Kapitel 58

238 7 9
                                    

Vi har været her i to timer. Klokken er næsten 5 og der er ikke sket noget, der er ikke kommet nogen ind på værelset, der er ikke sket noget. Jeg er virkelig bange og jeg kan slet ikke tænke klart! Jeg ved ikke hvad der sker med hende! Jeg vil bare have der er nogen som fortæller mig alt nok skal gå!

Harry har ringet rundt til famile og fartalt hvad der er sket. De siger alle sammen at vi gjorde det rigtige og der slet ikke er noget som at være bange for. MEN HVAD VED DE? Deres børn har ikke været igennem det så hvad fanden ved de? Jeg er pisse bange og jeg vil se min datter lige nu!

"Viola er vågnet" siger Harry og det var bare det sidste jeg skulle høre før min øjne begyndte at løbe.

"Sh skat, alt skal nok gå" siger Harry og hiver mig ind i et kram.

"Hvordan ved du det?" spørger jeg helt græde færdig.

"Fordi..." siger han stille og jeg kan mærke han osgå er ved at græde.

"Fordi, se hvem der kommer der" siger han glad og jeg vender mig om.

Oliva kommer som den glade lille pige hun er ind med en sygeplejerske i hånden.

"Hej skatter" smiler jeg og sætter mig ned i hug og hun løber ind i mine arme.

"Hej skat" smiler Harry og kysser hende 1000 gange.

Ingen af os kan stoppe med at kysse hende.

"Hvad var det galt?" spørger Harry.

"Hun har en lille smule astma, så hun fik et lille anfald, hvilket gav hende feberen" forklare lægen.

"Har en af jer haft astma som barn?" spørger hun.

"Jeg havde, men jeg voksede fra det" siger Harry stille.

"Så vil hun nok gøre det samme" smiler sygeplejersken.

"Så hun er helt okay nu?" spørger jeg.

"Ja, hun får bare lige sådan en astma flaske her, og når den er tom skal i bare komme og få en ny. Hun skal cirka have den hver 5 time, eller når hun begynder at virke utilpas. Der vil med tiden gå længere og længere tid ind til hun skal have den igen, og så en dag er hun vokset fra det. Der er en vejleding i pakken og hvis i ellers har spørgsmål så kan i bare ringe og spørge" smiler hun og går ud.

"Du var da rigtig god til at gøre os alle bange" smiler jeg og kysser hende igen.

"Jeg elsker farmand og mor" siger hun stille.

"Vi elsker også dig min skat" smiler Harry og kysser hende.

"Skal jeg ringe til Louis?" spørger Harry stille.

"Ja gør det" smiler jeg.

Harry får ringet til Louis og fortæller alt er okay. Vi aftaler at vi tager noget morgenmad med hjem så v kan hygge lidt med Louis og Kendall og ikke tænke så meget på den nat vi har været igennem.

Vi går ind i bageren hvor vi skal høre på Harry som fortæller han arbejdede i en bager da han var mindre.

"Hvilken kage vi du have?" spøger jeg Olivia.

"Den" smiler hun og peger på kanelsnegle.

"Godt valg" smiler jeg og kysser hende.

Harry bestiller mens jeg går rundt med Olivia og kigger på forskellige kager.

"Farmand" jubler Oliva da Harry kommer hen til os.

"Det er sjovt jeg tror ikke rigtig det kun har været os tre alene på noget tidspunkt" smiler Harry.

Efter alt // H.SWhere stories live. Discover now