„To bola šupa.“ Vydýchol Harry a ja som nohy položila na podlahu sprchového kútu.
„To bola.“ Pritvrdila som a sále som mala zatvorené oči a opierala som sa o kachličky. Bola som totálne vyčerpaná, triasla som sa a náhle som zostala unavená.
„Ale som ťa vyšťavil, zlato.“ Povedal Harry a medzi prsty mi chytil bradu. Otvorila som oči a pozrela som naňho. Usmieval sa.
„No...poďme spať.“ Povedala som a zastavila som prúd vody. On sa začal smiať.
„Milujem ťa, vieš to?“ hovoril s úsmevom.
„Viem.“ Usmiala som sa. „Ale ja teba viac.“ Vyplazila som mu jazyk a vyšla som zo sprchového kútu. Striaslo ma. Rýchlo som okolo seba obmotala osušku.
„Toto vyzerá...zaujímavo.“ povedal Harry, keď aj on vyšiel von. Nechápavo som sa naňho pozrela a on ukázal na sprchový kút. Bol celý zahmlený, iba na dverach bola odtlačená moja ruka. Zasmiala som sa.
„Čo je na tom zaujímavé?“ opýtala som sa a sledovala som ho, ako si okolo pása obmotáva osušku.
„Neviem. Všetko. Ale vyzerá to tak, ako by sme to tu pred chvíľkou robili.“ Zasmial sa a ukázal an porozhadzovaný stojan v sprchovom kúte.
„Bože Harold!“ hodila som doňho kefu a začala som sa smiať. Zobrala som si uterák a radšej som vyšla von. Vlasy som si dala do turbánu.
„Vieš čo som rozmýšľal?“ povedal Harry keď vošiel do izby a uterákom si sušil vlasy.
„Tak to teda fakt netuším.“ Povedala som uštipačne a zasmiala som sa.
„Robím sa, že som toto nepočul.“ Povedal a prišiel ku mne. Uterák odhodil na posteľ a chytil ma za ruky. „Nešla by si so mnou niekam? Niekam k moru? Lem my dvaja. Ja a ty, nikto iný, kto by prekážal.“ Hovoril a ja som naňho s úžasom v očiach pozerala. Nemohla som nejako spracovať, čo mi tu hovorí. On chce..ísť na dovolenku...so mnou? Len so mnou. Iba my dvaja?
„Naozaj?“ opýtala som sa a hľadela mu do očí.
„Áno.“ Žiarivo sa usmieval a potom ma pobozkal.
„A...a čo skúšky?“ povedala som rýchlo, keď som si spomenula, že chalani mávajú teraz skúšky na turné.
„To by som vybavil. Teraz by som nechodil, a potom by som sa to snažil nejako dohnať. O to sa netráp.“ Rukou mi prešiel po líci.
„Tak fajn.“ Povedala som bez rozmýšľania. Už iba tá predstava, že budem s Harrym sama, iba ja a on, ma neskutočne lákala.
„Naozaj?“ opýtal sa s radosťou v očiach, ktorá mu bola vidno aj na tvári.
„Áno láaska, chcem ísť s tebou niekam kde budeme len my.“ Povedala som a on ma znova pobozkal. A neprestával. Bozkami mi obsypával celú tvár a tlačil ma ku posteli. Ja som sa smiala, pretože ma to na niektorých miestach šteklilo. Zvalil ma na posteľ a tiež sa zasmial.
„Čo tak druhé kolo?“ povedal udýchane.
„Zabudni Styles!“ zasmiala som sa a odtlačila som ho z môjho tela. Postavila som sa a prešla som ku dverám. „Idem sa obliecť.“ Poslala som mu vzdušnú pusu. On ju akože chytil a plesol si ju na líce. Zasmiala som sa na ňom. Už som vychádzala z dverí, keď na mňa zakričal.
„A ja ťa ľúbim viac aby si vedela. A bodka!“ zakričal a stále ležal na posteli.
„Nemá význam sa s tebou hádať Styles. Ale obaja vieme, že je to naopak.“ Povedala som a rýchlo som zabuchla dvere, aby sa so mnou nehádal. S úsmevom som šla do svojej izby. Zhodila som zo seba osušku a následne na to aj uterák z vlasou. Prešla som ku skrini, z kadiaľ som si vytiahla čisté spodné prádlo a obliekla sa doň. Dala som kraťase a tielko. A potom som šla dole do kuchyne na raňajky, kde o pár minút za mnou s úsmevom prišiel aj Harry.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teach Me To Love {Harry Styles SK}
Hayran KurguNenávisť a láska tvoria veľmi tenkú hranicu. All Rights Reserved ® Domie2710