Mia:
Efter de tog hjemmefra
Jeg tror jeg skal dø eller sådan noget. Jeg er virkelig nervøs, jeg føler mit hjerte kunne hoppe ud af mig hvert sekund. Kendall og jeg sidder i min bil og Gemma køre den. Malle, Freja og alle pigerne sidder i den anden bil. Jeg er pisse bange lige nu. Pludselig kommer vi til kirken. Mit hjerte sidder helt oppe i halsen på mig. Jeg tror jeg skal dø nu.
Kendall og Gemma hjælper mig ud af bilen mens de andre går ind med pigerne. Jeg kan se mine forældre og Anne i forhallen og Olivia og Viola er allerede løbet hen til dem.
"Hvor er du smuk" siger Anne og begynder at græde.
"Du ser perfekt ud" smiler min mor og begynder også at græde.
"Far, hvis du også græder så er jeg død" siger jeg hurtig.
"Du er skide smuk" smiler han og kysser min pande.
"Jeg går ind og henter Louis" siger Anne hurtig.
"Har du ringen?" spørger jeg Kendall.
"Ja" smiler hun.
"Talen?"
"Ja" smiler hun igen
"Løfterne?" spørger jeg.
"Yes" smiler hun.
"Dine blomster?" spørger jeg.
"Lige her" smiler hun
"Super" smiler jeg.
"Hej Mia!" smiler Louis.
"Wow du ser smuk ud" smiler han.
"Tak" smiler jeg.
"Hvordan har Harry det?" spørger jeg hurtig.
"Han er en smule nervøs kan man nok godt sige det, men altså hans slips har aldrig været mere i bevægelse end i dag" smiler Louis.
"Er han bange? Hvad har han gjort? Besvimer han? Dør han ligesom mig?" spørger jeg hurtig.
"Han er har det helt fint, han glæder sig til at se dig" smiler han og det gør mig så glad.
Jeg tager fat i min halskæde som Harry gav mig og jeg ved alt ender godt.
"Stil jer klar venner" smiler Kendall.
"Louis det betyder du skal stå i den anden side!" siger Kendall med et grin.
"Undskyld undskyld" griner han og går over i den anden siden sammen med min far.
"Er du bange?" spørger Kendall.
"Nej, jeg glæder mig" smiler jeg, og pludselig høre jeg musikken går igang og Viola, Olivia, Anne og min mor går ind.
Efter dem går Freja, Gemma og Malle ind.
"Glem det! Jeg er skide bange!" siger jeg hurtig.
"Det skal nok gå" smiler Kendall.
Pludselig lukker døren og Kendall gør sig klar til at gå ind. Da døren åbnes mimer hun "Held og lykke til mig" efter det har mit hjerte aldrig banket hurtigere. Jeg kigger op og ser min far kigger op mig med det største smil hvilket for mig til at blive rolig igen.
Pludselig lukker døren igen og jeg får et sæt igennem mig.
DET ER NU!
Jeg går mod min far som har armen klar.
"Det hele skal nok gå" smiler han og kysser min pande.
Jeg kan høre musikken begynder og kort efter åbner døren.
ESTÁS LEYENDO
Efter alt // H.S
FanficAFSLUTTET Dette er bog nr. 2 i serien "Teenage livet", jeg ville forslå at i læser bog nr. 1 først :) Mia tog afsted uden af fortælle Harry noget. Hvad gør Harry? Hans uddannelse begynde jo også snart. Hvordan klare Mia sig i USA, nye venner, nye in...