Kapitel 44

219 8 6
                                    

Mia:

2 år senere-

Jeg kommer ned i stuen, hvor jeg ser Harry sidde med sin computer. Det lyder mega creepy men jeg kunne bare kigge på ham hele dagen. Han er bare den mest perfekte mand jeg nogensinde har mødt og jeg er så heldig at han er min mand og vi har vores familie.

Han kigger op og pludselig hen på mig.

"Hej skat!" Smiler han og jeg går over mod ham, med det største smil på munden. Da jeg kommer hen til ham lukker han sin computer i.

"Hvorfor er du så glad?" smiler han underligt.

"Fordi jeg har noget jeg skal fortælle" smiler jeg og bider i min læbe.

"Fortæl fortæl" smiler han.

"Jeg... jeg øhm... jeg ved ikke hvordan jeg skal sige det, hvilket er dumt fordi jeg har fortalt dig det før" siger jeg usikkert.

"Rolig nu" smiler han og krammer mig.

"Hvad har du fortalt mig før?" smiler Harry.

"At jeg er gravid" smiler jeg.

"At du er gravid, jamen dog" siger han stille.

WHAT? ER HAN IKKE GLAD?

"VENT HVAD? ER DU GRAVID? SOM I GRAVID? SOM I VI SKAL HAVE ET BARN MERE??" Råber han og kan ikke stoppe med at smile.

"Nej, vi skal have en kage, fordi du er jo faren din kage" griner jeg og han kysser mig om og om igen, jeg er meget glad for Viola er sammen med Kendall og Louis idag.

Vores kys bliver til mere og mere og selvfølelig ender vi oppe i vores soveværelse. Altså vi er jo Mia og Harry...

Klokken er omkring 15 og vi går ned i køkkenet.

"Så er det kun os to som ved det?" smiler Harry.

"Ja" smiler jeg.

"Viola skal være den første vi fortæller" smiler Harry.

"Men du ved godt at hun fortæller det til alle ikke?" spørger jeg med et smil.

"Jo jo, men så må hun da fortælle det til alle" griner Harry.

"Jeg kan stadig ikke forstå det" smiler Harry med det største smil.

"Tænk vi skal være forældre igen, tænk Viola skal være storesøster" smiler han.

"Det er vildt ikke?" smiler jeg.

"Så hvornår tror du det var?" spørger Harry med et lille blink.

"Hvornår det var?" smiler jeg forvirret.

"Hvornår tror du vi lavede babyen?" smiler han.

"Harry, vi ved begge hvornår" griner jeg.

"I september, der efter Nialls fødselsdag" griner jeg.

"Orgh det kan jeg godt huske" griner Harry.

"Vent hvad sker der for at vores børn skal fødes månederende inden vores fødselsdage?" griner Harry.

"Vi har aldrig været gode til at dele" griner jeg ironisk for Harry og jeg for hele tiden af vide at vi dele for meget.

"Hvornår skal vi fortælle det? Skal vi vente ligesom sidst eller føler du dig mere sikker denne gang?" spørger Harry stille med stadig med et STORT smil.

"Hvad med at vi tager til den første scanning bare os to, hvis det ser fint ud fortæller vi Viola at hun skal være storesøster, og måske tager hende med til den anden scanning?" smiler jeg.

Efter alt // H.SWhere stories live. Discover now