Kapitel 13

281 10 5
                                    




Kære Mia Scott,

Du er her med inviteret til Caroline Peazer og Harry Styles, bryllup, Lørdag d. 5 maj.

Ceremonien vil finde sted St. Margarets kirke kl. 10.30, derefter vil der være en reception i Draft House Private Party Rooms, 74-76 Battersea Bridge Road, London, SW11 3AG.

De er velkommen til at tage én gæst med,bare husk at sige det.

Vi håber at De kunne tænke sig at komme.

SU. senest 25 april.

Mange forelskede hilsner fra Caroline og Harry.


Jeg kigger op fra brevet, Kendall bider i sin læbe mens hun kigger på mig, med et undskyld ansigt, hun ved allerede hvad det.  Hun kommer imod mig og tager brevet fra mig.

Tænk de virkelig skal giftes.

Sidst jeg så dem var i LA sidste år. Efter Harry friede til hende, løb jeg ud af døren og satte mig ind i min bil og bare køre hjem. Jeg har ikke snakket med Harry siden jeg råbte hvor sur jeg var på ham. Selvom jeg var sur, så kan jeg stadig ikke stoppe med at elske ham. Jeg har haft det virkelig hårdt det sidste år. Hele min sommerferie var jeg indenfor og græd mig i søvn hver aften, i starten kunne jeg dårlig nok sige et en sætning uden at jeg knækkede sammen.

"Skal vi tage afsted?" spørger Kendall pludseligt.

"Jeg elsker ham stadig, jeg vil aldrig nogensinde kunne se ham gifte sig med en anden. Jeg ville ikke kunne klare det" siger jeg med et stift blik ud ad vinduet.

"Mia, jeg ved godt det er hårdt, men du har brug for at være social, du har kun været på arbejde det sidste år, du har ikke lavet andet, end at sove, arbejde, spise og så sove igen. Du har brug for det. Plus det er lidt sejt at komme og sige du er helt okay med det" siger hun og prøver virkelig at overtale mig men jeg vil virkelig ikke.

"Jeg gør det ikke, jeg har ikke brug for at vise noget. Jeg kan slet ikke tåle at se ham" siger jeg og går over mod telefonen.

"Er du sikker?" spørger hun igen og sætter sig på sofaen.

"Ja, altså du må gerne tage afsted men jeg har virkelig ikke lyst" siger jeg og taster Harrys nummer på telefonen.

"Jeg gider ikke uden dig" siger hun og kigger på brevet igen.

Jeg tager telefonen op til mit øre, der går 1 bip og han tager den.

"Det er Harry" siger Harrys stemme gennem telefonen, jeg elsker hans stemme den er så smuk. Jeg er helt forelsket i hans stemme

"Hallo?" spørger han igen, og det vækker mig.

"Hej, Harry, det er Mia" siger jeg og kan ikke stoppe med at smile ned i telefonen.

STOP MIA STOP!

Jeg kan virkelig ikke.

"Mia! Hej!" siger han ... glad?

"Jeg ville bare sige at øhm... Kendall og jeg... øhm vi.. øhm" siger jeg forvirret.

"Hvad gør i?" spørger han igen, med hans smukke stemme.

"Vi kommer til jeres bryllup" siger jeg hurtig og går helt i chok da jeg siger det, Kendall kigger hurtig op på mig med glade øjne.

"Gør i? Det skal nok blive hyggeligt" siger Harry meget meget glad.

"Ja... ja.. det gør det" smiler jeg.

"Når men vi ses d. 5" siger jeg og ligger på.

Jeg kigger hurtig over på Kendall, jeg er ikke stolt over det jeg lige gjorde, hvordan skete det?

Efter alt // H.SWhere stories live. Discover now