I dag er det torsdag, det er snart en uge siden vi var til begravelse, Olivia skal døbes på søndag. I dag for 25 år siden blev jeg født. Yes i dag er det min fødselsdag. Glæder jeg mig? NEJ! Hvem ved hvad Harry har fundet på? Han har enda taget fri fra arbejde på grund af det her. Hvilket gør mig mega bange.
Jeg har også selv fri i dag men altså jeg er jo på barsel så det giver jo mening. Viola skal heller ikke i børnehave så vi er allesammen hjemme hvilke er hyggeligt men jeg er stadig mega bange.
"I dag er det mors fødselsdag hurra hurra hurra..." synger Harry og Viola da de kommer ind på værelset.
Harry har Olivia i sine arme mens de synger, hun ligner næsten en mere forvirret pige end jeg gør.
Jeg kan slet ikke stoppe med at smile da de kommer ind, det er så sødt, specielt efter alt det mærkelige lort der er sket så er jeg glad for at vi alle er glade igen.
"Tillykke med fødselsdag Mor!!" råber de alle sammen.
"TUSIND TAK!" Smiler jeg og de sætter sig i sengen.
"Der er gaver nedenunder" smiler Viola.
"Og morgenmad" smiler Harry.
"Ej hvor lækkert" smiler jeg.
"Viola og Olivia har været med ude og købe morgenbrød" smiler Harry.
"Neeeej har i det?" spørger jeg overrasket.
"Ja, så stor er jeg" griner Viola.
"Du bliver så stor alt for hurtig" smiler jeg og krammer hende.
"Skal vi komme ned?" smiler Harry.
"Lad os" smiler jeg og vi går ned i køkkenet.
Der er pyntet op med flag og det hele.
"Åben min gave først!!" smiler Viola.
Jeg åbner Violas gave og det er en tegning, af mig, Harry, Olivia og hende.
"Nej hvor er den smuk! Tusind tak skat! Den hænger jeg op ude på mit arbejde når jeg skal tilbage" smiler jeg og kysser hende.
"Okay, den her er fra Olivia og Viola" smiler Harry.
"Endu en fra Viola! Hold da op" smiler jeg.
Jeg åbner gaven og det er en kop hvor der står "Verdens bedste mor!"
"Ej hvor er den sød! Den er jeg rigtig glad for" smiler jeg.
"Det var så lidt" smiler Viola og jeg kysser hende igen.
"Og tusind tak for gaven til dig" smiler jeg til Olivia og kysser hende.
"Åben den fra far!" råber Viola.
"Er det noget godt?" smiler jeg.
"Det håber jeg da" smiler Harry.
Gaven fra Harry er et armbånd med et M og et H på.
"Harry! Det så smukt!" smiler jeg og kysser ham.
"Jeg er glad for du kunne lide det" smiler han.
"Jeg elsker det" smiler jeg.
"Nå hvad er planen så for idag?" spørger jeg og jeg vil virkelig ikke høre svaret.
"Jo, du skal gå i bad og tage tøj på, bare sådan hverdags tøj for dig, så skal du komme her ned igen og så siger jeg ikke mere" smiler Harry.
"Jeg hader dig og dine overraskelser" smiler jeg.
"Jeg elsker dem også" griner Harry.
Jeg gør som Harry siger da jeg skulle finde tøj var det som om at alt mit tøj var væk. Jeg skal seriøst igang med at vaske tøj imorgen. Jeg finder noget pænt tøj og går ned til Harry i stuen.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Efter alt // H.S
FanficAFSLUTTET Dette er bog nr. 2 i serien "Teenage livet", jeg ville forslå at i læser bog nr. 1 først :) Mia tog afsted uden af fortælle Harry noget. Hvad gør Harry? Hans uddannelse begynde jo også snart. Hvordan klare Mia sig i USA, nye venner, nye in...