Prekvapene som tam stála, neschopná pohybu. Jeho pery sa dravo obtierali o tie moje a jednou rukou ma držal na líci a druhou stláčal môj bok. Moje ruky automaticky vyleteli do jeho vlasou. Moje telo sa celé chvelo z toho starého veľmi známeho pocitu. Keď sa jeho mäkké pery dotýkali tých mojich a ja som sa roztápala. Roztápala som sa pod jeho aurou, ktorú okolo mňa šíril. Roztápala som sa pod tou láskou, ktorú som aj po tom čase stále k nemu prechovávala.
Môj mozog doslova kričal aby som prestala. Nebolo to správne. Dole ho čaká Rose. My už nie sme spolu.
No nechcela som. Tak moc som po ňom túžila. Mať ho pri sebe, že som ho nedokázala od seba odstrčiť. V mojom tele vybuchoval ohňostroj z každého jeho dotyku.
Strhla som sa, keď som počula ako niečo spadlo na zem. Harry rukou zhodil nejaké veci čo boli na skrinke a posadil ma na ňu. Naše bozky boli stále vášnivejšie a vášnivejšie.
„Sam..“ vydýchol do bozku a mne hneď nabehla husia koža. Vždy keď vyslovil moje meno... Bol to ten najkrajší zvuk. Spolu s –Milujem ťa. Ale toho sa už asi nedočkám. Moje ruky ho chytili za lem trička a pretiahli mu ho cez hlavu. Čakala som, že sa znova na mňa vrhne, no on sa na mňa iba pozeral. A ja som mu pohľad opätovala. Ruky mal položené na mojich stehnách, ktoré stále kryli čierne silonky. Mierne mi ich roztiahol a prišiel ku mne až úplne blízko.
„Chýbaš mi.“ Šepol mi do úst a ja som privrela oči. Tie pocity, ktoré som cítila sa nedali ani opísať. Chvela som sa, no v skutočnosti som horela. Cítila som sa tak výnimočne, že som tu s ním, on sa ma dotýka a vraví mi, že mu chýbam. Moje vnútro skákalo od šťastia, pretože zažívalo to isté.
„Aj...Aj ty mne.“ Zachripela som a ruky som položila na jeho krk. Privrel oči a prehltol. Pomaly som si ho pritiahla k sebe a objala som ho. Znova som cítila tu krásnu vôňu, ktorú som na ňom tak milovala.
Silno mi zvieral pás a ja som si to užívala. Moje prsty sa hrali s jeho hebkými vlasmi a on mal jeho tvár priloženú k môjmu krku. Cítila som, ako krčí moje šaty a ako silno si ma k sebe tlačí. Vdychovala som jeho vôňu a nemohla som sa jej nabažiť.
„Chýbaš mi, Sam.“ Zopakoval a ja som ho pevnejšie objala. Odtiahla som sa od neho a jeho tvár som chytila do dlaní. Pozrela som sa mu do očí a potom som ho pobozkala. Najsladšie ako som vedela, no nechcela som. Dúfala som, že z toho nezistí, ako ho ešte stále milujem. dúfala som, že to nezistí už nikdy. Takto je to lepšie.
Jeho prsty jazdili po mojich stehnách stále vyššie až chytil za lem siloniek a trhol s nimi. Tie sa okamžite roztrhali a ja som vzdychla. Rýchlosťou svetla mi ich stiahol dole a potom sa znova zmenil na nežného Harryho, ktorý ma nežne bozkával a hladil moje stehná. Moje ruky blúdili po jeho hrudi hrudi a občas som mu prešla nechtami po svaloch za čo som si vyslúžila jeho ťahaný vzdych.
„Chcem ťa Harry.“ Vypadlo zo mňa keď sa prisal na môj krk.
„Ani netušíš, ako som túžil toto od teba počuť.“ Povedal jeho chrapľavým hlasom, ktorý mal teraz trochu iný podtón ale bol za to neskutočne sexy.
Moje stehná obmotal rukami a vyzdvihol ma hore na jeho pác. Rozrazil dvere a o chvíľku sme sa ocitli v jeho izbe. Pomaly ma položil na posteľ a nežne ma bozkával. Prišlo mi to ako naše prvé milovanie. Tiež sa ku mne choval takto sladko a nežne. Aj keď si to teraz vôbec nezaslúžim.
„Harry.“ Mierne som ho od seba odtlačila a on sa okamžite zabodol pohľadom do toho môjho.
„A...čo Rose?“ opýtala som sa opatrne a on sa mierne zamračil.
أنت تقرأ
Teach Me To Love {Harry Styles SK}
أدب الهواةNenávisť a láska tvoria veľmi tenkú hranicu. All Rights Reserved ® Domie2710