Panebože. To je debil! To je fakt DEBIL! Už som našťastie v svojej izbe a pokúšam sa zaspať. Tak chápete to? Ako som mu povedala že vyzerá ako z hororu MAMA, čo je mimochodom pravda, tak sa ku mne rozbehol. Veď on ma chcel asi normálne zabiť! Ešte že ho Zayn zadržal lebo inak neviem.A potom ešte na Zayna nahučal za to. Veď on nie je normálny ale psychopat!! Ale potom dostal vynadané! Nech mu treba magor. Pekne si ho Niall podal. Potom sa doňho pustil aj Liam a Zayn a už mu spadol hrebienok!Má prísny zákaz približovať sa ku mne. Chvála bohu!
Ráno som sa zobudila asi okolo 9 a to za to, že mi Niall vbehol do izby že sú raňajky. Wtf? To ma ako každý deň budú takto skoro budiť kvôli raňajkám?S hundraním som sa odšuchtala do kúpeľne, kde som si spravila rannú hygienu. Potom som šla späť do izby a natiahla som na seba šortky a tielko. Vlasy som si stiahla do drdla a šla som dole.
„Dobré.“ Povedala som ospato a sadla som si k stolu. Už tam všetci sedeli.
„Dobrééé ráááno!!“ zakričal Louis a ja som naňho iba nechápavo pozrela.
„Čo hučíš? Ešte spím!“ povedala som a zavrela som oči.
„Samozrejme. Musíme byť ticho keď si to milosť pani Samantha želá.“ Povedal ironicky Harold. Iba som naňho hodila primitívny pohľad.
„To je od teba milé.“ Nahodila som falošný úsmev.
„To bolo myslené ironicky.“ Nadvihol obočie.
„Nápodobne.“ Povedala som a poslala som mu vzdušnú pusu. Prekvapene na mňa pozrel, no ja som mu už nevenovala pozornosť, keďže Liam postavil pred nás lievance. Mňam!! Začala som jesť.
„Sam pôjdeme dnes so Nando´s!“ vyškeril sa na mňa Niall.
„Ok.“ Povedala som jednoducho.
„Potrebujem sa s tebou porozprávať.“ Zvážnel.
„Veď ok... aspoň sa trochu nadýcham čerstvého vzduchu a vyvetrám.Začína mi tu byť moc teplo.“ Povedala som a všetci na mňa vytreštili oči.Ja som sa začala tak smiať, že som sa skoro zadusila lievancom.
„My...nie...sme..teplí!!!“ povedal Louis a zúžil pery.
„Ale veď dobre dobre!!! robím si srandu.“ Hodila som rukou a bolo vidieť že si vydýchli. To sú magori bože! „A...kedy príde tá tvoja frajerka Liam?“ opýtala som sa.
„Vidieť že si nevychovaná keď hovoriš s plnou hubou!!“ vykríkol na mňa Styles.
Prestala som prežúvať a pozrela som sa naňho výrazom WTF? Ostatný s iiba povzdychli a pokrútili hlavou.
„Ty sa láskavo do mojej výchovy nestaraj dobre? a prestaň už na mňa čumeť lebo mi je z toho tvojho jebakoveho ksichtu zle!“ povedala soma odsunula som od seba tanier.
„Ja nemám jebáky!“ vykríkol.
„Nepoznáš zrkadlo? Vieš to je taká vec, kde sa odráža tvoj obraz a vidíš sa v ňom. Odporúčam používať.“ Žmurkla som naňho.
„Ja viem čo to...ty malá... už ma fakt neštvi!“ normálne keby sa dá mu ide z uší para.
„Nebudem si špiniť ruky s niekým ako ty!“ povedala som pokojne a vstala som od stola. „Liam, úžasné raňajky fakt. Ďakujem.“ Povedala soma odkráčala som z kuchyne. Ako som šla do svojej izby, počula som za sebou kroky. Potom som zbadala Stylesa a to už som bola vtiahnutá v jeho izbe.
„Do riti! Pusť ma ty debil!“ zakričala som no on ma pritisol k stene a zapchal mi rukou ústa.
„Nie... a teraz mi povedz, čo máš za problém!“ zavrčal.
„Môj problém....si TY!“
„A čo som ti také spravil? Hmm? Už od začiatku si ku mne taká odporná!“
„Neviem či si o sebe myslíš, že si pán sveta alebo čo, ale radím ti vráť sa s tých oblakov späť na zem, pretože ti to udiera na mozog!“ povedala som a otočila som sa ku dverám,že z tohto jeho pajzlu už odídem.
„A ja zase neviem čo si myslíš ty o sebe, že si tu len tak prídeš a obrátiš to tu všetko hore nohami!“
„Ou... serie ťa, že nebudeš najdôležitejší v tomto dome?“ nahodila som milý úsmev.
„Si neskutočne trápna.“ Prevrátil očami.
„Ale mám pravdu! A aby bolo jasné, máš si odo mňa držať odstup.“ Povedala som a rýchlo som odkráčala z jeho izby do tej mojej. Išla som zabuchnúť dvere, no nestihla som, lebo sa mi dovalil do izby. Znova ma chytil za ruku a pritlačil k stene. Jeho dych som cítila na tvári.
„A čo keď nebudem?“ zaškeril sa.
„Tak toto už preháňaš!“ zúžila som oči.
„Čo presne?“ nadvihol obočie.
„Vojdeš si do mojej izby bez dovolenia, dotýkaš sa ma bez dovolenia, hovoríš so mnou bez dovolenia! Radím ti aby si odišiel.“
„Inak čo?“ zasmial sa.
„Vypadni!“ zavrčala som.
„Chcem vedieť čo spravíš ak nevypadnem!“ pristúpil až úplne ku mne a s úsmevom.Bol asi o hlavu možno menej vyšší ako ja.
„Nechci.“ Žmurkla som naňho.
„Ale ja chcem!“ znova sa priblížil a to sa už hruďou dotýkal mojej.Takže Styles sa chce hrať? Fajn, ako myslíš!...
ESTÁS LEYENDO
Teach Me To Love {Harry Styles SK}
FanficNenávisť a láska tvoria veľmi tenkú hranicu. All Rights Reserved ® Domie2710