13. časť Are you fuckin' kiddin' me?!!

9.4K 411 5
                                    

Sam

Nialla som čakala presne kde mi kázal. Nervózne som prešlapovala z miesta na miesto. Fajn, nech to radšej vie ako by som mala dať tomu hnusnému slizkému debilovi. Ale toto si posral! Ešte sa mu to vráti.

Počula som iba dupot dolu schodmi a to sa ku mne už rútil Niall. Bez slov som ho nasledovala von. Vyšla som na chodník a pomaly som po ňom šla.

„Kam ideš?“ nechápavo som sa naňho pozrela.

„no...nejdeme sa prejsť?“

„A chceš aby nás po ceste fanúšičky dotrhali?“ zasmial sa s nadvihnutým obočím. „Ideme autom.“ Zaštrngal kľúčami a prešiel ku garáži. Iba som chápavo prikývla a sklonila som hlavu. Došla som k autu a sadla som si na predné sedadlo. Niall vyštartoval a šli sme. Bolo ticho. No tak Niall! Už ma zvoz za to!

„Ehm.. nepôjdeme do toho Nando´s?“ pozrel na mňa a následne na to hneď na cestu.

„teraz si raňajkoval.“ Nadvihla som obočie.

„Ale som stále hladný. Nič sa nevyrovná Nando´s!“  zvýšil hlas. Nechápavo som sa naňho pozrela.

„fajn, fajn.. poďme do Nando´s!“ prevrátila som očami.

Kokos! Dobre, aj ja zjem vela ale čo Niall? Tak toto je už trošku moc. Veď on je ako šrotovník! S vypúlenými očami som pozerala na jeho plnú tácku jedla a potom na moje hranolčeky s kečupom.

„Ehm.. tak.. o čom si sa chcel teda baviť?“ povedala som zťažka.

„ále ani nič dôležité.. chcel som s tadiaľ vypadnúť a ísť do nando´s.“ zaškeril sa na mňa. Otvorila som pusu do korán a pozerala som naňho.

„To ako naozaj iba za to? Nič...nič som nespravila? Nikto ti nič na mňa nepovedal alebo niečo?“  hovorila som so strachom.

Zamračil sa. „Mali by mi niečo povedať?“ nadvihol obočie a hovoril s plnou pusou.

„No nie.. ehm.. teda o ničom neviem ja len.. hovoril si to tak vážne že sa potrebujeme porozprávať..“

„no.. vlastne je tu niečo..“ povedal a mne sa zastavil dych. „..Volal som s mamou a chcel by som, aby si po Gregovej svadbe na ten posledný mesiac prišla znova. Síce budeme mať ten mesiac dosť nabitý koncertami ale chcel som aby si bola so mnou.“ Usmial sa na mňa.

„A...mama ako súhlasila?“

„hej.“ Prikývol.

„no Niall... ja neviem...“

„Pozri, si tu iba dva dni.. ešte si si možno nezvykla ja ťa chápem ale čo po mesiaci? Možno sa ti tu zapáči. Dokončíš školu a môžeš sa sem presťahovať!“

„Zbláznil si sa? Myslíš že by som tu s tým debilom vydržala ešte mesiac navyše. Prepáč Niall ja som rada že tu môžem byť s tebou ale jeho nenávidím a neviem si predstaviť, že ho budem musieť znášať ešte jeden mesiac naviac!“

„Mrzí ma že spolu nevychádzate.“ Sklopil zrak.

„nemusí... ani mňa to nemrzí. Len ho prosím už nepreberajme okey?“ usmiala som sa naňho a chytila som ho za ruku. Našťastie sme sa o tom magorovy viac nebavili. Takže to nepovedal. Prečo to nepovedal? To naozaj čaká že mu dám? To je magor!

Harry

Niall aj s tou malou odišli. Ale o čom sa chcel s ňou baviť? Ja som mu nič nepovedal. Nechám si to pre seba a budem ju tým vydierať až sa zblázni! A nakoniec mi dá. Viem som dobrý!

Alebo mu to povedal niekto iný? Ale kto? Videl som to iba ja! Všetci už spali. No neviem. Ale snáď to nebude ono lebo potom stratím všetky šance si s ňou vrznúť. A nie, nie som hnusný. Len to tej malej oplatím za to, ako sa ku mne správa.

„Harold... povieš to a zabijem ťa!“ dovalil sa ku mne Zayn práve keď som bol v kuchyni.

„Nie nie Zayn.. to Nial zabije teba.“ Žmurkol som naňho a potlapal som ho po ramene.

„Prečo to robíš?“ rozhodil rukami.

„Prečo? Hmm.. ta krpaňa ma serie. Môže za to ona. Sťažuj sa jej.“

„Aby si vedel... ja... ja k nej nič necítim ani ona ku mne. Bola to chyba. Oboch.“ Zúžil pery.

„Ale za chyby sa platí nie?“ nadvihol som obočie a začal som jesť banán.

„Ty nie si normálny. Daj sa liečiť a prestaň s týmito hovadinami. Ty si akože nikdy neurobil prešľap?“ rozhodil rukami.

„Hmm... neviem. Ale tej malej som dal ponuku. Vyspí sa so mnou a nepoviem to!“ zaškeril som sa a on otvoril ústa dokorán.

„Si robíš zo mňa srandu teraz?“ zvrieskol.

„Žiadna sranda bratček.“

„Tak fajn.. a keď sa Niall dozvie toto...“ začal, no prerušil som ho.

„vieš čo? Mne je úplne jedno čo Niall spraví alebo povie. Na to by si si už mohol zvyknúť!“  

„Si hajzel.“ Pokrútil hlavou.

„Nuž.. povedalo mi to už viacej ludí.“ Povedal som a odišiel som do svojej izby. Celkom sa nudím. Asi zavolám Rose.

Sam

S Niallom sme prišli asi o 3. Boli sme ešte v parku a potom sme šli do nákupného centra. Už dávno som sa tak nezabavila. A ešte.. už všetci vedia že Niall Horan tu má sestru. Len tak mimochodom. Prišli sme domov. V obývačke bola Eleanor s Louisom a pozerali film. S Niallom sme sa k nim pridali.

„Vy kde ste boli tolko?“ opýtal sa Louis.

„Chýbali sme ti?“ zaškerila som sa.

„Hrozne.“ Povedal a akože sa rozplakal. Začala som sa smiať.

„Boli sme v nákupnom centre.“ Povedal Niall.

„úúú.. riskantné.“ Zasmial sa Louis.

„Veď aj bolo.“ Tiež som sa zasmiala. Zrazu sme počuli zvonček. Z hora sa ozval iba krik.

„To je pre mňaaaaaa!“ zakričal Harrold a utekal dolu schodmi.  Pozerali sme sa, kto to prišiel. Styles sa pozrel ešte do zrkadla a „upravil sa“.  Jemu by trebalo ho iba tak vydrhnúť v save. Prevrátila som očami. Konečne šiel k dverám a otvoril ich. Vo dverách stala blonďatá baba s peknou postavou. Bola aj dosť vysoká, no oblečená ako...kurva. mala krátku sukňu a obtiahnuté tielko, ktoré mala stiahnuté tak, že jej tie veľké kozy skoro vypadli. Neveriaco som sa na ňu pozerala. No bola veľmi pekná. Určite krajšia ako ja.

„Ahoj Rose!“ povedal Styles. Nahol sa ku nej a pobozkal ju! Čože??? On ju naozaj pobozkal???? Tak on sa chce so mnou vyspať keď má frajerku??? Are you fucking kidding me??!!

 Baby prosím komentáre :) chcem vedieť váš názor na to :) *D*

Teach Me To Love {Harry Styles SK}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang