"Øhm nej" siger vi begge i kor og griner af det hele.
"Ej hvorfor?" Spørger Kendall som et lille barn.
"Fordi det skal jo være med familie og sådan noget" forklare jeg.
"Vi kan jo bare holde et bryllup her og et derhjemme" smiler Kendall.
"Jeg ved ikke helt" siger jeg stille.
"Det kunne være ret fedt" smiler Harry til mig
"Kan jeg ikke lige snakke med dig alene?" spørger jeg, og Harry nikker og rejser mig op og går udenfor, jeg vender mig om mod Harry som smiler til mig.
"Du må indrømme det er en god idé" smiler han.
"I know, men du havde så mange ting du gerne ville have og lave til vores bryllup og nu-" jeg når ikke at sige det færdig før han afbryder mig.
"Jeg er ligeglad med alt det! Bare jeg bliver gift med dig så er jeg glad!" smiler han og kysser mig.
"Så lad os gøre det" smiler jeg og kysser ham igen.
Vi går tilbage til Louis og Kendall som smiler mega meget til os da vi kommer gående.
"Hvad så? Skal i giftes?" smiler Kendall.
"Ja da" smiler jeg og kigger på Harry som også smiler mega meget.
Jeg kan ikke forstå det her skal ske men jeg er så glad for at det endelig kommer til at ske!
"Hvornår skal det så være?" spørger Louis.
"I AFTEN!" Siger Kendall, Harry og jeg i kor.
Vi flækker alle af grin bag efter.
"Men hvis det skal være i aften har vi så ikke lidt travlt? " spørger Louis.
"Klokken er omkring 16, så vi skal finde en præst eller sådan noget, et sted vi kan være, en kjole Mia, Viola og mig selv, blomster, lavet hår, og i skal også skifte tøj" forklare Kendall.
"Hvad med Louis og jeg finder en som kan vie os, et sted og finder noget pænt tøj, og så finder i resten?" smiler Harry.
"God plan" smiler jeg.
"Men hvor skal det være?" spørger Louis.
"På stranden" smiler jeg og kigger på Harry.
"Det er du okay med ikke?" smiler jeg.
"Jo! Det kunne ikke være mere perfekt" smiler Harry og kysser mig.
"Okay lad os så komme igang" smiler Kendall og rejser sig.
"Farvel skat" siger Harry og kysser mig før jeg rejser mig.
"Elsker dig" smiler jeg og går ud til Kendall og Viola.
"Okay hvilken kjole skal du have?" smiler Kendall.
"Well øhm, ikke en voldsom en" smiler jeg.
"Bare sådan en som jeg havde på til galla eller sådan en type ihvertfald" smiler jeg.
"Okay lad os komme igang" smiler Kendall og vi går mod butikerne.
Vi finder meget hurtig kjoler til Kendall og Viola, vi finder også nogle pæne hvide blomster, men jeg kan slet ikke finde en kjole til mig selv. Det hele er en smule urealistisk. Men stadig så perfekt! Jeg skal giftes med Harry og jeg kunne ikke være mere glad!
Tænk at efter alt det her så skal vi endelig giftes! Jeg kan slet ikke forstå det.
Jeg tager mig selv i at stå og smile som en lille mongol, jeg prøver at fjerne mit smil men det kan jeg slet ikke. Jeg prøver istedet at finde Kendall. Jeg kigger til siderende og pludselig kommer hun gående med den SMUKKESTE kjole jeg nogensinde har set og i det sekund ved jeg at det er den rigtige kjole. Den kjole jeg skal have på når jeg skal giftes med Harry.
"Var det noget?" smiler Kendall til mig. Jeg ved ikke selv hvordan jeg ser ud men jeg forstiller mig at jeg bare ligner den der emoji med hjerte øjne for hold da op hvor er den smuk.
"Den... Den er perfekt" smiler jeg og får helt tåre i øjnene.
Vi får købt kjolen og tager tilbage til hoteller for at gøre os klar.
HARRY:
"Er det fint nok?" spørger Louis og sætter lys op i sandet, til der hvor Mia skal komme gående.
"Nej Louis, den skal stadig være længere end 2 pr. side" griner jeg.
"Men det er hårdt" klager han.
"Det er jeg ligeglad med! Jeg skal giftes med Mia! Og det hele skal være lige så perfekt som hende" smiler jeg.
"Glæder du dig?" spørger Louis med et smil.
"Mega" griner jeg.
Vi fik hurtig købt tøj til os, fundet en præst og nu er vi bare igang med at gøre klar. Jeg kan slet ikke forstå at det virkelig sker nu! Efter alle de her år så skal vi endelig giftes! Vi bliver en rigtig familie. Jeg tror ikke jeg kan blive mere lykkelig.
"Så hvem skal være din bestman?" spørger Louis pludseligt.
"Louis? Du er den eneste der er her" siger jeg forvirret.
"Er det den måde du spørger mig på? Det er ikke godt nok, nu tager jeg hjem" griner Louis.
"HA HA HA" Griner jeg sarkastisk.
"Jamen Louis vil du være min bestman?" spørger jeg med et grin.
"Jaer!!" griner Louis eller næsten råber han og vi begge flækker af grin.
Vi sætter os ned i sandet og venter bare på Mia og Kendall.
Vi sidder og snakker i noget tid og pludselig kommer Kendall gående.
Er det nu? Er det nu? Er det nu? LAD DET VÆRE NU!
"Hej drenge" smiler Kendall. Jeg kan se hun har Viola med og nogle blomster.
"Hej" smiler vi begge og rejser os op.
"Jeg ville bare give jer blomsterne til jeres jakker og så kunne i også pynte lidt med dem." smiler hun.
"Ellers kunne du og Louis pynte lidt med dem mens jeg leger med min datter" smiler jeg og tager Viola ud af hendes arme.
Jeg går ned til vandet med hende.
"Glæder du dig til mor og far bliver gift?" spørger jeg med en baby stemme og kigger på hende.
Hun gaber bare.
"Er du træt min skat?" spørger jeg stille.
Hun giver et lille nik og læner sit hoved på min skulder.
"Du skal også snart i seng, det har været en lang dag" siger jeg stille og læner mit hoved på hendes.
"Tænk nu bliver mor også en Styles ligesom os" siger jeg stille. Jeg har en idé om at hun sover meget tungt men det er stadig dejligt at have noget at "snakke" med.
Jeg står bare og kigger ud på vandet, og pludselig kommer Kendall.
"Harry? Det er nu"
ESTÁS LEYENDO
Efter alt // H.S
FanficAFSLUTTET Dette er bog nr. 2 i serien "Teenage livet", jeg ville forslå at i læser bog nr. 1 først :) Mia tog afsted uden af fortælle Harry noget. Hvad gør Harry? Hans uddannelse begynde jo også snart. Hvordan klare Mia sig i USA, nye venner, nye in...