33. časť Harry's phone

9.1K 336 23
                                    

Jááj babyy! :D :D  Kto to v skutočnosti bol napísala iba JEDNA baba!! :D (Kto to je máte o kúsok nižšie! :D) Myslela som, že vás bude viac no :DDD Tak preto je táto časť venovaná JankaPartilova. Dúfam, že sa ti časť bude páčiť :)

„Harry?“ zostali sme stáť uprostred pohybu. Pomaly sme sa obaja otočili a zbadali sme osobu, ktorú som už nikdy vidieť nechcela.

„Rose?“ povedal Harry prekvapene a ja som sa na ňu nechápavo pozerala. Čo tá tu do pekla robí?!

„Hary! Bože, konečne ťa vidím!“ prišla k nám a Harrymu sa hodila okolo krku. Iba som sa k tomu všetkému prizerala. Bolo to  jediné, čo som mohla. No vo mne to len tak vrelo. Ako sa opovažuje dotýkať môjho Harryho?!

„Ehm..Rose.“ povedal Harry a odtiahol ju do seba. Zamračene som na nich pozerala. „Čo tu robíš?“ opýtal sa a venoval mi jeden rýchli pohľad. Hádam mi aj para išla z uší, aké som mala nervy!

„Bola som na nákup...Opeknel si Harry.“ Povedala a rukou mu prešla po líci. Ako by som tu vôbec nebola. Mala som takú chuť ju od neho odtrhnúť a vytrhať jej tie blonďavé vlasy, krave sprostej. No nemohla som robiť cirkus. Okolo nás chodili ľudia a všimla som si aj jedného novinára.

„Ehm,..Rose..toto je moja...kamarátka Sam. Sam, toto je Rose, ktorú...si u nás už videla. Dávnejšie.“ Povedal a bolo na ňom vidieť, že sa cíti až priveľmi trápne. Keby som mohla tak tej blonďatej krave navrieskam do ksichtu, že s ním chodím, nech si láskavo drží odstup. Ale veď som to sama takto chcela. Nech mi treba!

„Aha...kamarátka. teší ma.“ Neochotne mi podala ruku a ja s veľkou nechuťou som ju prijala. „Počkať...ty nie si Niallova sestra?“ opýtala sa.

„Hej, som.“ Odpovedala som jej nepríjemne. Dávala som jej jasne na javo, že mi jej blízkosť prekáža. No ona nič!

„Som vás videla na internete. Ste išli do obchodu či čo spolu.“ Povedala otrávene a potom sa znovu zbožnene pozrela na Harryho. Naozaj som už triasla od nervov. Čo tak naňho pozerá do riti?!

„Čo robíš zajtra?“ podišla k nemu trochu bližšie a ja som sa na ňu iba s otvorenou pusou dívala.

„No ja... mám už nejaké plány...prepáč.“ povedal a ja som sa trochu upokojila. No skúsil by s ňou ísť von. By som ho zabila!

„Ehm  Harry... prepáč, že vás ruším, ale mali by sme ísť. Ešte musíme vybaviť tú vec prečo sme prišli.“ Zaklamala som a dúfala som, že Harold bude spolupracovať. Nechápavo sa na mňa pozrel a tá krava sa ešte stále tak naňho pozerala. Už som fakt schytala nervy. „No ideš?!“ povedala som trochu hlasnejšie ako som chcela a obaja sa na mňa pozreli.

„Á-áno idem. Prepáč Rose. Musím ísť.“ Povedal a znova sa na ňu pozrel. Už dávno som nemala také nervy ako dnes. Naozaj.

„Tak nič teda. Dúfam že mi to nabudúce vynahradíš.“ Povedala a objala Harryho. Všimla som si, ako som naňho jej...prednosťami tlačila. Pochybujem, že to s Harrym nič nerobilo. Vytrhla som mu z ruky kľúče a naštvaným krokom som šla k autu, ktoré som odomkla a následne som si doň sadla. Keby som tam ešte o minútu dlhšie, nepochybujem o tom, že by som vybuchla. Nervózne som sa vrtela na mieste. Už,už som si chcela sadnúť na miesto vodiča a nechať ho tu, no potom som si uvedomila, že som šoférovala možno iba tri krát v živote, a aj to som nebola najtriezvejšia a bolo to po nejakom poly ani neviem. Bola som mladá a sprostá. Ách tie staré časy.

Do riti, čo tam ešte robí?! Normálne som chcela vystúpiť a dotiahnuť ho do toho auta násilím, keď sa zrazu otvorili dvere a Harold si sadol na miesto vodiča. Odvrátila som od neho zrak a pozerala som sa von oknom.

Teach Me To Love {Harry Styles SK}Where stories live. Discover now