Dagene gik og pludselig kom den dag hvor Harry og jeg skulle til Danmark. Vi skal afsted i nat og lige nu er vi på vej til London. Mine forældre skal passe Viola de dage vi er væk. Jeg kommer virkelig til at savne hende men det er en vigtig tur og jeg kan godt se det er dumt at tage hende med.
Viola ligger og sover bagerst i bilen, hvilke betyder Harry og jeg skal være helt stille. Vi sidder og smiler til hinanden hele tiden og holder i hånd når det muligt.
Det er ikke fordi vi stadig er uvenner eller der er noger mellem os. Men det er heller ikke som om at vi er ny forelsket. Det er som om at vi har mistet flammen i vores forhold. Og sådan har det følt lige siden vi købte flybillettter
Pludselig ankommer vi til mine forældres hus. Jeg tager Viola ud af bilen mens Harry tager alle vores tasker ud. Han sætter vores kufferter på fortovet, min far vil køre os ud til lufthavnen. Harry har taget Violas taske over skulderen og gør efter mig op til hoved døren. Vores venner og familie tror bare vi skal på en hygge tur bare os to, de ved slet ikke noget om vores skænderi, de har slet ikke bemærket at jeg ikke har min ring på.
Vi banker stille på døren så vi ikke vækker Viola. Min mor åbner døren. Jeg giver Viola til min mor, Viola vågner lige så stille. Min far kommer ud til os og vi går ned mod bilen. Min mor og Viola går stille med ned til bilen.
Da vi sætter os ind i bilen kan jeg høre Viola begynder at græder, det bliver værre og værre. Jeg begynder selv at græde da bilen køre væk og jeg kan se min datter er helt ude af den. Harry tager min arm om mig og krammer mig men jeg græder mod hans skulder.
"Det hele skal nok gå" siger han om og om igen. Men hvordan skal jeg tro på ham? Min datter græder som en sindsyg mens jeg er på vej til Danmark for at rede mit forhold med Harry. Intet er godt lige nu.
Før jeg ved af det er vi ankommet til lufthavnen og vi siger farvel til min far.
Da vi ankommer til vores gate står der at vores fly er 30 min. forsinket. Vi sætter os over og venter i meget lang tid. Klokken er næsten 2 om natten og jeg er meget tæt på at falde i søvn. Jeg ligger på Harrys skulder mens han sidder og arbejder.
Efter et par minutter kan vi komme ombord på flyet. Vi sidder på en af de første rækker så vi skal heldigvis ikke gå så langt.
Jeg sover næsten hele flyve turen og jeg har ingen idé om hvad Harry laver men min idé er at han enten arbejder eller sover. Da vi skal til at lande tager Harry min hånd og smiler til mig. Vi kigger begge ud af vinduet. Han kysser min kind et par gange og jeg smiler og kysser ham tilbage et par gange.
Da flyet lander tager Harry min hånd og vi går ned til vores kufferter. Da vi går i stilhed ser vi pludselig et par som kysser hinanden 24/7 og har begge t-shirts på hvor der står: Just Married. Harry og jeg kigger begge på hinanden han kigger nervøst på mig. Han er nok lige så nervøs som mig. Tænk at det par kunne være Harry og jeg, men istedet er vi bare her og prøver på at rede vores forhold.
Vi får vores kufferter og en taxa til vores hotel. Da vi kommer til hotellet går jeg direkte i seng mens Harry sætter sig til at arbejde igen.
Da jeg vågner op igen sover Harry ved siden af mig. Jeg sætter mig stille op for at finde min mobil så jeg kan se om min mor har svaret. Jeg finder min mobil og ser min har har sendt en masse billeder. Jeg sætter mig ned i sengen igen og ser billederne. Harry vågner stille op mens jeg kigger på dem. Han lægger sig tætter på mig og ser med.
"Har din mor sendt dem?" spørger han stille.
"Ja" smiler jeg til ham og han smiler tilbage.
"Hun har da fået det bedere" smiler han.
"Og det har du da også" smiler han igen.
"Ja det var en meget hård omgang jeg kan ikke forstå hvordan du ikke kunne græde." siger jeg stille og vender mig mod ham.
"Det var jeg også lige ved" siger han stille.
"Men det var for det bedste jeg ikke og ingen af os løb ind igen" smiler han og aer mit hår. Vi finder hinandens læber og kysser.
"Hvad skal vi så lave idag?" spørger jeg stille.
"Jeg tænkte jeg ville arbejde lidt mere" siger han stille.
"Arbjede. Ja. Selvfølgelig vil du det" siger jeg stille og rejser mig fra sengen.
"Jeg går i bad" siger jeg stille.
"Vent Mia! Hvad er der galt??" spørger han og sætter sig op i sengen.
"Idéen med den her tur var at vi skulle finde hinaden igen men du vil bare arbejde hele tiden" siger jeg og lukker døren bag mig.
Jeg høre Harry går rundt men jeg ved ikke hvad han laver. Nok arbejde. Jeg tænder for vandet og pludselig går døren op.
"Undskyld" siger Harry stille.
"Du har helt ret, vi kom ikke for at jeg kunne arbejde. Undskyld" siger han stille.
"Det er helt fint" siger jeg stille.
"Nej det er det ikke, det var min idé så burde jeg ikke engang tage min computer med" siger han stille.
"Jeg lover fra nu af handler det hele om os to. KUN os to" smiler han og krammer mig.
"Det er jeg glad for at du siger" smiler jeg.
"Du ved godt, engang var vi to kendt for at hygge os lidt for meget i badeværelser" siger Harry og blinker til mig.
"Var det ikke bare hoteller generalt?" griner jeg og vender mig om.
"Jo måske" griner Harry.
"Men specielt badeværelser" smiler Harry.
"Jamen hentyder du til noget?" smiler jeg og kysser ham om og om igen, og det kys bliver til noget mere og noget mere og det hele var bare perfekt.
Da vi kommer ud af badeværelset går Harry over mod sin mobil og kaster den over mod mig.
"Kun os to fra nu af" smiler han og går over mod sin kuffert.
Jeg kigger på mobilen hvor der er en samtale mellem Harry og Niall:
Harry: Jeg kan ikke arbejde mere før om 4 uger. Håber det er okay!
Niall: Det er helt fint! Selvfølgelig skal du nyde din ferie med Mia og Viola!
-
Jeg kigger op mod Harry, og pludselig kom det. Den flamme jeg har manglet de sidste par dage. Den kom tilbage!
Jeg ved godt at der er mange ting vi skal snakke om men, lige nu ved jeg at det hele nok ender godt.
YOU ARE READING
Efter alt // H.S
FanfictionAFSLUTTET Dette er bog nr. 2 i serien "Teenage livet", jeg ville forslå at i læser bog nr. 1 først :) Mia tog afsted uden af fortælle Harry noget. Hvad gør Harry? Hans uddannelse begynde jo også snart. Hvordan klare Mia sig i USA, nye venner, nye in...