Så vi kan snakke lidt?" spørger han stille.

"Ja" siger jeg stille og rejser mig op. Jeg går ind med min morgenmad i køknet. Og mødes med Harry ved vores hoveddør. Da vi går ud af vores dør er det en smule akavet. Det burde jo ikke være akavet mellem os. Efter så lang tid vi har kendt hinanden så burde vi ikke have det akavet.

Efter vi har gået lidt tid i stilhed og kigget lidt akavet på hinanden siger Harry endelig noget.

"Jeg håber du ved jeg ikke mente det med at jeg ikke ville gifte dig med mig" siger han stille.

"Jeg ville aldrig på noget tidspunkt gøre den slags mod dig, det håber jeg virkelig du ved" siger han stille.

Hvad betyder det? Skal vi så giftes? Hvad er vi nu? Hvad skal der ske med os?

"Jeg blev bare meget sur igår" siger han stille.

"Det gjorde vi nok begge to" siger jeg stille og kigger på ham.

Vi udveksler et lille smil. 

"Vi blev meget hurtige sure igår" siger jeg stille.

"Det må man sgu nok sige" siger han stille.

"Hvad skal vi så gøre? Jeg mener vi skal jo gøre noget så det ikke sker igen" siger jeg stille.

"Jeg har ingen idé, måske skulle vi udskyde vores bryllup en lille smule og måske tage på ferie bare os to?" spørger Harry.

"Det lyder faktisk som en god idé" smiler jeg.

"Men så skal det være sådan et land hvor der ikke rigtig er noget at lave og vi kan bruge tid sammen" siger jeg stille.

"God idé lad os kigge på det når vi kommer hjem igen" smiler han og hiver mig ind til ham.

"Jeg har savnet dig" smiler han og kysser mig.

"Jeg elsker dig" smiler jeg tilbage.

Resten af vores tur går vi hånd i hånd så vi er ihvertfald blevet venner igen. Heldigvis, jeg kan ikke fordrage at være væk fra ham.

Da vi kommer hjem lægger Harry, Viola i seng for at sove til middag. Jeg finder min computer frem og går i gang med at finde steder vi kunne tage hen. 

Harry kommer pludselig ned og sætter sig ved siden af mig.

"Finder du noget godt?" spørger han mens han kysser mit hår.

"Jeg tænkte lidt, vi kunne jo tage til et land i skandinavien?" spørger jeg stille. Jeg har aldrig selv været i de lande før så det ville da være spænede. 

"Jo helt klart! Jeg har aldrig været i de lande" smiler Harry.

"Hvilket land tænkte du på?" spørger han.

"Hvad med Danmark?" spørger jeg med et smil, man høre mange spænende ting om Danmark så det kunne da være sjovt at tage der hen.

"Det lyder ikke så dumt, hvornår kan vi komme afsted?" spørger Harry.

"Vi kan tage afsted en uge før vi skal til Egypten med Kendall og Louis og så være der i en uge eller måse bare et par dage?" 

"Det lyder som en god plan" smiler Harry.

"Bestiller du billetterne?" spørger han med et smil.

"Det skal jeg nok" smiler jeg.

Tænk jeg skal tage til et andet land for at ordne mit forhold med Harry, og vi er ikke engang gift endnu.

Harry tager min hånd, jeg kigger op på ham.

"Det hele skal nok gå" siger han stille.


Efter alt // H.STempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang