Kapitel 12

249 13 6
                                    

Jeg vågner kort før vi er der, heldigvis! Så skal Harry ikke begynde at snakke til mig!

Pludselig ser jeg Kendalls bil holde inde ved en tank.

"Kan vi ikke holde ind? Jeg skal have beniz på min bil?" spørger jeg koldt.

Han siger ikke noget men køre ind til siden.

Jeg går ud af bilen og over mod Kendall.

"Mia? Hvad er der sket?" spørger hun stille.

"Vi kom bare op og skændes, lige meget" siger jeg stille.

"Når, men jeg bliver der ikke jeg køre hjem igen efter vi har spist" siger jeg stille.

"Mener du det?" spørger hun seriøst.

"Ja! Jeg har virkelig ikke lyst til at være her!" siger jeg og kigger over mod Harry som griner med Caroline.

"Jeg tager med dig!" siger hun bestemt.

"Hvad? Hvorfor?" spørger jeg forvirret.

"Skulle du ikke være sammen med Mikkel?" tilføjer jeg.

"Hvor er Mikkel?" spørger jeg igen og kigger rundt efter ham.

"Han skulle til et vigtigt møde, og så kom vi op og skændes" siger hun og er lige ved at græde.

"Nej nej nej nej, søde" siger jeg og krammer hende.

"Så i slog op?" spørger jeg stille.

"Ja" græder hun i min arme.

"Okay, lad os spise en middag med vores familie og derefter tage hjem" siger jeg.

"Så kan vi holde en film aften hvor vi bare hader drenge og spiser så meget klamt mad vi vil" siger jeg og griner.

"Og dagen efter tager vi ud for at løbe" griner Kendall.

"Det lyder som en plan" griner jeg.

Vi står begge og griner i lidt tid indtil Harry kalder på mig.

"Mia bilen er klar til at køre!" råber han.

"Kan i 2 ikke køre sammen så køre Kendall og jeg sammen?" spørger jeg stille, jeg gider virkelig ikke køre med Harry igen.

"Caroline har ikke kørekort og jeg har kørt hele natten!" brokker han sig.

"Fint" svare jeg og krammer Kendall farvel,

"Vi ses senere" smiler vi begge og går over mod vores biler.

Jeg sætter mig ind bag rattet og starter bilen.

Vi køre ud på motorvejen og Harry tænder for radioen, vi er begge helt stille.

"Er du sur?" spørger Harry pludselig.

Jeg vælger ikke at svare jeg orker virkelig ikke noget.

Han forsætter med at spørger 1000 gange i sekundet.

"JA HARRY JEG ER SUR! JEG ER SUR OVER DU IKKE KOM EFTER MIG! JEG ER SUR OVER JEG TOG AFSTED! JEG ER SUR OVER DU VIL FRI TIL CAROLINE! JEG ER SUR OVER DU TROR JEG ER OKAY MED DET HELE! JEG ER SUR OVER AT DU BARE VIL VÆRE VENNER! JEG ER SUR OVER DU VIL HAVE JEG SKAL PLANLÆGGE DIT BRYLLUP!" Råber jeg af ham.

"Jeg er sur, så stop med at snakke til mig ellers flækker jeg dig sådan en selvom jeg køre" siger jeg vredt igen.

Han er helt mundlam, det ville jeg også være.

Vi køre i helt stilhed indtil vi ankommer til det hotel vi skulle bo på, hvis altså jeg blev hvilket jeg virkelig ikke har lyst til.

Jeg parkere bilen og Harry går stille ud af den. Kendall kommer få sekunder efter og parkere sin bil ved siden af mig.

Efter alt // H.SWhere stories live. Discover now